اپل واچ اولترا ۳ و اپل واچ SE جدید در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهند شد

تحلیلگر معروف حوزه‌ی محصولات اپل، مینگ‌چی کوئو، پیش‌بینی می‌کند که اپل واچ اولترا ۳ و اپل واچ SE جدید در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهند شد. به‌گزارش تک‌ناک، قبل از رویداد Its Glowtime، شایعات زیادی مبنی‌بر این موصوع منتشر شد که ماه سپتامبر اولین‌باری خواهد بود که اپل تمام سری‌های اپل واچ خود را به‌روزرسانی می‌کند. […] نوشته اپل واچ اولترا ۳ و اپل واچ SE جدید در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهند شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  1
اپل واچ اولترا ۳ و اپل واچ SE جدید در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهند شد

تحلیلگر معروف حوزه‌ی محصولات اپل، مینگ‌چی کوئو، پیش‌بینی می‌کند که اپل واچ اولترا ۳ و اپل واچ SE جدید در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهند شد.

به‌گزارش تک‌ناک، قبل از رویداد Its Glowtime، شایعات زیادی مبنی‌بر این موصوع منتشر شد که ماه سپتامبر اولین‌باری خواهد بود که اپل تمام سری‌های اپل واچ خود را به‌روزرسانی می‌کند. بااین‌حال برخلاف انتظار کاربران، تمرکز رویداد دیروز روی اپل واچ سری ۱۰ و رنگ جدید اپل واچ اولترا ۲ باقی ماند. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که عرضه این دو مدل به سال ۲۰۲۵ موکول خواهد شد.

درباره‌ی عرضه‌ی نسل سوم اپل واچ اولترا گمانه‌زنی‌های متعددی مطرح شده است. پیش‌بینی‌های اولیه حاکی از آن بود که این محصول در سال ۲۰۲۴ رونمایی نخواهد شد. با‌این‌حال، تحلیلگران در اظهارنظرهای بعدی‌شان احتمال رونمایی این محصول در رویداد Its Glowtime را مطرح کردند. بااین‌حال، در‌نهایت تحلیلگران از نظر خود عقب‌نشینی کردند و احتمال عرضه‌ی این مدل در رویداد سپتامبر اپل را منتفی دانستند.

مدل‌های اپل واچ اولترا ۳ و واچ SE جدید در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهند شد

Wccftech می‌نویسد رویداد بزرگ اپل که دیروز برگزار شد، به این گمانه‌زنی‌ها پایان داد؛ زیرا شاهد معرفی اپل واچ ۳ اولترا نبودیم و کوپرتینویی‌ها اپل واچ سری ۱۰ را معرفی کردند. انتظار می‌رفت که نسخه‌ی جدید اپل واچ SE نیز در رویداد Its Glowtime رونمایی شود؛ اما برخلاف انتظار کاربران، این اتفاق نیز رخ نداد.

مینگ چی کوئو، تحلیلگر معروف اپل، به‌صراحت اعلام کرد که عرضه‌ی اپل واچ سری ۳ در سال ۲۰۲۴ منتفی است. وی با‌توجه‌به برنامه‌ی تولید شرکت و شواهد موجود، احتمال عرضه‌ی این ساعت هوشمند را در سال جاری بسیار ضعیف ارزیابی می‌کند.

این تحلیلگر پیش‌بینی کرده است که مدل‌های ارتقا‌یافته اپل واچ اولترا ۳ و اپل واچ SE در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهند شد. بااین‌حال، تا زمانی‌که اپل به‌صورت رسمی این خبر را تأیید نکند، نمی‌توان به‌طور قطعی به این اطلاعات اطمینان کرد.

نوشته اپل واچ اولترا ۳ و اپل واچ SE جدید در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهند شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow