مشخصات فنی هدست واقعیت افزوده سامسونگ فاش شد

طبق آخرین اخبار، هدست واقعیت افزوده سامسونگ از پردازنده‌ی اسنپدراگون XR2 پلاس نسل ۲ و ۱۶ گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ بهره‌مند خواهد بود. به‌گزارش تک‌ناک، بنچمارک گیک‌بنچ مشخصات فنی هدست واقعیت افزوده سامسونگ را به‌صورت رسمی منتشر کرد. این اطلاعات شایعات پیشین درباره‌ی تلاش سامسونگ برای ساخت این دستگاه را تأیید می‌کند و... نوشته مشخصات فنی هدست واقعیت افزوده سامسونگ فاش شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۶ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  1
مشخصات فنی هدست واقعیت افزوده سامسونگ فاش شد

طبق آخرین اخبار، هدست واقعیت افزوده سامسونگ از پردازنده‌ی اسنپدراگون XR2 پلاس نسل ۲ و ۱۶ گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ بهره‌مند خواهد بود.

به‌گزارش تک‌ناک، بنچمارک گیک‌بنچ مشخصات فنی هدست واقعیت افزوده سامسونگ را به‌صورت رسمی منتشر کرد. این اطلاعات شایعات پیشین درباره‌ی تلاش سامسونگ برای ساخت این دستگاه را تأیید می‌کند و به کاربران تصویری روشن از توانایی‌های سخت‌افزاری این هدست ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود هدست جدید سامسونگ در ماه اکتبر عرضه شود.

این هدست واقعیت مجازی که با شماره مدل SM-I130 شناسایی شده است، از اندروید ۱۴ و ۱۶ گیگابایت رم و پردازنده‌ی شش‌هسته‌ای ۲/۳۶ گیگاهرتزی بهره می‌برد. این مشخصات نشان می‌دهد که در هدست واقعیت افزوده سامسونگ احتمالاً از چیپست قدرتمند اسنپدراگون XR2 پلاس نسل ۲ استفاده شده است.

در بنچمارک گیک‌بنچ، این هدست امتیاز تک‌هسته‌ای ۱,۰۷۶ و چندهسته‌ای ۲,۰۷۸ را کسب کرده است. اسنپدراگون XR2 پلاس نسل ۲ که در اوایل سال جاری عرضه شد، به پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 740 مجهز است.

هدست VR سامسونگ از پردازنده اسنپدراگون XR2+ نسل ۲، ۱۶ گیگابایت رم

نئووین می‌نویسد سامسونگ و گوگل پیش‌تر همکاری خود را برای توسعه‌ی پلتفرم جدید واقعیت ترکیبی (XR) و واقعیت مجازی (VR) تأیید کردند. این دو شرکت که پیش‌از‌این تجربه‌ی موفقی در ادغام سیستم‌عامل‌های Wear OS و Tizen داشته‌اند، می‌کوشند تا پلتفرمی جامع برای دستگاه‌های واقعیت مجازی ارائه دهند. بااین‌حال، هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی این پلتفرم و هدست واقعیت مجازی جدید سامسونگ مشخص نشده است.

اخیراً گزارش شده است که متا نیز می‌خواهد نسخه‌ی ارزان‌تر متا کوئست ۳ را در ماه سپتامبر عرضه کند. این تحولات نشان می‌دهد که در ماه‌های آینده، ممکن است شاهد عرضه‌ی چندین هدست واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی باشیم.

نوشته مشخصات فنی هدست واقعیت افزوده سامسونگ فاش شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow