گیگابایت مادربرد X870 EAGLE WiFi 7 را معرفی کرد

مادربرد X870 EAGLE WiFi 7 گیگابایت با پشتیبانی از پردازنده‌های AMD نسل جدید و حافظه‌ی رم پرسرعت DDR5 برای گیمرها و خالقان محتوا رونمایی شد. به‌گزارش تک‌ناک، چند روز پیش، گیگابایت مادربرد پرچم‌دار X870E AORUS Master خود را معرفی کرد. این شرکت حالا مادربردی جدید با چیپست X870 به نام X870 EAGLE WiFi 7 رونمایی... نوشته گیگابایت مادربرد X870 EAGLE WiFi 7 را معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  1
گیگابایت مادربرد X870 EAGLE WiFi 7 را معرفی کرد

مادربرد X870 EAGLE WiFi 7 گیگابایت با پشتیبانی از پردازنده‌های AMD نسل جدید و حافظه‌ی رم پرسرعت DDR5 برای گیمرها و خالقان محتوا رونمایی شد.

به‌گزارش تک‌ناک، چند روز پیش، گیگابایت مادربرد پرچم‌دار X870E AORUS Master خود را معرفی کرد. این شرکت حالا مادربردی جدید با چیپست X870 به نام X870 EAGLE WiFi 7 رونمایی کرده است. این مدل بر‌اساس چیپست غیر E X870 ساخته شده است. بااین‌حال، ویژگی‌های مهمی برای کامپیوترهای مجهز به پردازنده‌های AM5 رایزن AMD ارائه می‌دهد.

مادربرد X870 EAGLE WiFi 7

مادربرد گیگابایت X870 EAGLE WiFi 7 به PCB شش لایه با طراحی قدرتمند حافظه‌ی ویدئویی ۱۴+۲+۲ فازی مجهز است. این امر امکان اورکلاک پایدار و تأمین ولتاژ یکنواخت را برای پردازنده‌های AM5 رایزن AMD را فراهم می‌کند. سینک آلومینیومی بزرگی روی اجزای VRM نصب شده‌اند تا حرارت تولید‌شده را به‌طور مؤثر دفع کنند. پوشش I/O با لوگو Eagle RGB جلوه‌ای زیبا به مادربرد بخشیده است. طراحی PCB با ترکیب رنگ خاکستری و سفید و نورپردازی RGB قابل‌تنظیم روی چیپست، ظاهری جدید و جذاب به این محصول بخشیده است.

Wccftech می‌نویسد این مادربرد به چهار اسلات DIMM مجهز شده است که از حافظه‌های DDR5 با ظرفیت حداکثر ۲۵۶ گیگابایت و حداکثر فرکانس ۸۰۰۰ مگاهرتز پشتیبانی می‌کند. فناوری AMD EXPO بهینه‌سازی حافظه را تسهیل می‌کند و پایداری سیستم را در حین اورکلاک افزایش می‌دهد. برای کارت‌های گرافیک و سایر دستگاه‌های توسعه، سه اسلات PCI-E x16 در نظر گرفته شده که اسلات اصلی از نسل پنجم و دو اسلات دیگر از نسل سوم پشتیبانی می‌کنند. مادربرد X870 EAGLE WiFi 7 گیگابایت مادربرد X870 EAGLE WiFi 7 گیگابایت

همچنین، این مادربرد از سه اسلات M.2 با پشتیبانی از PCI-E نسل پنجم و چهارم برای فضای ذخیره‌سازی فوق‌سریع NVMe و چهار پورت SATA 6 گیگابایت‌بر‌ثانیه برای درایوهای HDD و SSD سنتی پشتیبانی می‌کند. برای اتصال آسان‌تر، مادربرد جدید گیگابایت به چندین درگاه داخلی USB 2.0 و USB 3.2 نسل اول و USB 3.2 نسل دوم تایپ C مجهز شده است. در پنل پشتی، طیف گسترده‌ای از پورت‌های USB ازجمله USB4 پرسرعت، USB 3.2 نسل دوم و اول و USB 2.0 برای اتصال انواع دستگاه‌های جانبی دردسترس است.

مادربرد گیگابایت X870 EAGLE WiFi 7 را با آداپتور MediaTek Wi-Fi 7 MT7925 داخلی و یک درگاه LAN سریع Realtek 2.5GbE برای اتصال به اینترنت عرضه می‌کند. پشتیبانی بلوتوث نسخه‌ی ۵.۴ نیز برای دستگاه‌های بی‌سیم ارائه می‌شود.

خروجی مادربرد X870 EAGLE WiFi 7

مادربرد جدید گیگابایت در بخش تشخیص خطاهای سخت‌افزاری ویژگی‌های پیشرفته‌ای ارائه نمی‌دهد. بااین‌حال، دکمه‌ی Q-Flash Plus در پنل I/O و ناحیه‌ی EZ Debug روی PCB و دکمه‌های Power و Reset، امکان عیب‌یابی اولیه و تنظیمات BIOS بدون نیاز به پردازنده را فراهم می‌کنند. علاوه‌بر‌این، طراحی نوآورانه‌ی EZ-Latch Click و EZ-Latch Plus برای اسلات‌های M.2 و PCI-E، نصب و تعویض قطعات را بسیار آسان‌تر می‌کند.

قیمت و زمان عرضه‌ی X870 EAGLE WiFi 7 هنوز اعلام نشده است. بااین‌همه، انتظار می‌رود این مادربرد ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) همراه با سایر مادربردهای X870 و X870E از گیگابایت و سایر سازندگان مادربرد عرضه شود.

نوشته گیگابایت مادربرد X870 EAGLE WiFi 7 را معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow