این دوربین تصاویر حرارتی ۳۶۰ درجه ارسال می‌ کند

شرکت Bounce Imaging از اولین دوربین پرتابی تاکتیکی با تصویربرداری حرارتی پانورامیک ۳۶۰ درجه ویژه نیروهای نظامی و امنیتی رونمایی کرد. به گزارش تک‌ناک، این دوربین که در کنفرانس سالانه انجمن افسران تاکتیکی ملی در کانزاس سیتی میزوری ایالات متحده معرفی شد، می‌تواند در محیط‌های خطرناک بدون نیاز به ورود مستقیم، اطلاعات بصری و حرارتی […] نوشته این دوربین تصاویر حرارتی ۳۶۰ درجه ارسال می‌ کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۴ شهریور , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
این دوربین تصاویر حرارتی ۳۶۰ درجه ارسال می‌ کند

شرکت Bounce Imaging از اولین دوربین پرتابی تاکتیکی با تصویربرداری حرارتی پانورامیک ۳۶۰ درجه ویژه نیروهای نظامی و امنیتی رونمایی کرد.

به گزارش تک‌ناک، این دوربین که در کنفرانس سالانه انجمن افسران تاکتیکی ملی در کانزاس سیتی میزوری ایالات متحده معرفی شد، می‌تواند در محیط‌های خطرناک بدون نیاز به ورود مستقیم، اطلاعات بصری و حرارتی جمع‌آوری کنند. این فناوری باعث افزایش ایمنی و کارآیی در عملیات‌های مختلف می‌شود.

برای مقابله‌های مسلحانه، موقعیت‌های گروگان‌گیری یا سایر حوادث خطرناک، دوربین‌های پرتابی به طور قطع مناسب‌ترین گزینه هستند.

این دستگاه‌ها که شبیه توپ‌های سنگین لاستیکی کریکت هستند، با لنزهای دوربین پوشیده شده‌اند و به اندازه‌ای مقاوم می‌باشند که می‌توان آنها را روی زمین‌ها، پایین پله‌ها و حتی از پنجره‌های بسته پرتاب کرد.

همچنین آنها می‌توانند با استفاده از طناب‌ها پایین آورده شوند، یا به انتهای میله‌ها متصل گردند.

شرکت Bounce Imaging حتی نشان داده است که چگونه می‌توان آنها را توسط یک ربات چهارپای Boston Dynamics با یک بازوی رباتیک در مکان‌های استراتژیک قرار داد.

پس از قرارگیری در محل، این دوربین‌های پرتابی می‌توانند تصاویر را به یک دستگاه دیجیتال ارسال، صداهای منطقه را منتقل و حتی امکان ارتباط از طریق یک لینک صوتی دوطرفه را فراهم کنند.

امکان ارسال تصاویر حرارتی ۳۶۰ درجه با دوربین پرتابی تاکتیکی جدید

این دوربین پرتابی تاکتیکی جدید که Pit Viper 360 نام دارد، با دیگر دوربین‌های پرتابی تفاوت دارد، چرا که نه تنها تصاویر رنگی یا مادون قرمز ارسال می‌کند، بلکه می‌تواند تصاویر حرارتی را نیز ضبط و منتقل نماید که قادر است روی اشیایی که گرم‌تر یا سردتر از محیط اطراف هستند، مانند یک انسان یا یک ماشین که گرما یا سرما تولید می‌کند، تمرکز نماید.

علاوه بر این، شرکت می‌گوید که این دوربین موتورها و آرایه‌های دوربین گران‌قیمت پان/تیلت که بیشتر برای پوشش مناطق بزرگ استفاده می‌شوند را با شش هسته تصویربرداری حرارتی جایگزین می‌کند.

خروجی این هسته‌ها برای تولید یک نمای پانورامای کامل در زمان واقعی با ویدیوی پایدار و تأخیر بسیار کم استفاده می‌شود، در حالی که اندازه، وزن و نیازهای توان بسیار کمی دارد.

دوربین Pit Viper 360 سال آینده برای فروش در دسترس خواهد بود. هنوز قیمتی برای آن منتشر نشده است.

 

نوشته این دوربین تصاویر حرارتی ۳۶۰ درجه ارسال می‌ کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow