استیبل کوین تتر به شبکه آپتوس می‌آید

بنیاد تتر، ناشر استیبل کوین تتر، در اطلاعیه‌ای گفته است که به‌زودی این رمزارز را در بستر شبکه‌ی آپتوس عرضه می‌کند. به‌گزارش تک‌ناک، با بازشدن پای تتر به شبکه‌ی آپتوس، کاربران می‌توانند با کارمزدهای کمتری برای انتقال و دادوستد تتر اقدام کنند. پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر، می‌گوید که نقل‌وانتقال تتر در بستر اتریوم، مستلزم پرداخت... نوشته استیبل کوین تتر به شبکه آپتوس می‌آید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۳۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
استیبل کوین تتر به شبکه آپتوس می‌آید

بنیاد تتر، ناشر استیبل کوین تتر، در اطلاعیه‌ای گفته است که به‌زودی این رمزارز را در بستر شبکه‌ی آپتوس عرضه می‌کند.

به‌گزارش تک‌ناک، با بازشدن پای تتر به شبکه‌ی آپتوس، کاربران می‌توانند با کارمزدهای کمتری برای انتقال و دادوستد تتر اقدام کنند. پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر، می‌گوید که نقل‌وانتقال تتر در بستر اتریوم، مستلزم پرداخت کارمزدهای گزافی است و افزوده‌شدن آپتوس به فهرست شبکه‌های تحت‌پشتیبانی تتر از تعهد بنیاد تتر به نوآوری و گسترش ابزارهای مالی نوین مطمئن حکایت می‌کند.

کریپتودنس می‌نویسد که آپتوس یکی از بلاک‌چین‌های لایه‌اول است که دو تن از مهندسان اسبق شرکت متا آن را تأسیس کرده‌اند تا زیرساختی مقیاس‌پذیر و کارآمد و کاربرپسند را در‌‌اختیار برنامه‌های غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند بگذارد.

با اینکه تتر در سال‌های اخیر توانسته است بر شمار شبکه‌های بلاک‌چینی تحت‌پشتیبانی خود بیفزاید، عرضه‌ی این استیبل‌کوین بیش از همه بر بلاک‌چین‌های ترون و اتریوم متمرکز شده است. درحال‌حاضر، بیش از ۶۰ میلیارد دلار در بستر ترون و ۵۲ میلیارد واحد از این رمزارز در بستر شبکه‌ی اتریوم عرضه شده است.

جدول توزیع تتر در شبکه‌های بلاک چینی مختلف

شبکه‌های دیگر همچون آربیتروم، سهم کمتری از ذخایر تتر دارند. پیش‌تر در ماه ژوئن، تتر از توقف عرضه در بلاک‌چین‌های ایاس و الگورند خبر داد. گفتنی است که بنیاد تتر، ناشر استیبل کوین تتر، در گزارش‌ها و صورت‌های مالی خود از کسب سودی هنگفت به مبلغ ۵/۲ میلیارد دلار در نیمه‌ی نخست سال جاری خبر داده است.

انتظار می‌رود که روند روبه‌رشد سودسازی بنیاد تتر از اخذ کارمزد از عرضه‌ی استیبل‌کوین تتر همچنان ادامه پیدا کند.

نوشته استیبل کوین تتر به شبکه آپتوس می‌آید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow