با ارزان‌ترین خودروی برقی شرکت BMW آشنا شوید

بررسی BMW i4 مدل 2024 نشان می‌دهد که این خودروی الکتریکی از نظر طراحی و عملکرد تحسین‌برانگیز است. i4 با محوریت فناوری پیشرفته و راحتی بالا، یک تجربه رانندگی لذت‌بخش و کارآمد را ارائه می‌دهد. به گزارش تکناک ،این مدل به عنوان یک گزینه برتر در بازار خودروهای الکتریکی لوکس شناخته شده است. BMW در... نوشته با ارزان‌ترین خودروی برقی شرکت BMW آشنا شوید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۳۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
با ارزان‌ترین خودروی برقی شرکت BMW آشنا شوید

بررسی BMW i4 مدل 2024 نشان می‌دهد که این خودروی الکتریکی از نظر طراحی و عملکرد تحسین‌برانگیز است. i4 با محوریت فناوری پیشرفته و راحتی بالا، یک تجربه رانندگی لذت‌بخش و کارآمد را ارائه می‌دهد.

به گزارش تکناک ،این مدل به عنوان یک گزینه برتر در بازار خودروهای الکتریکی لوکس شناخته شده است. BMW در ساخت خودروهای الکتریکی که هم زیبا و پولیش خورده هستند و هم تجربه رانندگی عالی ارائه می‌دهند، بهترین‌ها را ارائه می‌دهد. انتخاب خودروهای برقی BMW به جای الزام، آنها را جذاب‌تر می‌کند.

BMW i4 جزئی از خط تولید سدان سری 4 است که شامل چندین مدل بنزینی و برقی در فرمت‌های کوپه دو در، گرن کوپه چهار در و کانورتیبل دو در می‌شود. i4 به شکل گرن کوپه است و برای دوستداران عملکرد بالا، مدل‌های M4 با تنظیمات اسپرت وجود دارد که شبیه به مدل M50 الکتریکی است.

برای کسانی که می‌خواهند بدانند، قیمت بی ام و i4 الکتریکی در واقع پایین‌تر از مدل بنزینی 430i است. قیمت اولیه برای مدل پایه i4 eDrive35، 53,195 دلار است، در حالی که 430i با قیمت 59,095 دلار عرضه می‌شود. در این بررسی، مدل گران‌تر چهارچرخ xDrive40 i4 را با برخی گزینه‌های اضافه شده رانندگی که قیمت کلی آن حدود 65,000 دلار به همراه هزینه تحویل بود مورد استفاده قرار گرفته است.

بی‌ام‌و i4 مدل جدید xDrive40 را اضافه می‌کند و سیستم چهار چرخ محرک را به مدل الکتریکی سری 4 می‌آورد.

با این حال، جذاب‌ترین ویژگی i4 کیفیت رانندگی آن است. این خودرو یک BMW واقعی با احساس پاسخگویی و آمادگی است. اگر به دنبال این هستید که اثبات کنید خودروی برقی شما به اندازه سایر خودروها خوب است، اینجا مکان مناسبی برای شما نیست.

در Bimmer، به خصوص در خودروهای کوپه و سدان، احساس ظریف و آمادگی برای رانندگی وجود دارد که در هیچ جای دیگری تکرار نشده است. این خصوصیت شباهتی به شکوه مرسدس یا جگوار ندارد. تسلا اصلاحات لازم را ندارد و آئودی، گرچه گاهی اوقات نزدیک به این خصوصیات می‌رسد، هنوز هم بسیار سفت و محکم است.

یک BMW خوب در حالی که با جاده و راننده ارتباط برقرار می‌کند، برخوردی نرم و روان دارد. در حالی که برخی مدل‌ها، به خصوص در خط تولید SUV، ممکن است این ویژگی را نداشته باشند، BMW i4 از این عیب مبرا است.

به طور خلاصه، BMW i4 یک مدل برقی است که طرفداران اصیل بی‌شک از آن لذت خواهند برد.

فضای داخلی BMW i4 مدل ۲۰۲۴، همانند دیگر مدل‌های BMW، زیبا و راحت است، اگرچه نه به آن صورتی که از یک خودروساز آلمانی معروف انتظار می‌رود. این خودرو میان دو انتهای طیف لوکس قرار گرفته است؛ برخی مدل‌ها نسبتاً شیک‌تر یا اسپرت‌تر هستند، اما BMW i4 توازن مناسبی بین این دو ارائه می‌دهد. ستون‌های ماشین به خوبی قرار گرفته‌اند، تنظیمات آن آسان و با دید مناسب از طریق آینه‌ها و با چرخش سر قابل انجام است.

صندوق عقب i4 چندان بزرگ نیست، اما برای یک سدان با این اندازه، جادار است. البته، انتخاب یک سدان به جای هاچ‌بک یا کراس‌اوور SUV، مستلزم برخی سازش‌ها است.

BMW اعلام کرده است که i4 بسته به مدل، بردی بین ۲۸۰ تا ۳۰۰ مایل یا حتی بیشتر در هر بار شارژ دارد. مدل‌های پایه eDrive40 به طور متوسط ۳۰۱ مایل (۴۸۴ کیلومتر) و مدل‌های چهارچرخ محرک، که اخیراً معرفی شده‌اند، تا ۳۰۷ مایل (۴۹۴ کیلومتر) برد دارند.

اکثر رانندگان باید توانایی رسیدن به این محدوده‌های برد را داشته باشند، زیرا به نظر می‌رسد که این اعداد بسیار نزدیک به بازده‌های واقعی هستند. من(نویسنده) شخصاً توانستم با xDrive40 بیش از 300 مایل رانندگی کنم، که نشان‌دهنده‌ی کارآمدی بالایی در مقایسه با سایر خودروها با برد مورد انتظار است. i4 از لحاظ وزن از سری 3 یا کیا EV6 کوچکتر است.

یکی دیگر از نقاط قوت BMW i4، قابلیت شارژ آن است. در حالی که اکثر خودروهای برقی امروزی در شارژرهای سریع با سرعت حدود 150 کیلووات شارژ می‌شوند، i4 می‌تواند تا 200 کیلووات شارژ را بپذیرد. اکثر شارژرهای خانگی حدود 11 کیلووات هستند. هنگامی که من سعی کردم BMW را به شارژر عمومی وصل کنم، متأسفانه کار نکرد، اما به شارژر خانگی من بدون مشکل وصل شد و توانست حداکثر 41 آمپر را استفاده کند.

BMW i4 دقیقاً همان چیزی است که طرفداران این برند از یک خودرو انتظار دارند: خوش ساخت، راحت، بدون ظرافت اضافی و بسیار جذاب. پیدا کردن نمونه‌ای بهتر از تجربه رانندگی BMW نسبت به آنچه در i4 2024 مکن است دشوار باشد.

نوشته با ارزان‌ترین خودروی برقی شرکت BMW آشنا شوید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow