افشای قیمت پیکسل ۹ پرو و پرو ایکس ال در بازار آمریکا

در حالی که گوگل در آستانه رونمایی از گوشی‌های پیکسل ۹ پرو و پرو ایکس ال قرار دارد قیمت این دستگاه‌ها پیش از رونمایی در بازار آمریکا افشا شده است. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حدود یک ماه پیش شاهد افشا شدن قیمت گوشی‌های پیکسل ۹ پرو و پرو ایکس ال در […] منبع خبر افشای قیمت پیکسل ۹ پرو و پرو ایکس ال در بازار آمریکا پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۲۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 10:59
 0  3
افشای قیمت پیکسل ۹ پرو و پرو ایکس ال در بازار آمریکا

در حالی که گوگل در آستانه رونمایی از گوشی‌های پیکسل ۹ پرو و پرو ایکس ال قرار دارد قیمت این دستگاه‌ها پیش از رونمایی در بازار آمریکا افشا شده است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حدود یک ماه پیش شاهد افشا شدن قیمت گوشی‌های پیکسل ۹ پرو و پرو ایکس ال در بازار اروپا بودیم و اکنون قیمت دستگاه‌ها در بازار آمریکا نیز مشخص شده است. قیمت‌های گوشی‌های جدید گوگل برای مدت کوتاهی روی وب سایت تی موبایل قرار گرفته و سپس از این وب سایت به طور کامل حذف شد. طبق تصویری که از این اطلاعات به دست آمد ۵ دسته‌بندی مختلف برای قیمت دستگاه‌ها در نظر گرفته شد.

احتمالاً پیکسل ۹ پرو در هر دو دسته‌بندی حدود ۹۹۹ دلار قیمت داشته و پیکسل ۹ پرو ایکس ال نیز در سه دسته‌بندی قیمتی معادل ۱۳۹۹ دلار خواهد داشت. در این تصویر فضای ذخیره سازی دو نسخه جدید پیکسل مشخص نشده اما به نظر می‌رسد پیکسل ۹ پرو ایکس ال با قیمت یکسان مربوط به دو نسخه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود.

گوگل قصد دارد به کاربران اروپایی اشتراک رایگان یک ساله هوش مصنوعی جمینای ادونس را ارائه کند. همچنین کاربران اروپایی در صورت پیش خرید دستگاه‌های جدید می‌توانند به مدل‌های دارای فضای ذخیره سازی بیشتر با پرداخت مبلغ کمتر دسترسی داشته باشند. این شرکت در نظر دارد طرح مورد بحث را در بازار آمریکا نیز مورد اجرا قرار دهد. بنابراین کاربران می‌توانند در زمان پیش خرید برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی پیکسل ۹ پرو قیمت ۹۹۹ دلار پرداخت کرده و به جای آن نسخه ۲۵۶ گیگابایتی را خریداری کنند.

احتمالاً طرح پیش فروش و تخفیف‌های مربوط به آن برای گوشی پیکسل ۹ پرو ایکس ال نیز اجرا می‌شود. بنابراین کاربران قیمت نسخه ۲۵۶ گیگابایتی را پرداخت کرده و نسخه ۵۱۲ گیگابایتی را تحویل می‌گیرند. طبق اطلاعات فاش شده از قیمت سری جدید پیکسل ۹ این دستگاه در مقایسه با سال گذشته ۱۰۰ دلار افزایش قیمت داشته است.

منبع خبر افشای قیمت پیکسل ۹ پرو و پرو ایکس ال در بازار آمریکا پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow