این ربات انسان نمای چینی یک آشپز و ورزشکار حرفه ای است!

چین ربات انسان‌نمایی را به نام Astribot S1 توسعه داده است که می‌تواند هم آشپزی کند و هم به رشته های مختلف ورزشی مثل کونگ‌فو و… بپردازد. به گزارش سرویس فناوری تکناک این ربات که با فناوری‌های پیشرفته تجهیز شده است، نه تنها در انجام کارهای خانگی مفید است بلکه توانایی‌های ورزشی و تفریحی را... نوشته این ربات انسان نمای چینی یک آشپز و ورزشکار حرفه ای است! اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۲ شهریور , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
این ربات انسان نمای چینی یک آشپز و ورزشکار حرفه ای است!

چین ربات انسان‌نمایی را به نام Astribot S1 توسعه داده است که می‌تواند هم آشپزی کند و هم به رشته های مختلف ورزشی مثل کونگ‌فو و… بپردازد.

به گزارش سرویس فناوری تکناک این ربات که با فناوری‌های پیشرفته تجهیز شده است، نه تنها در انجام کارهای خانگی مفید است بلکه توانایی‌های ورزشی و تفریحی را نیز دارا می‌باشد، که نشان‌دهنده پیشرفت قابل توجه در زمینه رباتیک است.

ربات Astribot S1 که برای تقلید از تصمیم گیری انسان و تعامل فیزیکی طراحی شده است، می تواند کارهایی را انجام دهد که به طور سنتی به مهارت و قضاوت انسان نیاز دارند.

آیا تا به حال به دستگاهی فکر کرده اید که بتواند از حیوان خانگی شما مراقبت کند، خانه ها را تمیز کند، در کنار شما ورزش کند، موسیقی پخش کند و مهمتر از همه کارهای آشپزخانه را انجام دهد؟

خوب، تبریک می گویم! رویای شما به واقعیت تبدیل شده است. یک دستیار ربات جدید به نام Astribot S1 این وظایف را به صورت هوشمندانه انجام می دهد.

ادعا می شود که دستیار ربات S1 از چابکی، مهارت و دقت بی نظیری برخوردار است که به آن کمک می کند تا انواع وظایف را انجام دهد.

ربات به طور دقیق در حال سرو چای در فنجان دیده می شود

در اولین نمایش فنی خود، این ربات در حال تا کردن لباس‌ها، دسته‌بندی اقلام، چرخاندن تابه‌ها در حین پخت و پز، جاروبرقی و چیدن فنجان‌ها دیده شد که توجه گسترده‌ای را در صنعت به خود جلب کرد.

این ربات که به صورت کامل در یک ویدیوی جدید ارائه شده است، در حال سرو چای در فنجان به دقت دیده می شود. اگر احساس ناراحتی  می کنید و می خواهید به موسیقی گوش دهید، دستگاه به صورت نوآورانه می تواند آلات موسیقی را نیز بنوازد.

همچنین می تواند یک رقیب کامل در بسکتبال باشد، زیرا ربات توپ را به طور دقیق به سبد پرتاب می کند.

ربات S1 برنامه ریزی هوشمند و عملکرد برتر را به نمایش می گذارد

با سرعت معمولی (معمولاً 3 تا 10 برابر سرعت در صنعت)، S1 را می توان به عنوان هوشمند و همه‌کاره توصیف کرد که برنامه ریزی هوشمندانه و عملکرد برتر را در کارهای متوالی طولانی مانند تهیه غذا، دم کردن چای، کونگ فو و کار با ابزار به نمایش می گذارد.

ربات تعامل فیزیکی انسان را تقلید می کند

این ربات با طراحی Stardust Intelligence برای معماری دارای یک سیستم هوش مصنوعی است که با سخت‌افزار پیشرفته یکپارچه شده است. این امر به ماشین کمک می کند تا چیزهایی یاد بگیرد و با محیط خود تعامل داشته باشد.

ربات S1 که برای تقلید از تصمیم گیری انسان و تعامل فیزیکی طراحی شده است، می تواند وظایفی را انجام دهد که به طور سنتی به مهارت و قضاوت انسان نیاز دارند.

Astribot S1 همچنین قادر به انجام کارهای فیزیکی پویا و چابک مانند تمرین هنرهای رزمی وینگ چون یا حتی زدن ضربات بسکتبال  به صورت دقیق است.

این توانایی ها چابکی و توانایی ربات در مدیریت توالی های پیچیده حرکت را برجسته می کند و موقعیت آن را به عنوان یک دستیار هوش مصنوعی همه‌کاره ثابت می کند.

این ربات اواخر سال جاری میلادی عرضه می شود

انتظار می‌رود این شرکت در اواخر سال جاری، همزمان با تجاری‌سازی ربات، برنامه‌های تحقیقاتی، تجاری و خانگی را هدف قرار دهد.

لای جی، مدیر عامل  Astribotگفت: چشم انداز ما ارائه دستیارهای رباتیک هوش مصنوعی برای چندین میلیارد نفر است چه مراقبت از خانه باشد و چه کار در کارخانه‌ها، هر چه ربات‌ها بیشتر یاد بگیرند، تصمیم بگیرند و مانند انسان‌ها کار ها را اجرا کنند، بیشتر می‌توانند به مردم کمک کنند تا کارهای بیشتری بکنند و آن کار را بهتر انجام دهند.

بنابراین، ما از همه استقبال می‌کنیم تا خواسته‌های خود را به S1 بیاورند، و اجازه می‌دهیم قابلیت‌های آن از 55 درصد و 85 درصد به 99.99 درصد افزایش یابد و بی‌نهایت به درجات مطلوب انسانی نزدیک‌تر شود. ما همچنین امیدواریم که در پنج تا ده سال آینده، ربات‌های هوش مصنوعی وارد هزاران خانه شوند.»

نوشته این ربات انسان نمای چینی یک آشپز و ورزشکار حرفه ای است! اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow