با مانیتور جدید سامسونگ بازی‌ها را بدون عینک مخصوص به‌صورت 3D اجرا کنید

سامسونگ مانیتوری به نام Odyssey 3D تولید کرده است که تصاویر سه‌بعدی را بدون نیاز به عینک‌های مخصوص می‌تواند نمایش دهد. به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۴ مانیتورهای گیمینگ جدید سری ادیسه (Odyssey) را رونمایی کرد. این مانیتورها از فناوری ردیابی چشم برای تبدیل تصاویر دوبعدی به سه‌بعدی بدون عینک استفاده می‌کنند. طبق اعلام... نوشته با مانیتور جدید سامسونگ بازی‌ها را بدون عینک مخصوص به‌صورت 3D اجرا کنید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۳۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
با مانیتور جدید سامسونگ بازی‌ها را بدون عینک مخصوص به‌صورت 3D اجرا کنید

سامسونگ مانیتوری به نام Odyssey 3D تولید کرده است که تصاویر سه‌بعدی را بدون نیاز به عینک‌های مخصوص می‌تواند نمایش دهد.

به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۴ مانیتورهای گیمینگ جدید سری ادیسه (Odyssey) را رونمایی کرد. این مانیتورها از فناوری ردیابی چشم برای تبدیل تصاویر دوبعدی به سه‌بعدی بدون عینک استفاده می‌کنند. طبق اعلام سامسونگ، مانیتور Odyssey 3D قرار است در سال جاری میلادی روانه‌ی بازارهای جهانی شود. مانیتور مذکور به کاربران امکان می‌دهد تا بر‌اساس نیاز خود بین حالت‌های دوبعدی و سه‌بعدی جابه‌جا شوند.

وررج می‌نویسد که مانیتور Odyssey 3D اولین مانیتور گیمینگ سه‌بعدی سامسونگ است که در اوایل سال جاری در CES رونمایی شده است. این مانیتور در اندازه‌های ۲۷ یا ۳۷ اینچی در‌دسترس خواهد بود و پنل 4K QLED با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی‌ثانیه دارد. همچنین، از فناوری FreeSync شرکت AMD پشتیبانی می‌کند. مانیتور اشاره‌شده یک درگاه DisplayPort 1.4 و دو درگاه HDMI 2.1 برای اتصال و یک پایه‌ی قابل‌تنظیم ارتفاع و چرخش برای اطمینان از بهترین موقعیت برای تجربه‌ی محتوای سه‌بعدی دارد. مانیتور جدید Odyssey 3D سامسونگ مانیتور جدید Odyssey 3D سامسونگ

فناوری تصویر سه‌بعدی بدون عینک با ترکیب یک لنز لنتیولار (سخت‌افزار تخصصی که می‌تواند تصاویر مختلف را به هر چشم هدایت کند) با دوربین داخلی ردیابی چشم و نگاشت دید برای تنظیم مداوم عمق دید حاصل می‌شود. ایسوس نیز از سیستم مشابهی در لپ‌تاپ‌ها و مانیتورهای SpatialLabs خود استفاده می‌کند. نتیجه‌ی حاصل تصویر سه‌بعدی استریوسکوپی است که در هر زمان فقط یک نفر می‌تواند مشاهده کند.

درپایان، باید به این نکته نیز اشاره کنیم که سامسونگ هنوز قیمت مانیتور Odyssey 3D جدیدش را اعلام نکرده است. بااین‌حال باتوجه‌به ویژگی‌های منحصربه‌فردش، به‌نظر می‌رسد که دستگاهی ارزان نخواهد بود.

نوشته با مانیتور جدید سامسونگ بازی‌ها را بدون عینک مخصوص به‌صورت 3D اجرا کنید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow