افسران پلیس در چند ایالت آمریکا از دوربین گلکسی زد فلیپ در جریان ماموریت‌ها استفاده می‌کنند

در حالی که افسران پلیس در چند ایالت آمریکا از گوشی گلکسی زد فیلیپ سامسونگ برای اتصال به یونیفرم و ثبت تصاویر در جریان ماموریت‌ها استفاده می‌کنند، سامسونگ دوربین این گوشی را برای نصب روی لباس پلیس مناسب می‌داند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ در پست وبلاگی جدید خود اعلام کرد […] منبع خبر افسران پلیس در چند ایالت آمریکا از دوربین گلکسی زد فلیپ در جریان ماموریت‌ها استفاده می‌کنند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۱۳ مرداد , ۱۴۰۳ - 10:59
 0  3
افسران پلیس در چند ایالت آمریکا از دوربین گلکسی زد فلیپ در جریان ماموریت‌ها استفاده می‌کنند

در حالی که افسران پلیس در چند ایالت آمریکا از گوشی گلکسی زد فیلیپ سامسونگ برای اتصال به یونیفرم و ثبت تصاویر در جریان ماموریت‌ها استفاده می‌کنند، سامسونگ دوربین این گوشی را برای نصب روی لباس پلیس مناسب می‌داند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ در پست وبلاگی جدید خود اعلام کرد اکنون دستگاه‌های سری گلکسی زد فلیپ می‌توانند به دلیل داشتن دوربین‌های مناسب توسط پلیسان و مجریان قانون به عنوان دوربین روی بدن نیز مورد استفاده قرار بگیرند. از دو سال پیش استفاده از تلفن‌های تاشو به صورت آزمایشی توسط پلیس شهر کیمبرلینگ و میزوری به صورت آزمایشی انجام شد تا بتواند نحوه بهبود عملیات‌های روزانه نیروها از طریق دستگاه‌ها را بررسی کند.

طبق آنچه وب سایت سامسونگ گزارش می‌کند این نخستین باری است که پلیس از یک دستگاه تاشو به عنوان دوربین در لباس رسمی استفاده می‌کند. دو اداره پلیس دیگر با امضای قرارداد، استفاده از دستگاه‌های گلکسی زد فلیپ سامسونگ در ماموریت‌ها را آغاز کردند. پس از آن ۲۵ اداره پلیس مترو در ۵ ایالت آمریکا نیز در حین ماموریت خود از گوشی‌های تا جایی شرکت استفاده می کنند.

دستگاه‌های مورد استفاده پلیس به صورت سفارشی سازی شده و همکاری با Visual Labs تولید شده‌اند. این شرکت می‌تواند با تغییر کاربری این گوشی‌ها آنها را برای استفاده به عنوان دوربین‌های متصل به لباس و داشبورد تغییر دهد. طبق اعلام سامسونگ تغییرات مورد نظر شامل تغییر وظیفه دکمه صدا و استفاده از آن برای شروع فیلمبرداری دوربین است که می‌تواند این فرایند را برای پلیس آسان‌تر و سریع‌تر کند. این قابلیت گوشی گلکسی زد فلیپ بسیار مفید است. با این حال برخی تحقیقات نشان می‌دهند بعضی سیاست‌های محلی از جمله به تاخیر انداختن فیلمبرداری یا جلوگیری از انتشار فیلم می‌تواند فواید به کارگیری دوربین‌های متصل به لباس را خنثی کند.

منبع خبر افسران پلیس در چند ایالت آمریکا از دوربین گلکسی زد فلیپ در جریان ماموریت‌ها استفاده می‌کنند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow