مونوپاد هوشمند شیائومی با زوم قدرتمند و پایه مستحکم معرفی شد

مونوپاد هوشمند شیائومی با میله‌ی تلسکوپی ۱/۶ متری، قابلیت تبدیل‌شدن به سه‌پایه، کنترلر از راه دور بلوتوث و ویژگی‌های دیگر، تجربه‌ی عکاسی سلفی را ارتقا می‌دهد. به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی به‌تازگی مونوپاد جدیدی به نام Zoom Floor Selfie Stick را در بازار چین عرضه کرده است. این محصول ۱۴۹ یوان (حدود ۲۱ دلار) قیمت دارد و... نوشته مونوپاد هوشمند شیائومی با زوم قدرتمند و پایه مستحکم معرفی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۳۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
مونوپاد هوشمند شیائومی با زوم قدرتمند و پایه مستحکم معرفی شد

مونوپاد هوشمند شیائومی با میله‌ی تلسکوپی ۱/۶ متری، قابلیت تبدیل‌شدن به سه‌پایه، کنترلر از راه دور بلوتوث و ویژگی‌های دیگر، تجربه‌ی عکاسی سلفی را ارتقا می‌دهد.

به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی به‌تازگی مونوپاد جدیدی به نام Zoom Floor Selfie Stick را در بازار چین عرضه کرده است. این محصول ۱۴۹ یوان (حدود ۲۱ دلار) قیمت دارد و هم‌اکنون از‌طریق وبسایت JD.com برای خرید دردسترس است.

مشخصات مونوپاد هوشمند شیائومی

مونوپاد جدید شیائومی به میله‌ی تلسکوپی ۱/۶ متری ساخته‌شده از جنس آلیاژ آلومینیوم مجهز است که استحکام و سهولت در عکاسی با زاویه‌ی باز را به‌ارمغان می‌آورد. این محصول دوکاره هم به‌عنوان مونوپاد سلفی کاربرد دارد و هم می‌تواند به‌سرعت به سه‌پایه تبدیل شود. این سه‌پایه، تنها با یک ضربه آماده‌ی استفاده است و امکان ثبت عکس‌هایی با زاویه‌ی دید طبیعی را فراهم می‌کند. طراحی جمع‌و‌جور نیز حمل‌و‌نقل آن را بسیار آسان کرده است.

پایه‌ی این سه‌پایه از آلیاژ روی ساخته شده است و طراحی چتری‌شکل آن استحکام و پایداری بسیاری فراهم می‌کند. پایه‌های گسترده و بلند نیز به افزایش سطح تماس با زمین و کاهش لرزش کمک می‌کنند. سه‌پایه‌ی این مونوپاد سلفی با پدهای سیلیکونی ضدلغزش، حتی روی سطوح ناهموار نیز محکم می‌ایستد و از لرزش تصویر جلوگیری می‌کند. برای عکاسی در محیط‌های باز، می‌توانید با استفاده از میخ‌های کمکی سه‌پایه را به زمین ببندید تا محکم‌تر شود. مشخصات مونوپاد Zoom Floor Selfie Stick شیائومی مشخصات مونوپاد Zoom Floor Selfie Stick شیائومی

کنترلر مونوپاد هوشمند شیائومی

به‌نقل از گیزموچینا، مونوپاد شیائومی به کنترلر از راه دور چندمنظوره‌ی بلوتوثی مجهز است. این کنترلر به‌صورت مغناطیسی در دسته‌ی آن قرار می‌گیرد تا از گم‌شدنش جلوگیری شود. این کنترلر از راه دور چندین عملکرد کاربردی دارد؛ نظیر راه‌اندازی سریع دوربین و سوئیچ بین حالت عکاسی و فیلم‌برداری و زوم از راه دور با دقت ۰/۱ برابر.

کاربران با یک کلیک، می‌توانند بین دوربین جلو و عقب گوشی هوشمند جابه‌جا شوند. برد این کنترلر از راه دور ۱۰ متر است و به شما امکان می‌دهد تا به‌راحتی بین حالت‌های مختلف عکاسی و فیلم‌برداری سوئیچ کنید. ناگفته نماند که از برخی ویژگی‌های پیشرفته مانند زوم و تغییر حالت، تنها در دستگاه‌های شیائومی و MIUI می‌توان استفاده کرد.

مونوپاد هوشمند شیائومی به گیره‌ای چرخان مجهز شده که امکان تنظیم دقیق زاویه‌ی گوشی هوشمند را فراهم می‌کند و به‌راحتی می‌توانید بین حالت‌های افقی و عمودی جابه‌جا شوید. علاوه‌براین، رابط جانبی پنهان برای اتصال لوازم جانبی مانند چراغ‌های کمکی یا میکروفون در نظر گرفته شده است تا به شما اجازه دهد خلاقیتتان را به حداکثر برسانید.

نوشته مونوپاد هوشمند شیائومی با زوم قدرتمند و پایه مستحکم معرفی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow