استفاده از تیتانیوم در بدنه گوشی Z fold 6 Slim سامسونگ

شرکت سامسونگ در نظر دارد در تولید سری جدید گوشی‌های Z fold 6 از تیتانیوم به جای فولاد ضد زنگ (SUS) برای پنل پشتی مدل Slim استفاده کند. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، اگرچه انتظار می‌رفت شرکت سامسونگ در دومین رویداد Unpacked از مدل‌های اقتصادی “FE”، حرفه‌ای “Ultra” و باریک “Slim” گوشی‌های تاشو Galaxy Z... نوشته استفاده از تیتانیوم در بدنه گوشی Z fold 6 Slim سامسونگ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۸ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
استفاده از تیتانیوم در بدنه گوشی Z fold 6 Slim سامسونگ

شرکت سامسونگ در نظر دارد در تولید سری جدید گوشی‌های Z fold 6 از تیتانیوم به جای فولاد ضد زنگ (SUS) برای پنل پشتی مدل Slim استفاده کند.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، اگرچه انتظار می‌رفت شرکت سامسونگ در دومین رویداد Unpacked از مدل‌های اقتصادی “FE”، حرفه‌ای “Ultra” و باریک “Slim” گوشی‌های تاشو Galaxy Z Fold 6 رونمایی کند، اما تنها یک مدل عرضه شد.

هر چند امیدهایی برای عرضه مدل‌های جدیدی از سری Z fold 6 وجود دارد، برخی سایت‌های خبری اعلام کردند که سامسونگ ممکن است از تیتانیوم به جای فولاد ضد زنگ (SUS) برای پنل پشتی مدل اسلیم این گوشی استفاده کند. فلزی که سبک‌وزنی و مقاومت بیشتری به گوشی می‌دهد.

واحد نمایشگر سامسونگ در حال حاضر توسعه پنل پشتی تیتانیومی برای Galaxy Z fold 6 Slim را به پایان رسانده و انتظار می‌رود این گوشی در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ معرفی شود.

اغلب جنس پنل پشتی گوشی‌های تاشوی سامسونگ از SUS‌ و CFRP (پلاستیک فشرده) می‌باشد و تیتانیوم هیچ‌گاه مورد استفاده قرار نگرفته بود. سامسونگ هدف از ساخت این نوع پنل‌های پشتی را حفاظت از لولا اعلام کرده است.

سامسونگ بدنه گوشی Z fold 6 Slim را از تیتانیوم می سازد

البته این نکته را باید بدانید که تولید گوشی‌های تاشو در مقایسه با نمونه‌های ساده و سنتی به دلیل لولا و مکانیزم تاشوی موجود در آن بسیار پیچیده‌تر است.

پیش‌تر، شایعاتی مبنی بر لغو تولید مدل اقتصادی Galaxy Z fold 6 FE وجود داشت، اما اقدام اخیر این شرکت در زمینه نصب یک سخت‌افزار آزمایشی برای مدل SM-F958N در سرورهای سامسونگ احتمال اینکه همچنان روی مدل اسلیم این گوشی کار می‌کند را تقویت کرد.

گفته می‌شود که Galaxy Z fold 6 Slim به نمایشگر بیرونی بزرگ‌تری مجهز خواهد شد، اما ممکن است به اندازه مدل‌های مشابه چینی باریک نباشد.

البته تمام اطلاعات ذکر شده در این گزارش، بر اساس شنیده‌ها می‌باشد و باید با احتیاط به آنها نگاه کرد.

 

نوشته استفاده از تیتانیوم در بدنه گوشی Z fold 6 Slim سامسونگ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow