این فلش مموری ۵۰ دلاری به دوربین دیجیتال داخلی مجهز است

شرکتی ژاپنی محصول جدیدی معرفی کرده که ترکیبی از فلش مموری USB و دوربین دیجیتال است. این دستگاه ۵۰ دلار قیمت دارد. به‌گزارش تک‌ناک، شرکت ژاپنی April Tokyo محصول نوآورانه‌ی سه‌کاره‌ی جدیدی معرفی کرده است. این دستگاه کوچک و جمع‌وجور علاوه‌بر قابلیت ذخیره‌سازی داده به‌عنوان فلش مموری، امکان عکاسی و فیلم‌برداری را نیز فراهم می‌کند.... نوشته این فلش مموری ۵۰ دلاری به دوربین دیجیتال داخلی مجهز است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۹ شهریور , ۱۴۰۳ - 06:59
 0  8
این فلش مموری ۵۰ دلاری به دوربین دیجیتال داخلی مجهز است

شرکتی ژاپنی محصول جدیدی معرفی کرده که ترکیبی از فلش مموری USB و دوربین دیجیتال است. این دستگاه ۵۰ دلار قیمت دارد.

به‌گزارش تک‌ناک، شرکت ژاپنی April Tokyo محصول نوآورانه‌ی سه‌کاره‌ی جدیدی معرفی کرده است. این دستگاه کوچک و جمع‌وجور علاوه‌بر قابلیت ذخیره‌سازی داده به‌عنوان فلش مموری، امکان عکاسی و فیلم‌برداری را نیز فراهم می‌کند. به‌عبارت‌دیگر، این محصول سه کاربرد اصلی را در دستگاهی واحد جای داده است.

ابعاد این دستگاه سه‌کاره ۲۰ در ۷۰ در ۴۰ میلی‌متر است که درپوش جدا‌شدنی در یک طرف آن، پورت USB Type-A را نمایان می‌کند. در طرف دیگر، یک اسلات کارت میکرو‌اس‌دی با ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و یک حلقه برای بند، آویز تلفن، جاسوییچی و… وجود دارد. این محصول یک دکمه‌ی شاتر در قسمت بالا، دکمه‌های حالت و منو در پشت، چراغ وضعیت و صفحه‌ی دایره‌ای ۰/۹ اینچی در پشتی برای نظارت بر نمای دوربین دارد.

تامزهاردور می‌نویسد که با‌توجه‌به استفاده از لنز کوچک و سنسور کم‌کیفیت، کیفیت تصاویر و ویدئوهای ضبط‌شده محدود خواهد بود. این دوربین می‌تواند تصاویر را با فرمت JPEG و رزولوشن ۱۲۸۰ در ۹۶۰ پیکسل ثبت و ویدئوها را با فرمت AVI و رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل و نرخ ۳۰ فریم‌بر‌ثانیه ضبط کند. شرکت سازنده ادعا کرده‌ است که دوربین مذکور به فیلترهای رنگی منحصر‌به‌فرد مجهز است؛ اما درواقع این فیلترها، تنها شامل چهار رنگ ساده هستند. فلش مموری ۵۰ دلاری با دوربین دیجیتال داخلی فلش مموری ۵۰ دلاری با دوربین دیجیتال داخلی

 

با‌توجه‌به قیمت مناسب، می‌توان از کیفیت متوسط تصویر این دستگاه چشم‌پوشی کرد. قیمت فعلی این دستگاه در مرحله‌ی پیش‌فروش حدود ۵۰ دلار است که برای محصولی چندکاره می‌تواند جذاب باشد.

April Tokyo شرکتی است که با رویکردی نوآورانه و گاه غیرمنتظره، به‌دنبال خلق محصولات منحصر‌به‌فرد است. محصولات این شرکت طیف وسیعی از فناوری‌های پیشرفته را پوشش می‌دهند. بالش هوشمند با قابلیت تنظیم ارتفاع با دقت یک میلی‌متر و سشوار دو‌لوله با طراحی خاص و پد برقی تختخوابی مجهز به اشعه‌ی مادون‌قرمز دور برخی از محصولات این شرکت ژاپنی هستند.

نوشته این فلش مموری ۵۰ دلاری به دوربین دیجیتال داخلی مجهز است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow