با این هوش مصنوعی خوانایی وبلاگ‌های وردپرسی بهتر می‌شود

شرکت Automattic ابزاری جدید به نام Write Brief with AI ساخته است که می‌تواند به نویسندگان وبلاگ‌های وردپرس کمک کند تا مطالبشان برای خوانندگان ساده‌تر و جذاب‌تر باشد. به‌گزارش تک‌ناک، شرکت Automattic، مالک وردپرس، ابزار هوش مصنوعی جدیدی به نام Write Brief with AI راه‌اندازی کرده است تا به وبلاگ‌نویسان در نوشتن شفاف‌تر و مختصرتر... نوشته با این هوش مصنوعی خوانایی وبلاگ‌های وردپرسی بهتر می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۷ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
با این هوش مصنوعی خوانایی وبلاگ‌های وردپرسی بهتر می‌شود

شرکت Automattic ابزاری جدید به نام Write Brief with AI ساخته است که می‌تواند به نویسندگان وبلاگ‌های وردپرس کمک کند تا مطالبشان برای خوانندگان ساده‌تر و جذاب‌تر باشد.

به‌گزارش تک‌ناک، شرکت Automattic، مالک وردپرس، ابزار هوش مصنوعی جدیدی به نام Write Brief with AI راه‌اندازی کرده است تا به وبلاگ‌نویسان در نوشتن شفاف‌تر و مختصرتر مطالب کمک کند. این ابزار به جمع ابزار‌های دستیار نوشتاری می‌پیوندد که در سال‌های اخیر شرکت‌هایی مانند پروتون، سازنده‌ی اپلیکیشن حفظ حریم خصوصی، عرضه شده‌اند.

تک‌کرانچ می‌نویسد که ابزار Write Brief with AI مکمل دستیار نوشتن هوش مصنوعی مولد محتوا است که سال گذشته برای وردپرس ارائه شد. این ابزار به کاربران کمک می‌کند تا با استفاده از درخواست‌های متنی، محتوا تولید و لحن نوشته‌های خود را به‌صورت غیررسمی تنظیم کنند.

ابزار جدید اکنون در مرحله‌ی آزمایشی (بتا) قرار دارد و به‌عنوان بخشی از جت‌پک در‌دسترس است. جت‌پک مجموعه‌ای از ویژگی‌هاست که قابلیت‌های وب‌سایت‌های میزبانی‌شده با وردپرس را افزایش می‌دهد. همچنین، جت‌پک به‌عنوان افزونه‌ای برای وب‌سایت‌های وردپرس با میزبانی شخصی در‌دسترس است.

با‌این‌حال، در فاز آزمایشی اولیه، Write Brief with AI فقط برای وب‌سایت‌های وردپرس به‌رایگان دردسترس است. کاربران می‌توانند ازطریق آیکون جت‌پک در گوشه‌ی بالا سمت راست ویرایشگر به این ابزار دسترسی پیدا کنند.

Write Brief with AI از Automattic

با استفاده از Write Brief with AI، وردپرس به کاربران نشان می‌دهد که آیا برای توصیف موضوعی از کلمات زیادی استفاده کرده‌اند یا خیر و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با کلیک‌کردن روی دکمه‌ی Suggest جمله را به‌طور خودکار ساده کنند.

ابزار نوشتاری Write Brief with AI

به‌همین‌ترتیب، ابزار یادشده می‌تواند به کاربران بگوید که آیا زبان آن‌ها فاقد اعتماد‌به‌نفس است یا خیر. برای مثال، اگر از کلماتی مانند «احتمالاً» یا از کلمات پیچیده بیش‌از‌حد استفاده می‌کنند که ممکن است برخی از خوانندگان را گیج کند. درکنار صفحه، این ابزار به نویسندگان امتیاز خوانایی نیز می‌دهد که شامل سه معیار است: پیچیدگی و طول جمله و اعتماد‌به‌نفس.

اندازه گیری خوانایی در پست های وبلاگ

Automattic می‌گوید که ابزار Write Brief with AI از پروژه‌ی درون‌سازمانی هفته‌ی هک (هفته‌ای که کارمندان به‌جای کارهای روزانه، برای نوآوری و ایده‌های جدید تلاش می‌کنند) نشئت گرفته است و پس از استفاده‌ی داخلی موفقیت‌آمیز، این شرکت تصمیم گرفت آن را برای همه‌ی کاربران در‌دسترس قرار دهد. نوام الماسنینو، طراح ارشد محصول Automattic، در پستی وبلاگی نوشت:

متوجه شدیم که این ابزار تا چه حد می‌تواند مفید و محبوب باشد؛ ازاین‌رو، تصمیم گرفتیم آن را در‌اختیار کاربران سراسر جهان قرار دهیم.

در‌حالی‌که دستیار هوش مصنوعی‌ای که Automattic سال گذشته منتشر کرد از ۱۲ زبان پشتیبانی می‌کرد، Write Brief with AI در‌حال‌حاضر فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند.

نوشته با این هوش مصنوعی خوانایی وبلاگ‌های وردپرسی بهتر می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow