انتشار قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ برای مدل‌های سری گلکسی A

شایعه‌ای جذاب ادعا می‌کند که سامسونگ قصد دارد تا قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی را به برخی از گوشی‌های میان‌رده سری گلکسی A در سال ۲۰۲۴ بیاورد. به‌گزارش تک‌ناک، سم‌موبایل ازطریق منابع خود مطلع شده است که هوش مصنوعی گلکسی در‌نهایت به فراتر از گوشی‌های پرچم‌دار گسترش خواهد یافت و به برخی از گوشی‌های میان‌رده‌ی گلکسی... نوشته انتشار قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ برای مدل‌های سری گلکسی A اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  2
انتشار قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ برای مدل‌های سری گلکسی A

شایعه‌ای جذاب ادعا می‌کند که سامسونگ قصد دارد تا قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی را به برخی از گوشی‌های میان‌رده سری گلکسی A در سال ۲۰۲۴ بیاورد.

به‌گزارش تک‌ناک، سم‌موبایل ازطریق منابع خود مطلع شده است که هوش مصنوعی گلکسی در‌نهایت به فراتر از گوشی‌های پرچم‌دار گسترش خواهد یافت و به برخی از گوشی‌های میان‌رده‌ی گلکسی A خواهد رسید.

هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) برای اولین‌بار در چند مدل از گوشی‌های گلکسی A که در سال ۲۰۲۴ عرضه شده‌اند، از‌جمله گلکسی A35 و گلکسی A55، دردسترس قرار خواهد گرفت. بااین‌حال، چند نکته وجود دارد.

هوش مصنوعی گلکسی گوشی‌های میان‌رده سری گلکسی A در سال ۲۰۲۴

در وهله‌ی اول، تاریخ دقیق انتشار هوش مصنوعی گلکسی برای گلکسی A35 و گلکسی A55 مشخص نیست. بااین‌حال، منابع سم‌موبایل اعلام کرده‌اند این اتفاق ازطریق به‌روزرسانی One UI 6.1.1 رخ خواهد داد که احتمالاً در ماه جاری یا ماه آینده برای این گوشی‌های میان‌رده منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است که تمام ویژگی‌های Galaxy AI برای گلکسی A35 و گلکسی A55 منتشر نخواهد شد. اطلاعاتی درباره‌ی این موضوع وجود ندارد که کدام ابزارهای هوش مصنوعی انتخاب خواهند شد و کدام‌یک حذف خواهند شد. باوجوداین، احتمالاً سامسونگ ابزارهایی را حذف خواهد کرد که به پردازش سنگین دستگاه نیاز دارند.

مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی مجهز به قابلیت هوش مصنوعی گلکسی که می‌توانید بخرید، گلکسی S23 FE است. حتی گوشی Fan Edition فاقد قابلیت Instant Slow-Mo است که یکی از ویژگی‌های هوش مصنوعی بود که سامسونگ در مجموعه‌ی اصلی هوش مصنوعی گلکسی برای سری گلکسی S24 گنجانده بود.

در‌نهایت، تنها می‌توان تأیید کرد که هوش مصنوعی گلکسی برای مدل‌های گلکسی A35 و A55 فعال خواهد شد؛ اما برای دستگاه‌های قدیمی‌تر سری A، حتی با وجود سخت‌افزار قدرتمند، در‌دسترس نخواهد بود.

به‌عنوان مثال، گلکسی A35 از همان تراشه‌ی گلکسی A54، اگزینوس ۱۳۸۰ استفاده می‌کند؛ اما نمی‌توان تأیید کرد که هوش مصنوعی سامسونگ برای گلکسی A54 منتشر خواهد شد. غول فناوری کره‌ای ممکن است تلاش‌های خود را به مدل‌های گلکسی A عرضه‌شده در سال ۲۰۲۴ و بعد‌از‌آن محدود کند.

سامسونگ سرمایه‌گذاری هنگفتی روی Galaxy AI کرده است. در رویداد آنپکد ۲۰۲۴، این شرکت تأیید کرد که قصد دارد ابزارهای هوش مصنوعی نوآورانه‌ی خود را برای بیش از ۲۰۰ میلیون دستگاه گلکسی شامل تلفن‌ها و تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها منتشر کند.

نوشته انتشار قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ برای مدل‌های سری گلکسی A اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow