افت ۱۵۰ میلیارد دلاری ارزش کل بازار رمزارزها

با کاهش قیمت بیت کوین به محدوده‌ی ۶۰,۵۰۰ دلار، ارزش کل بازار رمزارزها با افت کم‌سابقه‌ای مواجه شد و ۱۵۰ میلیارد دلار از ارزش این بازار دود شد و به هوا رفت. به‌گزارش تک‌ناک، مجموع ارزش بازار ارزهای دیجیتال برای نخستین‌بار طی چند هفته‌ی اخیر به ۲/۳ تریلیون دلار کاهش یافت. فضای مبهم و بلاتکلیفی‌های... نوشته افت ۱۵۰ میلیارد دلاری ارزش کل بازار رمزارزها اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۳ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  3
افت ۱۵۰ میلیارد دلاری ارزش کل بازار رمزارزها

با کاهش قیمت بیت کوین به محدوده‌ی ۶۰,۵۰۰ دلار، ارزش کل بازار رمزارزها با افت کم‌سابقه‌ای مواجه شد و ۱۵۰ میلیارد دلار از ارزش این بازار دود شد و به هوا رفت.

به‌گزارش تک‌ناک، مجموع ارزش بازار ارزهای دیجیتال برای نخستین‌بار طی چند هفته‌ی اخیر به ۲/۳ تریلیون دلار کاهش یافت. فضای مبهم و بلاتکلیفی‌های اقتصادی در ایالات متحده‌ی آمریکا فشار را بر قیمت بیت کوین افزایش داد و باعث شد بهای پادشاه رمزارزها برای نخستین‌بار طی سه هفته‌ی اخیر به محدوده‌ی ۶۰,۵۰۰ دلار نزول کند.

به‌نقل از کریپتوپوتیتو، آلت‌کوین‌ها نیز وضعیت چندان مساعدی ندارند. تون و سولانا و یونی‌سواپ هریک دست‌کم با افتی ۵ درصدی روبه‌رو شده‌اند و بهای اتریوم، ملکه‌ی رمزارزها، نیز به کمتر از ۳,۰۰۰ دلار سقوط کرده است.

بازار رمزارزها در حالی قرمزپوش شده است که در روزهای آغازین هفته‌ی گذشته و هم‌زمان با سخنرانی دونالد ترامپ در حمایت از بیت کوین، بهای این رمزارز تا محدوده‌ی ۷۰,۰۰۰ دلار نیز پیشروی کرد.

سقوط ارزش بازار رمزارزها

بااین‌همه، دیری نپایید که خرس‌ها زمام بازار را دراختیار گرفتند و فروش بیت‌کوین‌های خود را شروع کردند. در‌نهایت نیز، موفق شدند قیمت این رمزارز را تا محدوده‌ی ۶۰ هزاز دلار پایین بکشند.

این کمترین قیمت بیت کوین از ۱۴ جولای به این سو است. دلایل بسیاری در ورای این افت قیمت وجود دارد؛ اما شاید بتوان مهم‌ترین آن را اعلام آمار وضعیت اقتصادی ایالات متحده دانست.

از قرار معلوم، گزارش‌های اشتغال آمریکا از آنچه انتظار می‌رفت، ضعیف‌تر بوده و این موجی از هراس را در میان معامله‌گران به‌راه انداخته است. مطابق گزارش‌ها نرخ بیکاری به ۴/۳ درصد رسیده که بیشترین نرخ از اکتبر ۲۰۲۱ بوده است.

هم‌اکنون و در لحظه‌ی نگارش این خبر، هر واحد بیت کوین در محدوده‌ی قیمتی ۶۱,۳۰۰ دلار دادوستد می‌شود.

نوشته افت ۱۵۰ میلیارد دلاری ارزش کل بازار رمزارزها اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow