افت قیمت اتریوم در سایه خروج سرمایه از ETFهای این رمزارز

پس از ثبت رکورد تازه در خروج سرمایه از صندوق‌های قابل‌معامله اتریوم، بهای این رمزارز با افتی ۴ درصدی روبه‌رو شده است. به‌گزارش تک‌ناک، صندوق‌های قابل‌معامله یا ETFهای اتریومی شرکت گری‌اسکیل با خروج هنگفت سرمایه مواجه شده‌اند. از قرار معلوم دیگر ETFهای اتریومی نیز از خروج سرمایه در امان نبوده‌اند و نُه ETF اسپات مستقر... نوشته افت قیمت اتریوم در سایه خروج سرمایه از ETFهای این رمزارز اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  3
افت قیمت اتریوم در سایه خروج سرمایه از ETFهای این رمزارز

پس از ثبت رکورد تازه در خروج سرمایه از صندوق‌های قابل‌معامله اتریوم، بهای این رمزارز با افتی ۴ درصدی روبه‌رو شده است.

به‌گزارش تک‌ناک، صندوق‌های قابل‌معامله یا ETFهای اتریومی شرکت گری‌اسکیل با خروج هنگفت سرمایه مواجه شده‌اند. از قرار معلوم دیگر ETFهای اتریومی نیز از خروج سرمایه در امان نبوده‌اند و نُه ETF اسپات مستقر در ایالات متحده درمجموع شاهد خروج سرمایه‌ای بیش از ۷۷/۲۱ میلیون دلار بوده‌اند که در نوع خود کم‌سابقه است.

کریپتوپوتیتو می‌نویسد که هم‌زمان با تشدید خروج سرمایه از این صندوق‌ها، قیمت اتریوم باردیگر روندی کاهشی به خود گرفته و به کمتر از ۳,۲۰۰ دلار سقوط کرده است.

صندوق‌ اتریومی گری‌اسکیل با نماد ETHE خالص خروج سرمایه‌ای بیش از ۱۳۳/۳۳ میلیون دلار را ثبت کرده است. این صندوق‌ که پیش‌تر در قالب یک صندوق سرمایه‌گذاری مدت‌دار فعالیت می‌کرد، پس از تبدیل به ETF با دومیلیارد دلار خروج سرمایه مواجه شده است.

افت قیمت اتریوم

صندوق قابل‌معامله اتریومی شرکت فیدلیتی شاهد ورود سرمایه‌ای افزون‌بر ۱۸/۸ میلیون دلار بوده است. صندوق‌های شرکت‌های بلک‌راک و ون‌اک نیز به‌ترتیب ۴/۹۸ و ۴/۸۱ میلیون دلار سرمایه ورودی داشته‌اند.

دیگر صندوق‌ها ازجمله بیت‌وایز و 21Shares هم با جریان سرمایه مثبت مواجه شده‌اند. هم‌اکنون و در لحظه‌ی نگارش این مقاله، هر واحد اتریوم در محدوده‌ی قیمتی ۳,۱۸۸ دلار معامله می‌شود که درمقایسه‌با شبانه‌روز گذشته، افتی ۴ درصدی را نشان می‌دهد.

نوشته افت قیمت اتریوم در سایه خروج سرمایه از ETFهای این رمزارز اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow