اپل نسخه آزمایشی هفتم iOS 18 را منتشر کرد

شرکت اپل نسخه آزمایشی هفتم از به‌روزرسانی‌های آینده iOS 18 و iPadOS 18 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرده است. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این نسخه آزمایشی به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا قبل از انتشار رسمی ماه آینده، ایرادات و مشکلات احتمالی را شناسایی و برطرف کنند. این به‌روزرسانی‌ها در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارند... نوشته اپل نسخه آزمایشی هفتم iOS 18 را منتشر کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۳۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
اپل نسخه آزمایشی هفتم iOS 18 را منتشر کرد

شرکت اپل نسخه آزمایشی هفتم از به‌روزرسانی‌های آینده iOS 18 و iPadOS 18 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرده است.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این نسخه آزمایشی به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا قبل از انتشار رسمی ماه آینده، ایرادات و مشکلات احتمالی را شناسایی و برطرف کنند.

این به‌روزرسانی‌ها در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارند و با هر نسخه جدید، iOS 18 پایدارتر و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود.

بسیاری از این ویژگی‌ها در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) معرفی شده‌اند.

توسعه‌دهندگانی که در برنامه آزمایشی اپل ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند این نسخه آزمایشی را روی آیفون‌های سازگار خود دانلود و نصب کنند.

برای انجام این کار، کافی است به بخش «به‌روزرسانی نرم‌افزار» در تنظیمات دستگاه خود مراجعه و گزینه «به‌روزرسانی‌های بتا» را فعال کنند.

این به‌روزرسانی جدید، بسیاری از مشکلات و ایراداتی که در نسخه‌های آزمایشی قبلی وجود داشته است را برطرف می‌کند و تجربه کاربری پایدارتری را ارائه می‌دهد.

انتشار نسخه آزمایشی هفتم iOS 18 توسط اپل

از جمله ویژگی‌های جدید این به‌روزرسانی می‌توان به تغییرات بصری، قابلیت‌های هوش مصنوعی و شخصی‌سازی بیشتر اشاره کرد.

به عنوان مثال، کاربران می‌توانند آیکون‌های برنامه‌ها را در صفحه اصلی به دلخواه خود جابه‌جا کنند و ظاهر آنها را تغییر دهند.

همچنین مرکز کنترل با طراحی جدید و امکان سفارشی‌سازی بیشتر ارائه شده است.

ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی مانند “Apple Intelligence” که در این به‌روزرسانی معرفی شده است، در حال حاضر تنها در جدیدترین مدل‌های آیفون (از آیفون 15 Pro به بعد) در دسترس خواهد بود.

اپل قصد دارد نسخه نهایی iOS 18 را در ماه سپتامبر منتشر کند.

همچنین، نسخه آزمایشی هفتم از سیستم‌عامل macOS Sequoia نیز برای توسعه‌دهندگان منتشر شده است.

نوشته اپل نسخه آزمایشی هفتم iOS 18 را منتشر کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow