امکان ذخیره ۱۰۰ پیش‌نویس در Threads فراهم شد

پلتفرم Threads امکان ذخیره پیش‌نویس‌های متعدد تا 100 مورد را برای پست‌ها فراهم کرده است، این در حالی است که کاربران پیش از این فقط می‌توانستند یک پیش‌نویس از پست خود را ذخیره کنند. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، با این ویژگی کاربران Threads می‌توانند ایده‌های خود را به صورت تدریجی توسعه دهند و در... نوشته امکان ذخیره ۱۰۰ پیش‌نویس در Threads فراهم شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۸ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
امکان ذخیره ۱۰۰ پیش‌نویس در Threads فراهم شد

پلتفرم Threads امکان ذخیره پیش‌نویس‌های متعدد تا 100 مورد را برای پست‌ها فراهم کرده است، این در حالی است که کاربران پیش از این فقط می‌توانستند یک پیش‌نویس از پست خود را ذخیره کنند.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، با این ویژگی کاربران Threads می‌توانند ایده‌های خود را به صورت تدریجی توسعه دهند و در زمان مناسب آنها را منتشر کنند.

شرکت متا با انتشار یک پست وبلاگی اعلام کرد:

«گاهی اوقات یک ایده خوب به چندین بار تلاش نیاز دارد، به خصوص زمانی که بیش از یک ایده دارید. ما در حال معرفی قابلیت نوشتن و ذخیره چندین پیش‌نویس از پست‌های Threads قبل از اشتراک‌گذاری با دنبال‌کنندگان خود هستیم.»

علاوه بر ویژگی پیش‌نویس، پلتفرم Threads ویژگی‌های جدیدی را نیز برای سازندگان محتوا و کسب‌وکارها معرفی کرده است. این ویژگی‌ها شامل آمار و اطلاعات دقیق در مورد عملکرد پست‌ها، مانند: تعداد بازدیدها، بازنشرها و مشخصات جمعیت‌شناختی مخاطبان (سن، جنسیت، مکان) می‌باشد. این اطلاعات به سازندگان کمک می‌کند تا محتوای خود را با توجه به علایق مخاطبان تنظیم نمایند.

همچنین، پلتفرم Threads امکان برنامه‌ریزی پست‌ها را فراهم کرده است. به این معنی که کاربران می‌توانند پست‌های خود را از قبل برنامه‌ریزی و در زمان مشخصی منتشر کنند. این ویژگی برای کسب‌وکارها بسیار مفید است تا بتوانند محتوای خود را به صورت منظم انتشار دهند.

ذخیره 100 پیش‌نویس در Threads امکان‌پذیر می شود

شرکت متا هدف خود را از توسعه Threads، ایجاد یک پلتفرم برای گفت‌وگو و ارتباط بین افراد، کسب‌وکارها و سازندگان اعلام کرده است. آنها به طور مداوم در حال بهبود Threads هستند تا تجربه کاربری بهتری را برای کاربران فراهم کنند.

همچنین این ویژگی‌های جدید در حال حاضر برای کاربران وب Threads در دسترس هستند و به زودی به نسخه موبایل نیز اضافه خواهند شد.

نوشته امکان ذخیره ۱۰۰ پیش‌نویس در Threads فراهم شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow