اطلاعیه مهم سازندگان همستر کامبت منتشر شد

سازندگان همستر کامبت با انتشار اطلاعیه مهمی در گروه تلگرامی این پروژه گفته‌اند که تمامی پیشنهادها برای سرمایه‌گذاری را رد کرده‌اند. به‌گزارش تک‌ناک، سازندگان همستر کامبت گفته‌اند که این پروژه مبتنی‌بر تلگرام، هیچ سرمایه‌گذار خارجی ندارد. در کانال رسمی این پروژه آمده است: ما [سازندگان همستر کامبت] برای کاربران‌مان بسیار ارزش قائل هستیم. تنها راه... نوشته اطلاعیه مهم سازندگان همستر کامبت منتشر شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
اطلاعیه مهم سازندگان همستر کامبت منتشر شد

سازندگان همستر کامبت با انتشار اطلاعیه مهمی در گروه تلگرامی این پروژه گفته‌اند که تمامی پیشنهادها برای سرمایه‌گذاری را رد کرده‌اند.

به‌گزارش تک‌ناک، سازندگان همستر کامبت گفته‌اند که این پروژه مبتنی‌بر تلگرام، هیچ سرمایه‌گذار خارجی ندارد. در کانال رسمی این پروژه آمده است:

ما [سازندگان همستر کامبت] برای کاربران‌مان بسیار ارزش قائل هستیم. تنها راه برای به‌دست‌آوردن توکن HMSTR انجام بازی است. قرار است ۶۰ درصد از کل عرضه نصیب بازیکنان شود و مابقی آن برای اموری همچون تأمین نقدینگی، مشارکت‌ها، پاداش‌ها و کمک‌های مالی آتی صرف شود.

بازی همستر کامبت

در بخش دیگری از اطلاعیه تیم همستر کامبت آمده است که این نحوه توزیع توکن، متضمن ایجاد فرصت برابر برای بازیکنان این پروژه محبوب است. در بخش دیگری از اطلاعیه همستر کامبت می‌خوانیم:

بسیاری از پروژه‌های وب۳ تنها با هدف خروج نقدینگی دست به ایجاد پروژه‌ها زده‌اند. این کار به امری عادی در اکوسیستم رمزارزها بدل شده است. سازندگان به‌جای ایجاد پروژه‌های نوآورانه و خلق ارزش افزوده واقعی، بیش از همه بر بازاریابی تمرکز کرده‌اند تا بتوانند با برگزاری یک رویداد عرضه اولیه یا انجام ابردراپ سرمایه کلانی به جیب بزنند و بعد از بازار خارج شوند.

سازندگان همستر کامبت مدعی‌اند که در برابر این جریان ایستادگی کرده‌اند و می‌خواهند فضای وب ۳ را به اصول اولیه خود بازگردانند. در بخش دیگری از اطلاعیه این گروه آمده است:

ما از گروه‌های توسعه‌دهنده می‌خواهیم تا بیش از همه بر ایجاد مشاغل سودآور تمرکز کنند. برای جامعه کاربری پروژه بسازید نه سرمایه‌گذاران.

سازندگان همستر کامبت در بخش مهم دیگری از اطلاعیه خود می‌گویند که تنها راه خرید توکن همستر کامبت با نماد انحصاری HMSTR مراجعه به صرافی‌های شناخته‌شده آن‌هم پس از اجرای ایردراپ این بازی است. بنابراین از هرگونه واریز وجه به حساب افرادی که مدعی خرید و فروش این توکن هستند، خودداری کنید.

نوشته اطلاعیه مهم سازندگان همستر کامبت منتشر شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow