شیائومی در آستانه تولید باتری‌های غول‌پیکر با شارژ فوق سریع

طبق تازه‌ترین اخبار، شیائومی قصد دارد باتری‌هایی غول‌پیکر با ظرفیت حداکثر ۷,۵۰۰ میلی‌آمپرساعت و قابلیت شارژ سریع ۱۲۰ وات تولید کند. به‌گزارش تک‌ناک، برای کاربرانی که از باتری‌های محدود ۳۵۰۰ و ۴۵۰۰ و حتی ۶۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی خسته شده‌اند، شیائومی نوآوری چشمگیری در چنته دارد. غول فناوری چینی در حال آماده‌سازی باتری‌های غول‌پیکر ۷,۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای... نوشته شیائومی در آستانه تولید باتری‌های غول‌پیکر با شارژ فوق سریع اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۹ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
شیائومی در آستانه تولید باتری‌های غول‌پیکر با شارژ فوق سریع

طبق تازه‌ترین اخبار، شیائومی قصد دارد باتری‌هایی غول‌پیکر با ظرفیت حداکثر ۷,۵۰۰ میلی‌آمپرساعت و قابلیت شارژ سریع ۱۲۰ وات تولید کند.

به‌گزارش تک‌ناک، برای کاربرانی که از باتری‌های محدود ۳۵۰۰ و ۴۵۰۰ و حتی ۶۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی خسته شده‌اند، شیائومی نوآوری چشمگیری در چنته دارد. غول فناوری چینی در حال آماده‌سازی باتری‌های غول‌پیکر ۷,۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای گوشی‌های هوشمند است. این تحولی شگرف در صنعت محسوب می‌شود.

دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station)، یکی از افشاگرهای نام‌آشنا، می‌گوید که شیائومی در حال بررسی راهکارهای بیشتری برای شارژ سریع باتری‌های خود است.

فون‌آرنا می‌نویسد که ظاهراً این شرکت چینی می‌خواهد باتری‌های غول‌پیکر مجهز به فناوری شارژ فوق سریع ۱۰۰ و ۱۲۰ واتی بیشتری تولید کند. احتمال دارد این باتری‌ها هم در ساخت پرچم‌داران و هم در دستگاه‌های میان‌رده به‌کار گرفته شوند.

باتری‌هایی با ظرفیت تا ۷۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت و قابلیت شارژ سریع ۱۲۰ وات

برای مثال، دیجیتال چت استیشن پیش‌بینی می‌کند که شیائومی باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ واتی (۱۸ دقیقه)، باتری ۵,۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۰۰ واتی (۳۴ دقیقه)، باتری‌های ۶,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ وات (شارژ کامل در ۳۰ دقیقه) و ۶,۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۰۰ وات (شارژ کامل در ۴۹ دقیقه) را روانه‌ی بازار کند.

این افشاگر زمان دقیق وقوع این اتفاقات را مشخص نکرده است؛ اما احتمال دارد باتری ۷,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ واتی داشته باشیم که در ۴۰ دقیقه از ۰ به ۱۰۰ درصد برسد. آخرین گزینه‌ی موجود در فهرست باتری‌های غول‌پیکر، باتری ۷,۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع ۱۰۰ واتی است که شارژ کامل آن ۶۳ دقیقه زمان می‌برد.

نوشته شیائومی در آستانه تولید باتری‌های غول‌پیکر با شارژ فوق سریع اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow