بنچمارک وان‌پلاس ۱۳ به قدرت سری گلکسی S25 اشاره می‌کند

نتایج بنچمارک گوشی وان‌پلاس ۱۳ مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام نشان می‌دهد که سری گلکسی S25 سامسونگ نیز می‌تواند به عملکرد بسیار قدرتمندی دست پیدا کند. به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ هنوز تصمیم نهایی خود را درباره‌ی چیپست سری گلکسی S25 نگرفته است. شایعات حاکی از آن است که این شرکت ممکن است بین […] نوشته بنچمارک وان‌پلاس ۱۳ به قدرت سری گلکسی S25 اشاره می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۲ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  2
بنچمارک وان‌پلاس ۱۳ به قدرت سری گلکسی S25 اشاره می‌کند

نتایج بنچمارک گوشی وان‌پلاس ۱۳ مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام نشان می‌دهد که سری گلکسی S25 سامسونگ نیز می‌تواند به عملکرد بسیار قدرتمندی دست پیدا کند.

به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ هنوز تصمیم نهایی خود را درباره‌ی چیپست سری گلکسی S25 نگرفته است. شایعات حاکی از آن است که این شرکت ممکن است بین تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام و تراشه‌ی اگزینوس ۲۵۰۰ خود یکی را انتخاب یا حتی از هر دو تراشه در مدل‌های مختلف استفاده کند. در‌صورت استفاده از اسنپدراگون ۸ نسل ۴، می‌توان عملکرد بسیار قدرتمندی را در‌زمینه‌ی پردازش و گرافیک و هوش مصنوعی انتظار داشت.

سام‌موبایل می‌نویسد که وان‌پلاس ۱۳ اخیراً با تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در بنچمارک گیک‌بنچ به‌نمایش درآمده است. این گوشی در آزمایش تک‌هسته‌ای امتیاز چشمگیر ۳,۲۳۶ و در آزمایش چند‌هسته‌ای امتیاز ۱۰,۰۴۹ را کسب کرد.

این نتایج در‌مقایسه‌با گلکسی S24 اولترا که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی استفاده می‌کند، نشان‌دهنده‌ی افزایش عملکرد حدود ۴۵ درصدی در آزمایش تک‌هسته‌ای و ۴۷ درصدی در آزمایش چندهسته‌ای است. این اعداد از پیشرفت چشمگیر تراشه‌ی جدید اسنپدراگون حکایت می‌کنند.

بنچمارک وان‌پلاس ۱۳

سامسونگ معمولاً در سری گلکسی S خود به سیستم‌های خنک‌کننده‌ی پیشرفته و نسخه‌ی سفارشی‌شده‌ی تراشه‌های اسنپدراگون توجه ویژه‌ای نشان می‌دهد. با‌توجه‌به این سابقه، انتظار می‌رود گلکسی S25 و گلکسی S25 پلاس و گلکسی S25 اولترا عملکرد به‌مراتب قوی‌تری از نسل قبلی و رقبایی مانند وان‌پلاس ۱۳ از خود نشان دهند. بر‌اساس شایعات، می‌توانیم به افزایش حدود ۵۰ درصدی سرعت پردازنده‌ی مرکزی در این سری امیدوار باشیم.

این در حالی است که آیفون ۱۶ پرو مکس مجهز به تراشه‌ی قدرتمند A18 پرو در آزمایش تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای بنچمارک گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیاز ۳,۴۰۰ و ۸,۵۰۰ را کسب کرده است. این نتایج نشان می‌دهد که تراشه‌ی A18 پرو از‌نظر عملکرد پردازنده‌ی مرکزی، کمی کندتر از اسنپدراگون ۸ نسل ۴ است که احتمالاً در سری گلکسی S25 استفاده خواهد شد.

گفتنی است که این به‌معنای ضعیف‌تر‌بودن کلی آیفون ۱۶ پرو مکس نیست و عملکرد گرافیکی آن، به‌ویژه با تراشه‌ی A18 پرو، همچنان می‌تواند بسیار قدرتمند باشد. برای مقایسه دقیق‌تر، باید منتظر نتایج بنچمارک‌های گرافیکی باشیم.

نوشته بنچمارک وان‌پلاس ۱۳ به قدرت سری گلکسی S25 اشاره می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow