لنوو مانیتور خمیده ۲۷ اینچی R27qc-30 را معرفی کرد

لنوو مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی جدید R27qc-30 را با طراحی خمیده و انحنای 1500R معرفی کرده است. این مانیتور از پنل باکیفیت 2K و نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز بهره می‌برد. به‌گزارش تک‌ناک، لنوو مانیتور خمیده‌ی ۲۷ اینچی مدل R27qc-30 را عرضه کرد. این مانیتور از پنلی با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز برخوردار... نوشته لنوو مانیتور خمیده ۲۷ اینچی R27qc-30 را معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۳ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
لنوو مانیتور خمیده ۲۷ اینچی R27qc-30 را معرفی کرد

لنوو مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی جدید R27qc-30 را با طراحی خمیده و انحنای 1500R معرفی کرده است. این مانیتور از پنل باکیفیت 2K و نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز بهره می‌برد.

به‌گزارش تک‌ناک، لنوو مانیتور خمیده‌ی ۲۷ اینچی مدل R27qc-30 را عرضه کرد. این مانیتور از پنلی با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز برخوردار است که آن را برای بازی مناسب می‌کند.

همان‌طور‌که در تصویر مشاهده می‌کنید، پنل خمیده‌ی این مانیتور انحنای 1500R دارد. طبق گفته‌ی لنوو، این انحنا با زاویه‌ی دید چشم انسان مطابقت دارد. افزون‌بر‌این، با زاویه‌ی دید گسترده‌ی VA همراه است که تصویر فراگیر و بدون اعوجاج را به‌نمایش می‌گذارد. ابعاد مانیتور جدید لنوو ۲۵۸/۸ در ۳۸۵ در ۶۱۰/۴ میلی‌متر و نسبت تصویرش ۱۶:۹ است.

مشخصات مانیتور R27qc-30 لنوو

گیزموچاینا می‌نویسد که این پنل وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. ازطریق کابل HDMI، مانیتور نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز را برای حداکثر وضوح ارائه می‌کند؛ در‌حالی‌که وقتی به DisplayPort متصل شود، نرخ نوسازی تا ۱۸۰ هرتز افزایش می‌یابد. ناگفته نماند که لنوو کابل‌های DisplayPort و HDMI را نیز در جعبه‌ی محصول قرار داده است.

مانیتور خمیده‌ی R27qc-30 لنوو زمان پاسخ‌گویی ۰/۵ میلی‌ثانیه و نسبت کنتراست استاتیک ۱۰۰۰:۱ و پوشش ۹۹ درصدی فضای رنگی sRGB را ارائه می‌دهد. همچنین، گواهی TÜV Rheinland را به‌دلیل انتشار کم نور آبی دریافت کرده است.

پایه‌ی مانیتور جدید لنوو از زاویه‌ی ۵- تا ۲۲ درجه، چرخش ۳۰- تا ۳- درجه، چرخش عمودی ۹۰- تا ۹۰ درجه و تنظیم ارتفاع ۱۲۰ میلی‌متری پشتیبانی می‌کند. وزن این محصول با پایه ۶/۱ کیلوگرم و بدون پایه ۴/۲ کیلوگرم است.

طبق گفته‌ی لنوو، مانیتور گیمینگ R27qc-30 معمولاً کمتر از ۲۶ وات مصرف می‌کند و حداکثر مصرف برق آن کمتر از ۶۵ وات است. درباره‌ی درگاه‌های این مانیتور نیز باید بگوییم که دو درگاه HDMI و یک درگاه DisplayPort و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دارد.

مانیتور خمیده‌ی R27qc-30 لنوو اکنون در خرده‌فروشی JD.com با قیمت اولیه‌ی ۱,۳۹۹ یوان (تقریباً ۱۹۵ دلار) برای خرید دردسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

نوشته لنوو مانیتور خمیده ۲۷ اینچی R27qc-30 را معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow