اینستاگرام امکان اشتراک‌گذاری مستقیم موسیقی از اسپاتیفای را فراهم می‌کند

اینستاگرام در حال کار روی ویژگی جدیدی به نام اشتراک‌گذاری از اسپاتیفای است که به کاربران اجازه می‌دهد تا هرآنچه در اسپاتیفای گوش می‌دهند، به‌اشتراک بگذارند. به‌گزارش تک‌ناک، اینستاگرام پیش‌ازاین امکان اشتراک‌گذاری موسیقی‌هایی را فراهم کرده است که در پست‌ها یا استوری‌ها گوش می‌دهید. این پلتفرم اکنون می‌خواهد این قابلیت را گسترش دهد. طبق گزارش‌های... نوشته اینستاگرام امکان اشتراک‌گذاری مستقیم موسیقی از اسپاتیفای را فراهم می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  1
اینستاگرام امکان اشتراک‌گذاری مستقیم موسیقی از اسپاتیفای را فراهم می‌کند

اینستاگرام در حال کار روی ویژگی جدیدی به نام اشتراک‌گذاری از اسپاتیفای است که به کاربران اجازه می‌دهد تا هرآنچه در اسپاتیفای گوش می‌دهند، به‌اشتراک بگذارند.

به‌گزارش تک‌ناک، اینستاگرام پیش‌ازاین امکان اشتراک‌گذاری موسیقی‌هایی را فراهم کرده است که در پست‌ها یا استوری‌ها گوش می‌دهید. این پلتفرم اکنون می‌خواهد این قابلیت را گسترش دهد. طبق گزارش‌های جدید، به‌زودی می‌توانید آهنگ‌هایی که در اسپاتیفای گوش می‌دهید، به‌صورت زنده با دوستانتان به‌اشتراک بگذارید.

الکساندرو پالوزی در تردز پستی درباره‌ی ویژگی جدیدی که اینستاگرام روی آن کار می‌کند، منتشر کرده است. این قابلیت اشتراک‌گذاری از اسپاتیفای (Share from Spotify) نام دارد و به کاربران اینستاگرام اجازه می‌دهد تا حساب‌هایشان را به اسپاتیفای متصل کنند. پس از اتصال، اسپاتیفای به‌طور خودکار یادداشتی جدید با اطلاعات مربوط به آهنگ در حال پخش در حساب اسپاتیفای کاربر ایجاد می‌کند. یادداشت جدید در تب DM کاربر و صفحه‌ی ‌پروفایل مشاهده‌کردنی خواهد بود.

اینستاگرام در حال کار روی ویژگی جدیدی به نام "اشتراک‌گذاری از اسپاتیفای" است

در تصویری که پالوزی منتشر کرده است، توضیحات ویژگی اشتراک‌گذاری از اسپاتیفای دیده می‌شود. کاربران هر آنچه می‌شنوند، می‌توانند به‌صورت مداوم با دیگران به‌اشتراک بگذارند. نکته‌ی مهم این است که کاربران در هر زمان می‌توانند این قابلیت را غیرفعال کنند. با‌توجه‌به این تصویر، به‌نظر می‌رسد که اسپاتیفای خود را برای انتشار این قابلیت آماده می‌کند.

نئووین می‌نویسد که درحال‌حاضر، اینستاگرام به شما امکان می‌دهد تا هر آهنگی را Notes به‌اشتراک بگذارید؛ اما برای آهنگی که می‌خواهید به‌اشتراک بگذارید، باید Note جدید ایجاد کنید. به‌لطف قابلیت اشتراک‌گذاری از اسپاتیفای کاربران فقط باید حساب اسپاتیفای‌شان را به اینستاگرام متصل کنند و آنچه در لحظه پخش می‌کنند، بدون انجام کار اضافی به‌اشتراک بگذارند. به‌نظر می‌رسد توسعه‌ی این ویژگی در اپل موزیک، حداقل در کوتاه‌مدت، متوقف شده است.

نوشته اینستاگرام امکان اشتراک‌گذاری مستقیم موسیقی از اسپاتیفای را فراهم می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow