با طرح جدید گوگل، اشتراک Gemini Advanced را به دوستانتان هدیه دهید

گوگل به کاربران Gemini Advanced اجازه می‌دهد تا دوستان خود را به این پلتفرم دعوت کنند و به آن‌ها چهار ماه اشتراک رایگان هدیه دهند. به‌گزارش تک‌ناک، نسخه‌ی حرفه‌ای هوش مصنوعی گوگل، یعنی Gemini Advanced، حالا امکان دعوت از دوستان را فراهم کرده است. با اشتراک‌گذاری لینک دعوت، می‌توانید به دوستان خود کمک کنید تا... نوشته با طرح جدید گوگل، اشتراک Gemini Advanced را به دوستانتان هدیه دهید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 18:59
 0  1
با طرح جدید گوگل، اشتراک Gemini Advanced را به دوستانتان هدیه دهید

گوگل به کاربران Gemini Advanced اجازه می‌دهد تا دوستان خود را به این پلتفرم دعوت کنند و به آن‌ها چهار ماه اشتراک رایگان هدیه دهند.

به‌گزارش تک‌ناک، نسخه‌ی حرفه‌ای هوش مصنوعی گوگل، یعنی Gemini Advanced، حالا امکان دعوت از دوستان را فراهم کرده است. با اشتراک‌گذاری لینک دعوت، می‌توانید به دوستان خود کمک کنید تا به دنیای هوش مصنوعی پیشرفته قدم بگذارند و از قابلیت‌های بی‌نظیر آن بهره‌مند شوند.

در وبسایت gemini.google.com، حالا دکمه‌ی «دعوت از دوستان» (Invite a friend) در پایین صفحه‌ی جانبی قرار گرفته است. با کلیک روی این دکمه، به Google One هدایت می‌شوید و صفحه‌ی «به دوستان خود ۸۰ دلار تخفیف برای Gemini Advanced هدیه دهید» را مشاهده خواهید کرد. به‌عنوان مثال، با‌توجه‌به اینکه هزینه‌ی اشتراک ماهانه‌ی این سرویس ۲۰ دلار است، ۸۰ دلار تخفیف به‌معنای استفاده‌ی رایگان از این سرویس به‌مدت چهار ماه است.

به‌نقل از نئووین، با اشتراک‌گذاری لینک دعوت خود با دوستان و آشنایان، می‌توانید به آن‌ها فرصت بدهید تا به‌مدت ۴ ماه به‌رایگان از قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی Google One استفاده کنند. هر کاربر Gemini Advanced سه لینک دعوت اختصاصی دریافت می‌کند که به‌سادگی قابلیت اشتراک‌گذاری دارند. پیشرفت روند دعوت‌ها را می‌توانید به‌طور مستقیم در صفحه‌ی کاربری خود پیگیری کنید.

گوگل به کاربران Gemini Advanced اجازه می‌دهد تا دوستان خود را به این پلتفرم دعوت کرده و به آن‌ها چهار ماه اشتراک رایگان هدیه دهند. با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند از طریق یک لینک اختصاصی، دوستان خود را به دنیای هوش مصنوعی پیشرفته گوگل دعوت کنند.

توجه کنید که این فرصت ویژه فقط تا ۱ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۱ آبان ۱۴۰۳) برای کاربران Gemini Advanced فراهم است. پس از این تاریخ، مدت‌زمان استفاده‌ی رایگان به یک ماه کاهش می‌یابد. با دعوت دوستان خود به Gemini Advanced، به آنان امکان می‌دهید تا از تمام قابلیت‌های حرفه‌ای هوش مصنوعی گوگل بهره‌مند شوند. نسخه‌ی پرو جمنای، با سرعت پردازش و دقت بیشتر در پاسخ‌گویی، تجربه‌ای بی‌نظیر از تعامل با هوش مصنوعی را برای آنان فراهم می‌کند.

همچنین، Gemini Advanced پنجره‌ای یک‌میلیون توکنی برای درک متن در‌اختیار شما قرار می‌دهد. این در حالی‌ است که مدل رایگان، تنها پنجره‌ای ۳۲ هزار توکنی ارائه می‌کند. علاوه‌براین با استفاده از این سرویس پیشرفته، از ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی Google One AI Premium برای جیمیل و گوگل درایو و گوگل فوتوز بهره‌مند خواهید شد.

نوشته با طرح جدید گوگل، اشتراک Gemini Advanced را به دوستانتان هدیه دهید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow