برداشت موجودی حساب از صرافی هک‌شده WazirX آزاد شد

صرافی وزیرایکس (WazirX) که چندی پیش طعمه‌ی حمله‌ی سایبری شد،  از ۲۶ آگوست امکان برداشت موجودی حساب را دراختیار کاربران خود قرار می‌دهد. به‌گزارش تک‌ناک، صرافی رمزارزی وزیرایکس از رفع انسداد حساب‌های کاربران خود خبر داد. از‌این‌پس، کاربران این صرافی هندی می‌توانند بخشی از موجودی حساب خود را در قالب ارز روپیه (INR) برداشت و... نوشته برداشت موجودی حساب از صرافی هک‌شده WazirX آزاد شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۴ شهریور , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
برداشت موجودی حساب از صرافی هک‌شده WazirX آزاد شد

صرافی وزیرایکس (WazirX) که چندی پیش طعمه‌ی حمله‌ی سایبری شد،  از ۲۶ آگوست امکان برداشت موجودی حساب را دراختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

به‌گزارش تک‌ناک، صرافی رمزارزی وزیرایکس از رفع انسداد حساب‌های کاربران خود خبر داد. از‌این‌پس، کاربران این صرافی هندی می‌توانند بخشی از موجودی حساب خود را در قالب ارز روپیه (INR) برداشت و به حساب‌های بانکی‌شان منتقل کنند.

مطابق اطلاعیه‌ی رسمی صرافی WazirX، کاربران در مرحله‌ی اول آزادسازی وجوه می‌توانند ۶۶ درصد از موجودی حسابشان را در قالب روپیه برداشت کنند. باقی‌مانده‌ی موجودی آن‌ها نیز در مرحله‌ی دوم آزاد می‌شود. مرحله‌ی اول برداشت از ۲۶ آگوست (۵ شهریور) آغاز می‌شود و تا ۸ سپتامبر (۱۸ شهریور) ادامه می‌یابد. مرحله‌ی دوم برداشت نیز در بازه‌ی زمانی ۹ تا ۲۲ سپتامبر انجام می‌شود.

برداشت موجودی حساب کاربران وزیرایکس

کریپتودنس می‌نویسد که نهاد مالی پشتیبان صرافی وزیرایکس از هک این پلتفرم مبادلاتی در امان مانده و از ذخایر ارزی کافی برای جبران خسارت‌های واردشده بر کاربران برخوردار است. بااین‌حال، ۳۴ درصد از موجودی حساب کاربران به‌دلیل اختلافات حقوقی و تکمیل مراحل قانونی امکان برداشت ندارد.

از قرار معلوم صرافی WazirX در حال ارزیابی طرح تجدید‌ساختار برای تسویه‌ی دیون خود است تا بتواند همچنان به فعالیتش ادامه دهد و گرفتار انحلال نشود.

گفتنی است که کارمزد برداشت موجودی صرافی وزیرایکس از ۲۵ به ۱۰ روپيه کاهش می‌يابد تا کاربران برای برداشت وجوه خود متحمل کارمزد کمتری شوند. بااین‌‌همه، برداشت موجودی حساب در قالب ارزهای دیجیتال همچنان امکان‌پذیر نیست و به حالت تعلیق درآمده است.

نوشته برداشت موجودی حساب از صرافی هک‌شده WazirX آزاد شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow