اپلیکیشن هوش مصنوعی ساخت تصویر Pixel Studio گوگل معرفی شد

گوگل با معرفی اپلیکیشن جدید Pixel Studio، به کاربران امکان می‌دهد تا به‌سادگی و با استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته، تصاویر خلاقانه و منحصر‌به‌فردی ایجاد کنند. به‌گزارش تک‌ناک، گوگل امروز در مراسم معرفی پیکسل ۹، از اپلیکیشن جدیدی برای تولید تصویر پرده برداشت. اهالی مانتین‌ویو اعلام کردند این اپلیکیشن که Pixel Studio دارد، روی تمامی... نوشته اپلیکیشن هوش مصنوعی ساخت تصویر Pixel Studio گوگل معرفی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۴ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  2
اپلیکیشن هوش مصنوعی ساخت تصویر Pixel Studio گوگل معرفی شد

گوگل با معرفی اپلیکیشن جدید Pixel Studio، به کاربران امکان می‌دهد تا به‌سادگی و با استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته، تصاویر خلاقانه و منحصر‌به‌فردی ایجاد کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، گوگل امروز در مراسم معرفی پیکسل ۹، از اپلیکیشن جدیدی برای تولید تصویر پرده برداشت. اهالی مانتین‌ویو اعلام کردند این اپلیکیشن که Pixel Studio دارد، روی تمامی دستگاه‌های پیکسل ۹ به‌صورت پیش‌فرض نصب خواهد شد.

ورج می‌نویسد که Pixel Studio مشابه برنامه‌ی آینده‌ی اپل به نام Image Playground که با انتشار iOS 18 دردسترس قرار می‌گیرد، این امکان را فراهم می‌کند تا با ارائه‌ی درخواست متنی، تصویر دلخواهتان را تولید کنید. کاربران می‌توانند پس از ایجاد تصویر، با استفاده دستورهای متنی، عناصر را اضافه یا حذف کنند و احساس یا سبک تصویر را تغییر دهند.

اپلیکیشن جدید Pixel Studio برای تولید تصویر

در نمایش زنده، تصویری از آتش کم‌کم به دعوت‌نامه‌ای برای دورهمی ساحلی با پل گلدن گیت و آتش‌بازی در پس‌زمینه تغییر کرد. این تصویر به سبک پیکسل آرت ساخته شده بود و شامل جزئیات دعوت‌نامه و استیکرهایی از دوستان ارائه‌دهنده می‌شد. قابلیت یادشده بر‌پایه‌ی مدل متن به تصویر Imagen3 گوگل ساخته شده است.

این قابلیت به سایر ویژگی‌های هوش مصنوعی می‌پیوندد که گوگل برای تلفن‌های پیکسل معرفی کرده است. یکی از این ویژگی‌ها، Pixel Screenshots است که شبیه به قابلیت Recall مایکروسافت عمل می‌کند، با این تفاوت که به‌جای گرفتن اسکرین‌شات‌های مداوم، شما هرکدام را به‌صورت دستی می‌گیرید.

نوشته اپلیکیشن هوش مصنوعی ساخت تصویر Pixel Studio گوگل معرفی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow