بنیاد اتریوم در پی فروش ده‌ها میلیون دلار ارز اتر است

بنیاد اتریوم ۳۵ هزار واحد ارز اتر به ارزش تقریبی ۹۳ میلیون دلار را به صرافی کراکن منتقل کرده است. به‌گزارش تک‌ناک، کاوشگر بلاک اتراسکن گزارش داده است که بنیاد اتریوم در تراکنشی تازه ۳۵ هزار واحد ارز اتر را به حسابی نزد صرافی کراکن واریز کرده است. به‌نقل از کریپتودنس، تجزیه‌وتحلیلی سبد دارایی‌های بنیاد... نوشته بنیاد اتریوم در پی فروش ده‌ها میلیون دلار ارز اتر است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۴ شهریور , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
بنیاد اتریوم در پی فروش ده‌ها میلیون دلار ارز اتر است

بنیاد اتریوم ۳۵ هزار واحد ارز اتر به ارزش تقریبی ۹۳ میلیون دلار را به صرافی کراکن منتقل کرده است.

به‌گزارش تک‌ناک، کاوشگر بلاک اتراسکن گزارش داده است که بنیاد اتریوم در تراکنشی تازه ۳۵ هزار واحد ارز اتر را به حسابی نزد صرافی کراکن واریز کرده است.

به‌نقل از کریپتودنس، تجزیه‌وتحلیلی سبد دارایی‌های بنیاد اتریوم نشان می‌دهد که این نهاد دست‌کم ۷۴۵ میلیون دلار دارایی رمزارزی دراختیار دارد. بخش عمده‌ای از این دارایی در قالب اتریوم و بخش اندکی نیز در قالب ارز بی‌ان‌بی (BNB) نگه‌داری می‌شوند.

انتقال انبوه اتریوم برای فروش به صرافی کراکن

بررسی پیشینه‌ی رفتاری بنیاد اتریوم نشان می‌دهد که وقتی این نهاد دست به جابه‌جایی یا فروش اتریوم زده، قیمت اتر در بازار با کاهش مواجه شده است.

هم‌اکنون در زمان نگارش این مقاله، هر واحد اتریوم پس از افزایشی درخورتوجه درمقایسه‌با شبانه‌روز اخیر در محدوده‌ی ۲,۸۰۰ دلار معامله می‌شود. حجم معاملاتی این رمزارز نیز از محدوده‌ی ۱۶ میلیارد دلار فراتر رفته است.

نوشته بنیاد اتریوم در پی فروش ده‌ها میلیون دلار ارز اتر است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow