اینستاگرام دایرکتها را با تمرکز بر بهبود تجربه سازندگان محتوا بهروزرسانی کرد
اینستاگرام با هدف حمایت از سازندگان محتوا، قابلیتهای دایرکت ها را ارتقا داده است تا ارتباط قویتری با مخاطبان خود برقرار کنند. به گزارش تکناک، اینستاگرام با معرفی بهروزرسانی جدیدی در بخش دایرکت ها، امکاناتی را برای مدیریت بهتر پیامهای ورودی مخصوصاً برای سازندگان محتوا و اینفلوئنسرها فراهم کرد. این تغییرات با هدف بهبود تجربه […] نوشته اینستاگرام دایرکتها را با تمرکز بر بهبود تجربه سازندگان محتوا بهروزرسانی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.
اینستاگرام با هدف حمایت از سازندگان محتوا، قابلیتهای دایرکت ها را ارتقا داده است تا ارتباط قویتری با مخاطبان خود برقرار کنند.
به گزارش تکناک، اینستاگرام با معرفی بهروزرسانی جدیدی در بخش دایرکت ها، امکاناتی را برای مدیریت بهتر پیامهای ورودی مخصوصاً برای سازندگان محتوا و اینفلوئنسرها فراهم کرد. این تغییرات با هدف بهبود تجربه کاربری برای افرادی است که حجم زیادی از پیامهای ورودی را دریافت میکنند و نیاز دارند تا پیامها را براساس اولویت و اهمیت مرتب کنند.
در این بهروزرسانی، اینستاگرام ابزارهایی معرفی کرده است که کاربران میتوانند درخواستهای پیام خود را براساس تنظیمات کنترلی شخصی خود، مرتب و فیلتر کنند. با استفاده از این ابزارها، کاربران میتوانند درخواستهای پیام را براساس تعداد دنبالکنندگان، حسابهای تأییدشده، برندها، سازندگان محتوا و دیگر عوامل مرتبط مرتب کنند. این ویژگی به سازندگان محتوا کمک میکند تا پیامهای مهمتر و اولویتدارتر را شناسایی کنند و به آنها پاسخ دهند؛ بهویژه پیامهایی که ممکن است تأثیر زیادی بر کسبوکار یا روابط حرفهای آنها بگذارند.
یکی از قابلیتهای مهم دیگر که در این بهروزرسانی معرفی شده است، پوشهای به نام «پاسخهای استوری» است که به کاربران امکان میدهد تا تمام پاسخهایی که به استوریهایشان داده شده، بهصورت مجزا و در یک جا منظم مشاهده کنند. این ویژگی میتواند به سازندگان کمک کند تا تعامل با دنبالکنندگانشان را راحتتر مدیریت کنند. این تغییرات پس از دریافت بازخوردهای گسترده از سازندگان محتوا در سراسر جهان اعمال شده است. بسیاری از این سازندگان به دشواری مدیریت دایرکتها بهدلیل حجم زیاد پیامهای دریافتی اشاره کرده بودند.
تککرانچ مینویسد گزینههای جدید «مرتبسازی و فیلتر» بهصورت پوششی در بالای صندوق ورودی قرار میگیرند و کاربران میتوانند درخواستهای پیام را براساس تاریخ دریافت یا تعداد دنبالکنندگان فرستنده مرتب کنند. این گزینه به سازندگان اجازه میدهد تا پیامهایی را راحتتر شناسایی کنند که ممکن است از طرف برندها یا دیگر سازندگان محتوا بهمنظور قراردادهای تجاری ارسال شده باشند.
همچنین، کاربران میتوانند فیلترهای دیگری را بررسی یا غیرفعال کنند تا نمایش درخواستها را براساس معیارهای مشخصتری محدود کنند؛ ازجمله حسابهای تأییدشده، حسابهای تجاری، حسابهای سازنده محتوا و درخواستهای ارسالشده از حسابهایی با تعداد دنبالکنندگان خاص. اینستاگرام اعلام کرد که در طول زمان همچنان به سرمایهگذاری و بهبود دایرکت ادامه خواهد داد و در تلاش است تا تجربه ارتباطی و تعاملی کاربرانش، به ویژه سازندگان محتوا، را ارتقا دهد.
این تغییرات در حالی معرفی شده است که متا، شرکت مادر اینستاگرام، اخیراً بهبودهای دیگری نیز در صندوق ورودی پیامها در دیگر پلتفرمهای خود اعمال کرده است. بهعنوان مثال، اوایل این هفته واتساپ نیز ویژگی جدیدی را برای کاربران فراهم کرد که به آنان اجازه میدهد چتهای خود را براساس فهرستهای سفارشی فیلتر و بدینترتیب تجربه مدیریت پیامها را سادهتر کنند.
نوشته اینستاگرام دایرکتها را با تمرکز بر بهبود تجربه سازندگان محتوا بهروزرسانی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.
واکنش شما چیست؟