اینستاگرام امکان افزودن متن به عکس‌ را فراهم کرد

ویژگی جدیدی به اینستاگرام اضافه شده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا متن‌هایی را به عکس‌های خود اضافه و احساساتشان را بهتر بیان کنند. به‌گزارش تک‌ناک، اینستاگرام اکنون به کاربران امکان می‌دهد تا متن را مستقیماً از ویرایشگر پست به عکس‌هایشان اضافه کنند. این یعنی دیگر نیازی نیست برای افزودن متن، عکس‌های خود را... نوشته اینستاگرام امکان افزودن متن به عکس‌ را فراهم کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۶ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  1
اینستاگرام امکان افزودن متن به عکس‌ را فراهم کرد

ویژگی جدیدی به اینستاگرام اضافه شده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا متن‌هایی را به عکس‌های خود اضافه و احساساتشان را بهتر بیان کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، اینستاگرام اکنون به کاربران امکان می‌دهد تا متن را مستقیماً از ویرایشگر پست به عکس‌هایشان اضافه کنند. این یعنی دیگر نیازی نیست برای افزودن متن، عکس‌های خود را در برنامه‌ای جداگانه ویرایش کنید. یک کلمه یا جمله می‌تواند باعث شود تا پست شما از بقیه‌ی عکس‌های فید متمایز شود یا به افراد کمک کند اطلاعاتی را ببینند که ممکن است در کپشن شما گم شوند.

ورج می‌نویسد که اکنون می‌توانید از ویرایشگر پست عکسی را به‌عنوان استیکر روی عکسی دیگر قرار دهید. طبق بیانیه‌ی اینستاگرام، هنگام ضربه‌زدن روی آن عکس لایه‌بندی‌شده، می‌توانید شکلش را از مستطیل به مربع، دایره، قلب یا ستاره تغییر دهید. این ویژگی بسیار سرگرم‌کننده است و کاربران روش‌های هوشمندانه‌ای برای استفاده از این ویژگی در عکس‌های خود پیدا خواهند کرد.

قابلیت اضافه کردن متن به عکس‌ها در اینستاگرام

همچنین، در آینده‌ی نزدیک Reels و استوری‌ها بهبودهای متنی دریافت می‌کنند. فونت‌های جدید و افکت‌ها و انیمیشن‌هایی وجود دارند که می‌توانید به متن اضافه و آن‌ها را برجسته کنید. این به‌روزرسانی‌ها پس از مجموعه‌ای از بهبودهای اخیر اینستاگرام، از‌جمله آزمایش قابلیتی مشابه Snap Map و راهی برای اضافه‌کردن موسیقی به پروفایل و امکان اشتراک‌گذاری ۲۰ اسلاید در یک پست منتشر می‌شوند.

نوشته اینستاگرام امکان افزودن متن به عکس‌ را فراهم کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow