شیائومی مانیتور 4K و اقتصادی Redmi A27U را رونمایی کرد

شیائومی با معرفی مانیتور Redmi A27U کسانی را هدف قرار می‌دهد که بدون صرف هزینه‌ی نه‌چندان زیاد، قصد دارند از تجربه‌ی مانیتور 4K با دقت رنگ مطلوب لذت ببرند. به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی با رونمایی مانیتور خوش‌قیمت Redmi A27U، گزینه‌ای جذاب را پیش روی کاربران قرار داده است. Redmi A27U به پنل ۲۷ اینچی IPS مجهز... نوشته شیائومی مانیتور 4K و اقتصادی Redmi A27U را رونمایی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  0
شیائومی مانیتور 4K و اقتصادی Redmi A27U را رونمایی کرد

شیائومی با معرفی مانیتور Redmi A27U کسانی را هدف قرار می‌دهد که بدون صرف هزینه‌ی نه‌چندان زیاد، قصد دارند از تجربه‌ی مانیتور 4K با دقت رنگ مطلوب لذت ببرند.

به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی با رونمایی مانیتور خوش‌قیمت Redmi A27U، گزینه‌ای جذاب را پیش روی کاربران قرار داده است. Redmi A27U به پنل ۲۷ اینچی IPS مجهز شده است که حداکثر رزولوشن 4K یا ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتر را ارائه می‌دهد.

این صفحه‌نمایش ۹۵ درصد ار فضای رنگی DCI-P3 و ۱۰۰ درصد از فضای sRGB را پوشش می‌دهد. یکی از ویژگی‌های برجسته این مانیتور، امتیاز ΔE<1 است. این یعنی بازتولید رنگ آن بسیار دقیق است. ویژگی مذکور هنگام نیاز به درجه‌بندی رنگ بسیار دقیق کاربردی خواهد بود.

مانیتور Redmi A27U

شیائومی‌تایم می‌نویسد که Redmi A27U با پایه‌ی قابل‌تنظیم ارتفاع و چرخش و زاویه دید ارائه می‌شود تا بتوانید بدون هیچ زحمتی بهترین زاویه‌ی دید را برای خود تنظیم کنید. علاوه‌بر‌این، طراحی لبه‌های باریک آن فضای نمایشگر را به‌حداکثر می‌رساند؛ بنابراین، ایجاد تنظیمات چند مانیتور برای دید گسترده‌تر از همیشه آسان‌تر می‌شود.

Redmi A27U شامل دو رابط HDMI 2.0 و دو رابط DP 1.4 است که باعث می‌شود تا طیف وسیعی از منابع ورودی را ارائه دهد. این ویژگی به‌تنهایی آن را برای اتصال هم‌زمان چندین دستگاه، به‌ویژه برای کامپیوتر و لپ‌تاپ‌ و کنسول بازی، ایدئال می‌کند. مانیتور Redmi A27U شیائومی مانیتور Redmi A27U شیائومی مانیتور Redmi A27U شیائومی

 

یکی از فناوری‌های جدیدی که به مانیتور Redmi A27U اضافه شده، فناوری محافظت از چشم Qingshan است. این فناوری به کاهش خستگی چشم کاربران کمک می‌کند. همچنین، با کنترل و به‌حداقل‌رساندن انتشار نور آبی و سوسو‌زدن صفحه‌نمایش، تجربه‌ای بهتر از تماشای محتوا را برای کاربران فراهم می‌کند.

مانیتور Redmi A27U از ۱۲ آگوست (۲۲ مرداد) با قیمت ۱,۱۹۹ یوان (۱۷۰ دلار) در خرده‌فروشی JD.com فروخته می‌شود.

نوشته شیائومی مانیتور 4K و اقتصادی Redmi A27U را رونمایی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow