اپل به‌زودی اسپیکر مجهز به نمایشگر هوشمند خود را روانه بازار می‌کند

اپل قصد دارد تا سال آینده اولین اسپیکر دارای نمایشگر هوشمند خود را با سیستم‌عامل جدید HomeOS رونمایی کند. به‌گزارش تک‌ناک، شرکت اپل احتمالاً در سال ۲۰۲۵ اسپیکر نمایشگردار خود را با قابلیت اجرای هوش مصنوعی اپل (Apple Intelligence) رونمایی خواهد کرد. این دستگاه که رقیبی جدی برای محصولات مشابه Echo آمازون و Nest گوگل […] نوشته اپل به‌زودی اسپیکر مجهز به نمایشگر هوشمند خود را روانه بازار می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۰ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  4
اپل به‌زودی اسپیکر مجهز به نمایشگر هوشمند خود را روانه بازار می‌کند

اپل قصد دارد تا سال آینده اولین اسپیکر دارای نمایشگر هوشمند خود را با سیستم‌عامل جدید HomeOS رونمایی کند.

به‌گزارش تک‌ناک، شرکت اپل احتمالاً در سال ۲۰۲۵ اسپیکر نمایشگردار خود را با قابلیت اجرای هوش مصنوعی اپل (Apple Intelligence) رونمایی خواهد کرد. این دستگاه که رقیبی جدی برای محصولات مشابه Echo آمازون و Nest گوگل محسوب می‌شود، قرار است با قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته‌ی اپل، تجربه‌ی کاربری جدیدی را در خانه‌های هوشمند فراهم کند.

گیزموچاینا می‌نویسد که اپل در حال تولید دو مدل از این اسپیکر‌های نمایشگردار هوشمند است. مدل پیشرفته‌تر که با نام رمز J595 شناخته می‌شود، به بازوی رباتیک مجهز خواهد بود تا بتوان صفحه‌نمایش را به‌دلخواه چرخاند یا کج کرد. مدل مقرون‌به‌صرفه‌تر با نام رمز J490 نیز برای انجام کارهای روزمره مانند مدیریت تقویم و یادداشت‌برداری استفاده می‌شود. این مدل از رابط کاربری بهینه‌شده برای کنترل لوازم خانگی و مشاهده‌ی سریع اطلاعات برخوردار خواهد بود.

نمونه‌های اولیه این اسپیکرهای هوشمند ظاهراً قابلیت اتصال مغناطیسی به دیوارها یا قرار‌گرفتن روی میزها را نیز دارند. مارک گرمن، تحلیلگر نام‌آشنای بلومبرگ، پیش‌بینی می‌کند که احتمالاً مدل مقرون‌به‌صرفه‌تر در اوایل سال ۲۰۲۵ روانه‌ی بازار شود. درحالی‌که این منبع آگاه به زمان مشخصی برای عرضه‌ی J595 اشاره نکرده است، انتظار می‌رود که قیمت آن بیش از ۱,۰۰۰ دلار باشد.

مارک گورمن، تحلیلگر بلومبرگ پیش بینی می کند که احتمالا مدل مقرون به صرفه تر در اوایل سال ۲۰۲۵ روانه بازار شود. در حالی که این منبع آگاه به زمان عرضه مشخصی برای J595 اشاره نکرده است، انتظار می‌رود که قیمت آن بیش از هزار دلار باشد.

برخلاف دستگاه‌های اپل تی‌وی‌ و هو‌پادهای فعلی که فاقد قدرت سخت‌افزاری برای پردازش هوش مصنوعی روی دستگاه هستند، سیستم‌عامل جدید HomeOS که بر‌پایه‌ی tvOS توسعه یافته است، به این اسپیکردهای نمایشگردار امکان می‌دهد تا به‌صورت محلی قابلیت‌های هوش مصنوعی را اجرا کنند و تجربه‌ی کاربری روان‌تری ارائه دهند. با‌توجه‌به محبوبیت روزافزون خانه‌های هوشمند، ورود اپل به این بازار می‌تواند تحولی بزرگ ایجاد کند و رقابت را در این حوزه شدت ببخشد.

نوشته اپل به‌زودی اسپیکر مجهز به نمایشگر هوشمند خود را روانه بازار می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow