ایسوس زنفون 12 اولترا در پایگاه داده IMEI رؤیت شد

پس از معرفی گوشی زنفون 11 اولترا در اوایل سال جاری میلادی، به نظر می‌رسد که شرکت ایسوس در حال کار بر روی مدل جدیدتر این گوشی به نام زنفون 12 اولترا (Zenfone 12 Ultra) است. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این گوشی جدید به تازگی در پایگاه داده IMEI ثبت شده است. این ثبت […]

۲۹ مرداد , ۱۴۰۳ - 19:59
 0  3
ایسوس زنفون 12 اولترا در پایگاه داده IMEI رؤیت شد

پس از معرفی گوشی زنفون 11 اولترا در اوایل سال جاری میلادی، به نظر می‌رسد که شرکت ایسوس در حال کار بر روی مدل جدیدتر این گوشی به نام زنفون 12 اولترا (Zenfone 12 Ultra) است. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این گوشی جدید به تازگی در پایگاه داده IMEI ثبت شده است. این ثبت نام نه تنها مدل گوشی را مشخص می‌کند بلکه نام تجاری آن را نیز تأیید می‌نماید. این خبر باعث شده تا توجه بسیاری به سمت این محصول جدید ایسوس جلب شود. با ما در دیجی رو همراه باشید.

زنفون 12 اولترا یا راگ فون 9؟!

طبق گزارش منتشر شده در سایت Gizmochina، مدل زنفون 12 اولترا به احتمال زیاد نسخه‌ای مشابه با گوشی راگ فون 9 (ROG Phone 9) خواهد بود. این شباهت‌ها احتمالاً شامل مشخصات فنی و ویژگی‌های دستگاه می‌شود، که در مدل‌های قبلی نیز دیده شده بود. برای مثال، زنفون 11 اولترا و سری راگ فون 8 سخت افزار مشابهی داشتند و این احتمال وجود دارد که زنفون 12 اولترا نیز همین مسیر را دنبال کند. با این حال، گزارش مذکور بیان می‌کند که ممکن است عرضه این گوشی به این زودی‌ها اتفاق نیفتد و علاقه‌مندان باید کمی صبر کنند.

گفته می‌شود که زنفون 12 اولترا با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 عرضه خواهد شد. این پردازنده نسبت به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 که در مدل قبلی استفاده شده بود، ارتقاء یافته است. براساس گزارش‌ها، پردازنده جدید بر پایه معماری 3 نانومتری شرکت TSMC ساخته خواهد شد. این پیشرفت می‌تواند منجر به بهبود چشمگیر عملکرد گوشی شود و کاربران را نسبت به مدل‌های قبلی راضی‌تر کند. این ارتقاها ممکن است شامل بهبود کارایی و مصرف بهینه‌تر انرژی باشد که منجر به عمر باتری بهتر و عملکرد سریع‌تر می‌شود.

ایسوس زنفون 12 اولترا

در حال حاضر، اطلاعات زیادی درباره گوشی‌های راگ فون 9 یا زنفون 12 اولترا در دسترس نیست. با این وجود، با توجه به اینکه زنفون 11 اولترا در ماه مارس امسال (اسفند 1402) عرضه شد، می‌توان حدس زد که جانشین آن نیز در همان بازه زمانی عرضه شود. البته، با توجه به این که بیشتر شرکت‌ها تمایل دارند تا زمان‌بندی‌های معمول عرضه محصولات خود را تغییر دهند و زودتر از موعد مقرر محصولات جدیدشان را به بازار عرضه کنند، احتمال دارد که ایسوس نیز این روند را دنبال کرده و گوشی زنفون 12 اولترا را زودتر از انتظار معرفی کند.

برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم که گوشی زنفون 11 اولترا با یک نمایشگر 6.78 اینچی با وضوح فول اچ‌دی پلاس (+FHD) و فناوری LTPO AMOLED به بازار عرضه شد. این نمایشگر دارای نرخ تازه‌سازی 144 هرتز بود و با پوشش محافظ گوریلا گلس ویکتوس 2 محافظت می‌شد. دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی IMX890 با قابلیت لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) بود. همچنین، این دستگاه به یک سنسور تله فوتو با وضوح 32 مگاپیکسل و یک سنسور فوق عریض با وضوح 13 مگاپیکسل مجهز بود. دوربین جلوی گوشی نیز با وضوح 32 مگاپیکسل برای گرفتن سلفی‌ها تعبیه شده بود. این گوشی دارای یک باتری با ظرفیت 5500 میلی آمپر ساعت بود و از شارژ سریع 65 وات نیز پشتیبانی می‌کرد.

جمع‌بندی

با توجه به گزارش‌ها و شایعات پیرامون زنفون 12 اولترا، به نظر می‌رسد که ایسوس در تلاش است تا با ارائه یک گوشی قدرتمند و با مشخصات فنی بهبود یافته، جایگاه خود را در بازار گوشی‌های هوشمند حفظ کند. اگر چه ممکن است مدت زمانی طول بکشد تا این گوشی به بازار عرضه شود، اما انتظارات از آن بالا است و احتمالاً توجه بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند را به خود جلب خواهد کرد. باید منتظر ماند و دید که آیا ایسوس می‌تواند با زنفون 12 اولترا نیازها و انتظارات کاربران را برآورده کند یا خیر.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow