گوگل ویژگی‌های جدیدی برای مدیریت بهتر تب‌ها در کروم اضافه می‌کند

گوگل با اضافه‌کردن قابلیت گروه‌بندی تب‌ها به کروم برای iOS، امکان سازمان‌دهی بهتر صفحات وب را برای کاربران فراهم می‌کند. به‌گزارش تک‌ناک، گوگل در حال افزودن برخی ویژگی‌های جدید به کروم با هدف کمک به کاربران برای سازمان‌دهی و پیگیری تب‌های مرورگر در دستگاه‌های دسکتاپ و موبایل است. گوگل در جدیدترین پست وبلاگ خود، از […] نوشته گوگل ویژگی‌های جدیدی برای مدیریت بهتر تب‌ها در کروم اضافه می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  1
گوگل ویژگی‌های جدیدی برای مدیریت بهتر تب‌ها در کروم اضافه می‌کند

گوگل با اضافه‌کردن قابلیت گروه‌بندی تب‌ها به کروم برای iOS، امکان سازمان‌دهی بهتر صفحات وب را برای کاربران فراهم می‌کند.

به‌گزارش تک‌ناک، گوگل در حال افزودن برخی ویژگی‌های جدید به کروم با هدف کمک به کاربران برای سازمان‌دهی و پیگیری تب‌های مرورگر در دستگاه‌های دسکتاپ و موبایل است. گوگل در جدیدترین پست وبلاگ خود، از عرضه‌ی قابلیت گروه‌بندی تب‌ها در مرورگر کروم برای سیستم‌عامل iOS خبر داده است. این ویژگی پیش‌تر برای کاربران اندروید و دسکتاپ در‌دسترس بود.

به‌نقل از ورج، با جدیدترین به‌روزرسانی کروم در آیفون و آیپد، می‌توانید تب‌های خود را به گروه‌های مختلف دسته‌بندی کنید. برای این کار، کافی است در بخش تب‌ها، روی تب طولانی‌مدت فشار دهید و گزینه‌ی «ایجاد گروه جدید» را انتخاب کنید. با اختصاص نام‌های سفارشی و رنگ‌های مختلف به هر گروه، می‌توانید به‌راحتی تب‌های خود را مدیریت و سازمان‌دهی کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا به‌سرعت تب مدنظر خود را پیدا کنید و کارایی خود را افزایش دهید.

گوگل با اضافه کردن قابلیت گروه‌بندی تب‌ها به کروم برای iOS

یکی از ویژگی‌های جدید مرورگر کروم، همگام‌سازی گروه‌های تب بین دستگاه‌های مختلف است. این یعنی می‌توانید گروهی از تب‌ها که برای مثال برای برنامه‌ریزی سفر ساخته‌اید، از گوشی به لپ‌تاپ منتقل کنید و کارتان را از هر کجا که بخواهید، ادامه دهید. به‌زودی این قابلیت به نسخه‌ی iOS کروم هم اضافه می‌شود.

کروم همچنین در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به‌صورت هوشمند وب‌سایت‌هایی که قبلاً در دستگاه‌های دیگر باز کرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌دهد. این ویژگی نیاز به نشانه‌گذاری دستی این صفحات را کاهش می‌دهد و کاربران را به‌سمت صفحاتی هدایت می‌کند که ممکن است به آن‌ها نیاز داشته باشند. این ویژگی در همه‌ی دستگاه‌های اندرویدی و iOS و نیز کامپیوترهای شخصی کاربردی خواهد بود.

گوگل هنوز تاریخ دقیقی را برای انتشار عمومی ویژگی‌های یادشده مشخص نکرده است.

نوشته گوگل ویژگی‌های جدیدی برای مدیریت بهتر تب‌ها در کروم اضافه می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow