انتقاد تند کارگردان Days Gone از شرکت سونی

جان گاروین، کارگردان بازی Days Gone، از وضعیت کنونی شخصیت اصلی بازی، دیکن که به‌زعم او به تبلیغ‌کننده‌ی کارتونی تبدیل شده، ابراز ناراحتی کرده است. به‌گزارش تک‌ناک، کارگردان عنوان Days Gone، جان گاروین، از تصویری که استودیو سابقش، Bend Studio، منتشر کرده و در آن رباتی از بازی Astro Bot در لباس دیکن به‌نمایش درآمده، […] نوشته انتقاد تند کارگردان Days Gone از شرکت سونی اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۲ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  2
انتقاد تند کارگردان Days Gone از شرکت سونی

جان گاروین، کارگردان بازی Days Gone، از وضعیت کنونی شخصیت اصلی بازی، دیکن که به‌زعم او به تبلیغ‌کننده‌ی کارتونی تبدیل شده، ابراز ناراحتی کرده است.

به‌گزارش تک‌ناک، کارگردان عنوان Days Gone، جان گاروین، از تصویری که استودیو سابقش، Bend Studio، منتشر کرده و در آن رباتی از بازی Astro Bot در لباس دیکن به‌نمایش درآمده، انتقاد کرده است. یوروگیمر می‌نویسد که گاروین با انتشار توییتی با لحن انتقادی نوشت:

[دیکن] به تبلیغ‌کننده‌ی بازی‌های دیگر تقلیل پیدا کرده است. Bend Studio! خوب داری میراثت را محافظت می‌کنی!

این تصویر به‌مناسبت موفقیت بزرگ بازی Astro Bot منتشر شده است.

جان گاروین، کارگردان بازی Days Gone، از وضعیت کنونی شخصیت اصلی بازی، دیکن، که به گفته او به "تبلیغ‌کننده کارتونی" تبدیل شده، ابراز ناراحتی کرده است.

وقتی یکی از کاربران به جان گاروین گفت «آرام باش، برادر!»، وی پاسخ داد: «می‌بینم که شخصیتم به کارتونی برای تبلیغ بازی کوچکی تبدیل شده و من دارم بی‌رحم برخورد می‌کنم؟» در‌مقابل، سم ویتور، صداپیشه‌ی دیکن، به این موضوع واکنش مثبت‌تری نشان داد و نوشت: «حالا دیگه باید بازی [Astro Bot] را بخرم.»

این موضوعات نشان‌دهنده‌ی نارضایتی عوامل سازنده‌ی بازی Days Gone از سونی و پلی‌استیشن است. اعضای استودیو مذکور پیش‌تر نیز گفته بودند که تنها موضوع مهم برای سونی نمره متاکریتیک است!

بازی Days Gone بعد از انتشار در سال ۲۰۱۹ به‌دلیل مشکلات فنی متعدد و برخی ایرادات طراحی خود، اصلاً نتوانست نظر منتقدان را جلب و انتظارات را برآورده کند. همین موضوع به غضب سونی به‌عنوان ناشر و مالک بازی نیز منجر شد و آن‌ها ساخت قسمت دوم آن را با وجود ایده‌های جاه‌طلبانه‌ی Bend Studio کنسل کرد.

نوشته انتقاد تند کارگردان Days Gone از شرکت سونی اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow