امید کردستانی از ایکس شکایت کرد

امید کردستانی، رئیس سابق توییتر، از شبکه‌ اجتماعی ایکس شکایت کرده و ادعا کرده است که مالک میلیاردر این شرکت، ایلان ماسک، از پرداخت بیش از ۲۰ میلیون دلار از سهامی که به او تعلق دارد خودداری می‌کند. کردستانی از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ به عنوان رئیس اجرایی توییتر فعالیت کرد و پس از آن …

۲۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 20:59
 0  1
امید کردستانی از ایکس شکایت کرد

امید کردستانی، رئیس سابق توییتر، از شبکه‌ اجتماعی ایکس شکایت کرده و ادعا کرده است که مالک میلیاردر این شرکت، ایلان ماسک، از پرداخت بیش از ۲۰ میلیون دلار از سهامی که به او تعلق دارد خودداری می‌کند.

کردستانی از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ به عنوان رئیس اجرایی توییتر فعالیت کرد و پس از آن به مدت دو سال دیگر- تا زمان خرید پلتفرم توسط ماسک به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار- در هیئت مدیره باقی ماند. او در شکایت خود اظهار کرده که بخش عمده‌ای از حق الزحمه او به صورت سهام بوده که ماسک از پرداخت آن خودداری می‌کند.

وکلای کردستانی ادعا می‌کنند که شرکت X- نام جدید توییتر، پس از تغییر مالکیت توسط ماسک- به دنبال آن است که از هفت سال خدمت کردستانی به توییتر بهره‌برداری کند بدون اینکه بابت این خدمات، هزینه‌ای پرداخت کند.

این شکایت که در دادگاه عالی کالیفرنیا در سان فرانسیسکو مطرح شده، آخرین مورد از یک سری دعاوی حقوقی است که توسط رهبران سابق توییتر، علیه ماسک – از زمان به دست گرفتن کنترل این شرکت- مطرح شده‌اند. در ماه مارس، چهار مدیر اجرایی سابق دیگر نیز از ماسک به دلیل ادعای عدم پرداخت بیش از ۱۲۸ میلیون دلار به عنوان پاداش بعد از اخراجشان از شرکت، شکایت کردند.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow