گوگل ویژگی‌های جدیدی به سری پیکسل ۹ اضافه کرده است

سری پیکسل ۹ علاوه‌بر دوربین‌های بهبودیافته و طراحی جدید، قابلیت ضبط و رونویسی خودکار مکالمات تلفنی و دو سال دسترسی رایگان به سرویس Satellite SOS را ارائه می‌دهد. به‌گزارش تک‌ناک، سری پیکسل ۹ به قابلیت Satellite SOS مجهز خواهد شد که امکان برقراری ارتباط با خدمات اضطراری در مناطق فاقد پوشش شبکه سلولی را فراهم می‌سازد.... نوشته گوگل ویژگی‌های جدیدی به سری پیکسل ۹ اضافه کرده است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۴ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
گوگل ویژگی‌های جدیدی به سری پیکسل ۹ اضافه کرده است

سری پیکسل ۹ علاوه‌بر دوربین‌های بهبودیافته و طراحی جدید، قابلیت ضبط و رونویسی خودکار مکالمات تلفنی و دو سال دسترسی رایگان به سرویس Satellite SOS را ارائه می‌دهد.

به‌گزارش تک‌ناک، سری پیکسل ۹ به قابلیت Satellite SOS مجهز خواهد شد که امکان برقراری ارتباط با خدمات اضطراری در مناطق فاقد پوشش شبکه سلولی را فراهم می‌سازد. همچنین، قابلیت یادداشت‌ تماس ضبط و رونویسی مکالمات را به اپلیکیشن تلفن گوگل اضافه می‌کند.

یادداشت تماس (Call Notes)

هنگام برقراری تماس با پیکسل ۹، با ضربه‌زدن روی منو «More» و انتخاب گزینه‌ی «Call notes» می‌توانید این قابلیت را فعال کنید. گوگل به تمام طرفین مکالمه اطلاع می‌دهد که تماس در حال ضبط است و این موضوع روی صفحه‌نمایش نشان داده خواهد شد. برای استفاده از این قابلیت مدت‌زمان تماس باید بیشتر از ۳۰ ثانیه باشد.

پس از پایان تماس، چند لحظه طول می‌کشد تا یادداشت تماس خلاصه شود. این یادداشت در تب «Recents» ظاهر می‌شود و با یک ضربه می‌توانید متن کامل و فایل صوتی را مشاهده کنید. این کار با استفاده از جمنای نانو انجام می‌شود.

ویژگی یادشده به قابلیت‌های صفحه‌ی تماس و نگه‌داشتن تماس و هدایت تماس اضافه می‌شود. ناگفته نماند که کیفیت تماس شفاف (Clear Calling) نیز بهبود یافته است.

سری پیکسل ۹ به قابلیت "Satellite SOS" مجهز خواهد شد

Satellite SOS

9to5google می‌نویسد که وقتی تلاش می‌کنید تا بدون پوشش شبکه‌ی تلفن‌همراه تماس برقرار کنید، گزینه‌ی جدید Satellite SOS روی گوشی پیکسل شما ظاهر می‌شود. ابتدا باید به پرسشنامه‌ای اضطراری پاسخ دهید تا مشکل را طبقه‌بندی کنید:

  • بیماری یا آسیب
  • وسیله‌ی نقلیه یا کشتی
  • گم‌شدن یا مفقود‌شدن یا گرفتار‌شدن
  • جرم
  • آتش‌سوزی

از شما خواسته می‌شود تا در فضای باز بمانید و از ساختمان و درختان و کوه‌ها دور شوید و در جای خود ثابت بمانید. پس از قفل‌شدن، می‌توانید پیامی توصیفی‌تر تایپ کنید و گوگل نیز موقعیت مکانی دستگاه و سطح باتری را ارسال می‌کند.

گوگل با Garmin Response همکاری می‌کند و آن‌ها جزئیات را برای خدمات اضطراری ارسال می‌کنند؛ بنابراین، به استفاده از اپراتوری خاص نیازی نیست. Satellite SOS ابتدا در ایالات متحده و برای دستگاه‌های پیکسل ۹ به‌مدت دو سال به‌رایگان در‌دسترس خواهد بود.

نوشته گوگل ویژگی‌های جدیدی به سری پیکسل ۹ اضافه کرده است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow