تحلیلگر سرشناس: بیت کوین و آلت کوین‌ها به مدار رشد برمی‌گردند

یکی از استراتژیست‌های پرآوازه‌ی فعال در حوزه‌ی رمزارزها می‌گوید که بازار در حال عبور از فاز اصلاح است و به‌زودی شاهد رشد بیت کوین و جهش آلت‌کوین‌ها خواهیم بود. به‌گزارش تک‌ناک، مایکل ون دی‌پوپ، معامله‌گر و تحلیلگر و استراتژیست پرطرفدار فعال در حوزه‌ی رمزارزها، بر این باور است که به روزهای پایانی فصل اصلاح بازار... نوشته تحلیلگر سرشناس: بیت کوین و آلت کوین‌ها به مدار رشد برمی‌گردند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۳۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
تحلیلگر سرشناس: بیت کوین و آلت کوین‌ها به مدار رشد برمی‌گردند

یکی از استراتژیست‌های پرآوازه‌ی فعال در حوزه‌ی رمزارزها می‌گوید که بازار در حال عبور از فاز اصلاح است و به‌زودی شاهد رشد بیت کوین و جهش آلت‌کوین‌ها خواهیم بود.

به‌گزارش تک‌ناک، مایکل ون دی‌پوپ، معامله‌گر و تحلیلگر و استراتژیست پرطرفدار فعال در حوزه‌ی رمزارزها، بر این باور است که به روزهای پایانی فصل اصلاح بازار ارزهای دیجیتال نزدیک می‌شویم.

به‌نقل از کریپتودنس، ون دی‌پوپ می‌گوید که سپتامبر همواره ماهی پررونق برای رمزارزها بوده است و انتظار می‌رود بازار در این ماه روی خوشش را به معامله‌گران نشان بدهد.

این تحلیلگر پرآوازه از قدرت‌گرفتن آلت‌کوین‌ها خبر داده و گفته است که به روزهای پایانی فصل سرد اصلاح بازار نزدیک می‌شویم. ون دی‌پوپ مدعی است که بیت کوین و آلت‌کوین‌ها در ماه آینده‌ی میلادی، روند صعودی تازه‌ای را آغاز خواهند کرد.

وی با اشاره به نمودار TOTAL3 در‌برابر بیت کوین از احتمال جهش آلت کوین‌ها در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد. گفتنی است که شاخص TOTAL3 ارزش بازار تمامی رمزارزها به‌جز بیت کوین و اتریوم و استیبل‌کوین‌ها را نشان می‌دهد.

نمودار توتال۳ در برابر بیت کوین

ون دی‌پوپ با ترسیم واگرایی صعودی رخ‌داده در نمودار TOTAL3/BTC می‌گوید که آلت کوین در حال دورخیز برای صعود به سطوح قیمتی بالاتر هستند. وی گریزی هم به حوزه دیفای زده و مدعی شده است که رمزارزهای این بخش عملکرد درخشانی را تا پایان سال جاری میلادی از خود به‌نمایش خواهند گذاشت.

هم‌اکنون ارزش کل سپرده‌گذاری‌ها (TVL) در پروژه‌های دیفای به ارقام حیرت‌آوری رسیده است و انتظار می‌رود رمزارزهای این حوزه بتوانند در آينده‌ای نزدیک، کام سرمایه‌گذاران خود را شیرین کنند.

نوشته تحلیلگر سرشناس: بیت کوین و آلت کوین‌ها به مدار رشد برمی‌گردند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow