ثبت رکورد گینس برای بزرگترین مجموعه گوشی موبایل

مردی به نام فرناندز با جمع‌آوری 3615  گوشی موبایل، رکورد جهانی گینس را به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه‌دار گوشی‌های موبایل در جهان به دست آورده است. به گزارش تک‌ناک، این مجموعه عظیم شامل مدل‌های مختلف و نادر از گوشی‌ها می‌باشد و نمایشگاهی از تاریخچه تکامل تلفن‌های همراه است. بسیاری از ما چند گوشی قدیمی داریم که... نوشته ثبت رکورد گینس برای بزرگترین مجموعه گوشی موبایل اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۳۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
ثبت رکورد گینس برای بزرگترین مجموعه گوشی موبایل

مردی به نام فرناندز با جمع‌آوری 3615  گوشی موبایل، رکورد جهانی گینس را به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه‌دار گوشی‌های موبایل در جهان به دست آورده است.

به گزارش تک‌ناک، این مجموعه عظیم شامل مدل‌های مختلف و نادر از گوشی‌ها می‌باشد و نمایشگاهی از تاریخچه تکامل تلفن‌های همراه است.

بسیاری از ما چند گوشی قدیمی داریم که در کشوها خاک می‌خورند. ممکن است برخی از افراد پس از خرید یک گوشی جدید، گوشی‌های قدیمی خود را در جعبه به عنوان یادگاری نگه دارند. اما به نظر می‌رسد برخی فراتر از این می‌روند.

ونسس پالا فرناندز در بارسلونا، اسپانیا زندگی می‌کند و اولین گوشی موبایل خود که یک نوکیا 3210 محکم بود را در حدود سال 1999 به عنوان هدیه کریسمس دریافت کرد.

او در سال 2008، جمع‌آوری گوشی‌های نوکیا و مدل‌هایی که در گذشته توانایی خرید آن را نداشت، شروع کرد.

در ابتدا این مجموعه در چندین کابینت نمایش داده می‌شد، اما حدود 10 سال بعد که تعداد تلفن‌های نوکیای فرناندز به 700 دستگاه رسید، به یک اتاق اختصاصی نیاز پیدا کرد.

رکورد گینس بزرگ‌ترین مجموعه گوشی موبایل ثبت شد

فرناندز یک وب‌سایت اختصاصی با عکس‌ها و ویدیوهای گوشی‌های نوکیای خود ایجاد کرده است و این نگاهی شگفت‌انگیز به تاریخ این برند محبوب می‌باشد.

مدل‌های Asha که شامل یک سری از اولین گوشی‌های صفحه لمسی نوکیا می‌شود، نوستالژیک هستند.

سری Communicator نوکیا، گوشی هوشمند تاشوی دوران خودش بود. بسیاری از گوشی‌های آنالوگ نوکیا، از جمله مدل بسیار غیرمعمول Nokia 5130 Star Wars که برای فیلم Star Wars: Episode 1 – The Phantom Menace منتشر شده بود نیز در مجموعه بسیار ارزشمند فرناندز به چشم می‌خورند.

البته باید بدانید با اینکه گوشی‌های نوکیا بخش عمده‌ای از مجموعه فرناندز را تشکیل می‌دهند، او گوشی‌هایی از طیف وسیعی از تولیدکنندگان دیگر از جمله نام‌های شناخته‌شده‌ای مانند: اپل، سامسونگ، ال‌جی و سونی را نیز در مجموعه خود دارد.

همچنین فرناندز در مجموعه خود گوشی‌هایی از برندهای کمتر رایج مانند Vertu و Yezz و گوشی‌های قدیمی بلک‌بری و پالم نیز دارد.

فرناندز رکورد جهانی گینس را از آندری بیلبی آرجنتیس در رومانی که تنها در سال 2023 با داشتن 3456 گوشی موبایل موفق به کسب این عنوان شده بود، گرفت.

به نظر می‌رسد فرناندز هنوز به طور فعال در حال جمع‌آوری و رشد مجموعه خود است. او اکنون مجموعه خود را به عنوان یک موزه می‌بیند.

 

نوشته ثبت رکورد گینس برای بزرگترین مجموعه گوشی موبایل اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow