افزایش ۱۰۰درصدی تعداد میلیونرهای بیت کوین طی سال اخیر

گزارش‌ها نشان می‌دهد که شمار میلیونرهای جهانی بیت کوین طی سال گذشته بیش از ۱۱۰ درصد افزایش یافته و به ۸۵,۰۰۰ نفر رسیده است. به‌گزارش تک‌ناک، بررسی‌های آماری مؤسسه‌ی «هنلی اند پارتنر» نشان می‌دهد که تا پایان ماه ژوئيه، تعداد افرادی که دست‌کم یک‌میلیون دلار بیت کوین در سبد دارایی‌های خود دارند، بیش از دو... نوشته افزایش ۱۰۰درصدی تعداد میلیونرهای بیت کوین طی سال اخیر اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 06:59
 0  3
افزایش ۱۰۰درصدی تعداد میلیونرهای بیت کوین طی سال اخیر

گزارش‌ها نشان می‌دهد که شمار میلیونرهای جهانی بیت کوین طی سال گذشته بیش از ۱۱۰ درصد افزایش یافته و به ۸۵,۰۰۰ نفر رسیده است.

به‌گزارش تک‌ناک، بررسی‌های آماری مؤسسه‌ی «هنلی اند پارتنر» نشان می‌دهد که تا پایان ماه ژوئيه، تعداد افرادی که دست‌کم یک‌میلیون دلار بیت کوین در سبد دارایی‌های خود دارند، بیش از دو برابر افزایش یافته و به رقم حیرت‌آور ۸۵,۴۰۰ نفر رسیده است.

به‌نقل از کریپتودنس، علاوه‌بر میلیونرهای بیت کوین، شمار ثروتمندان رمزارزی نیز روند فزاینده‌ای را طی کرده است. از قرار معلوم، تعداد افرادی که سبد دارایی‌های رمزارزی آن‌ها بیش از یک‌میلیون دلار است، رشدی ۹۵ درصدی را تجربه کرده و به ۱۷۲,۳۰۰ نفر رسیده است. در سال گذشته، شمار این افراد برابر با ۸۸,۲۰۰ نفر بوده است.

افزایش شمار میلیونرهای بیت کوینی

دراین‌میان، نکته‌ی جالب آن است که شمار سنتی‌میلیونرهای رمزارزی نیز رو‌به‌افزایش است. سنتی‌میلیونرها کسانی‌اند که دست‌کم ۱۰۰ میلیون دلار دارایی رمزارزی در‌اختیار دارند. شمار این افراد نیز در یک سال اخیر بیش از ۷۹ درصد افزایش یافته و به ۳۲۵ نفر رسیده است.

علاوه‌براین، تعداد میلیاردرهای رمزارزی نیز درمقایسه‌با سال اخیر افزایش یافته و از ۲۲ به ۲۸ نفر رسیده است. گفتنی است که هنلی اند پارتنر داده‌های آماری خود را با واکاوی پلتفرم‌هایی همچون اتراسکی، بایننس، کوین‌مارکت‌کپ و بی‌اس‌سی اسکن به‌دست آورده است.

نوشته افزایش ۱۰۰درصدی تعداد میلیونرهای بیت کوین طی سال اخیر اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow