بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی در هر بازه قیمتی

در عمر کمتر از 20 سال برند شیائومی، این شرکت توانسته است افراد زیادی را برای خرید محصولات موبایل خود از جمله بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی در هر بازه قیمتی جذب کند. دلیل این جذب نیز، قیمت مناسب محصولات در کنار امکانات عالی و کیفیت مناسب است. یکی از دلایلی که باعث می‌شود تا […] نوشته بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی در هر بازه قیمتی اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۲ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  4
بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی در هر بازه قیمتی

در عمر کمتر از 20 سال برند شیائومی، این شرکت توانسته است افراد زیادی را برای خرید محصولات موبایل خود از جمله بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی در هر بازه قیمتی جذب کند.

دلیل این جذب نیز، قیمت مناسب محصولات در کنار امکانات عالی و کیفیت مناسب است.

یکی از دلایلی که باعث می‌شود تا بسیاری از گیمرهای موبایلی به دنبال خرید محصولات شیائومی باشند، قیمت مناسب آن‌ها است. همچنین این برند در برخی از مدل‌ها، تنظیمات و کلیدهای اختصاصی گیمینگ را با طراحی منحصر به فرد مخصوص این افراد در نظر گرفته که می‌تواند بسیار جذاب باشد.

برای آشنایی با بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی در هر بازه قیمتی، در این مطلب از تک ناک با ما همراه باشید.

بهترین گوشی گیمینگ شیائومی چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی از سوالاتی که ممکن است در زمان خرید گوشی‌های گیمینگ در ذهن شما ایجاد شود این است که این گوشی‌ها باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند و باید در زمان خرید چه مواردی را معیار در نظر بگیریم؟

در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که یک فردی که کاربری آن از گوشی صرفا گیمینگ است، نباید توجه چندانی به دوربین و موارد این‌چنینی داشته باشد، بلکه باید به فکر باتری و پردازنده باشد.

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

در ادامه فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین گوشی گیمینگ شیائومی را بررسی کرده‌ایم:

  1. نوع پردازنده: پردازنده‌های به‌کار رفته در شیائومی یا از برند مدیاتک و یا از اسنپ دراگون هستند. هر دوی این برندها چیپست‌های قدرتمندی را تولید می‌کنند و می‌توانید برای تجربه گیمینگ عالی، به سراغ نسخه‌های قوی آن‌ها بروید
  2. حافظه Ram و Rom: حافظه داخلی زیاد به نصب بازی‌های متعدد کمک می‌کند و حافظه Rom این امکان را می‌دهد تا بتوانید بازی را به روان‌ترین شکل ممکن اجرا کنید و نگرانی از بابت پر شدن حافظه موقت نداشته باشید
  3. ظرفیت باتری: وقتی که ظرفیت باتری بالایی در اختیار شما قرار بگیرد، می‌توانید ساعت‌ها بازی دلخواهتان را تجربه کنید و نگرانی از بابت به شارژ زدن گوشی نداشته باشید
  4. شارژر قوی: با در اختیار داشتن شارژر قدرتمند، دیگر نگران دیر شارژ شدن گوشی نخواهید بود و در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید به میدان مسابقه برگردید
  5. تنظیمات اختصاصی گیمینگ: وقتی که گوشی شما تنظیمات گیمینگ حرفه‌ای در اختیارتان قرار می‌دهد، می‌توانید بازی را مطابق با نیازتان تنظیم کنید تا لذت و بهره‌وری آن دوچندان شود

بهترین گوشی گیمینگ شیائومی در بازه قیمتی زیر 10 میلیون تومان

در بازه قیمتی زیر 10 میلیون تومان، گوشی‌های گیمینگ زیادی وجود ندارند و برای تجربه بازی‌های دلخواه خود باید FPS و کیفیت را فدای قیمت پایین کنید. به طور کلی، پیشنهاد می‌کنیم اگر به فکر خرید گوشی در این بازه هستید، تنها به دو گوشی M5S و C65 فکر کنید.

پوکو M5S؛ محصول 2022 اما پرقدرت در 2024

محصولات پوکو به سخت‌افزار قدرتمند خود شناخته می‌شوند و می‌توانید در هر بازه قیمتی روی آن‌ها حساب ویژه باز کنید. چرا که در همان بازه قیمتی، این محصولات حتی از محصولات ردمی از همان برند شیائومی نیز قدرتمندتر هستند.

پوکو ام 5 اس؛ در لیست بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

گوشی شیائومی پوکو M5S از پردازنده 12 نانومتری Helio G95 استفاده می‌کند که می‌توانید متناسب با حافظه، آن را با رم‌های 4، 6 و 8 گیگابایتی خریداری کنید. مورد بعدی که درباره بهترین گوشی گیمینگ شیائومی در بازه زیر 10 میلیون تومان یعنی پوکو M5S وجود دارد، باتری آن است. این گوشی باتری 5000 میلی‌آمپری لیتیوم پلیمری دارد که می‌تواند تا ساعت‌ها پاسخگوی نیاز شما باشد.

ترکیب پکیج سخت‌افزاری که به آن‌ها اشاره کردیم، در کنار نمایشگر 6.43 اینچی از نوع IPS LCD پوکو M5S با قیمت کمتر از 7 میلیون تومان، انتخابی بی‌نظیر است. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که این گوشی در سال 2022 و با اندروید 12 عرضه شده است و تمام آپدیت‌های خود را دریافت کرده است.

شیائومی Redmi 13

یکی از بهترین گزینه‌های گیمینگ در موبایل‌های شیائومی و در بازه قیمتی زیر 10 میلیون تومان، شیائومی Redmi 13 است. این گوشی چه از نظر طراحی و چه از نظر مشخصات فنی، همان گوشی پوکو M6 4G است که تقریبا در همین بازه قیمتی قرار داد. اما باید به این نکته اشاره کنیم که این گوشی برخلاف نسخه پوکو خود، دارای گواهی IP53 است. به این معنی که در برابر پاشش آب و گرد و غبار می‌تواند مقاومت مناسبی از خود نشان دهد.

یکی از بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

از نظر سخت‌افزار، گوشی Redmi 13 دارای پردازنده Helio G91 Ultra است که یک چیپ 12 نانومتری می‌باشد. شما می‌توانید با کمتر از 10 میلیون تومان، این گوشی را با حافظه 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی خریداری کنید!

مورد مهم درباره ردمی 13 این است که این گوشی برخلاف M5S، از صفحه‌نمایش 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند که گزینه‌ای بسیار عالی است و می‌توانید با کمک آن، بازی‌ها را بسیار روان‌تر از همیشه تجربه کنید. به همین خاطر، در بازه قیمتی زیر 10 میلیون تومان، این گوشی یک انتخاب برتر خواهد بود.

بهترین گوشی گیمینگ شیائومی تا قیمت 15 میلیون تومان

اگر به دنبال بهترین گوشی گیمینگ شیائومی در بازه قیمتی زیر 15 میلیون تومان هستید، گزینه‌های زیادی در اختیارتان قرار می‌گیرند که از همه نظر بهتر از گوشی‌های زیر 10  میلیون تومان هستند.

در ادامه بهترین گوشی‌ های گیمینگ شیائومی را در این بازه قیمتی به شما معرفی خواهیم کرد.

گوشی Poco M6 Pro؛ گزینه‌ای عالی برای علاقه‌مندان به گیمینگ

یکی از گوشی‌های گیمینگ شیائومی که در بازه قیمتی بین 10 تا 15 میلیون تومان قر دارد، گوشی Poco M6 Pro است. این گوشی که معمولا با حافظه 256 و رم 8 عرضه می‌شود، دارای چیپست Helio G99 Ultra است که در کنار صفحه‌نمایش آمولد می‌تواند لذت بازی را با قیمتی مناسب برای شما چند برابر کند.

لازم به ذکر است که این گوشی از نرخ به‌روزرسانی 120 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند که در این بازه قیمتی امکانی عالی است.

گوشی پوکو ام 6 پرو؛ یکی از بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

گوشی Poco M6 Pro با اندروید 13 ارائه شده است که امکان آپدیت آن را به اندروید 14 و رابط کاربری HyperOS خواهید داشت. این در کنار دوربین 64 مگاپیکسلی و امکان فیلمبرداری 1080 با سرعت 60 فریم می‌تواند لذت یک گوشی حرفه‌ای را با قیمت یک گوشی میان‌رده برای شما فراهم کند.

گوشی Redmi Note 13 Pro 4G

اگر در کنار گیمینگ به عکاسی نیز علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم به جای Poco M6 Pro به سراغ Redmi Note 13 Pro 4G بروید. این گوشی دقیقا از مشخصات فنی مشابه با Poco M6 Pro برخوردار است و همان قدرت گیمینگ را ارائه می‌دهد.

دوربینی که در Poco M6 Pro به‌کار رفته است، کیفیت 64 مگاپیکسلی دارد. در حالی که دوربین نوت 13 پرو 4G 200 مگاپیکسل است که در این بازه قیمتی امکانات بسیار عالی را ارائه می‌دهد.

در کنار آن، حداکثر میزان روشنایی 1300 نیتی به شما این امکان را می‌دهد تا حتی بتوانید در روشنایی روز و زیر نور آفتاب نیز بازی دلخواهتان را تجربه کنید و مشکلی از بابت کمبود نور نداشته باشید.

شارژر 67 واتی که برای Redmi Note 13 Pro 4G در نظر گرفته شده است، می‌تواند گوشی شما را از صفر تا صد در مدت 46 دقیق شارژ کند. در حالی که گوشی‌های دیگر در این بازه قیمتی چنین شارژری ندارند و شارژ شدن آن‌ها بیشتر از یک ساعت طول می‌کشد!

انتخاب بهترین گوشی های شیائومی برای گیمینگ تا 20 میلیون تومان

تا قیمت 20 میلیون تومان می‌توان گفت که گزینه‌های گیمینگ بسیار عالی وجود دارند. در لیست بهترین گوشی های میان‌رده گیمینگ شیائومی، سری‌های پوکو که در بازه قیمتی بین 15 تا 20 میلیون تومان قرار دارند، بسیار عالی و قدرتمند هستند.

در ادامه دو محصول از بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی برای پابجی در این بازه قیمتی را معرفی خواهیم کرد.

شیائومی Poco X6 Pro 5G؛ یادآور خاطرات X3 Pro

زمانی که شیائومی POCO X3 Pro معرفی شد، با توجه به بازه قیمتی آن، بسیاری از افراد جذب آن شدند. همین داستان دوباره برای Poco X6 Pro 5G نیز تکرار شد. این گوشی با توجه به قیمتی بین 17 تا 19 میلیون تومان خود می‌تواند به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نیاز شما باشد.

شیائومی در ساخت Poco X6 Pro 5G از تراشه Dimensity 8300 Ultra استفاده کرده است که در کنار حافظه‌های 256 و 512 گیگابایتی با رم 8 و 12 گیگابایتی می‌تواند به بهترین شکل بازی‌های روز دنیا را اجرا کند.

پوکو ایکس 6 پرو

برخلاف نسل‌های قدیمی پوکو، در Poco X6 Pro 5G از صفحه‌نمایش آمولد استفاده شده است که روشنایی آن به 1800 نیت می‌رسد و با به‌روزرسانی 120 هرتزی و ارتباط 5G، لذت تجربه بازی‌های روز دنیا را چند برابر می‌کند.

درست مانند دیگر گوشی‌های در بازه قیمتی بین 15 تا 20 میلیون تومان، گوشی Poco X6 Pro 5G نیز مجهز به شارژر 67 واتی است که می‌تواند در مدت 45 دقیقه گوشی با باتری 5000 میلی آمپری شما را از صفر تا صد شارژ کند. این در کنار دوربین 64 مگاپیکسلی یک گزینه گیمینگ عالی خواهد بود.

گوشی Redmi Note 13 Pro 5G؛ برادر قدرتمند نسخه 4G

همان‌طور در پیش‌تر به آن اشاره کردیم، گوشی Redmi Note 13 Pro 4G یکی از بهترین گزینه‌های گیمینگ در بازه قیمتی بین 10 تا 15 میلیون تومان است. برادر بزرگ‌تر این گوشی یعنی Redmi Note 13 Pro 5G نیز در بازه قیمتی بین 15 تا 20 میلیون تومان می‌تواند یک گزینه برتر باشد.

نوت 13 پرو؛ در لیست بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

چیپست مورد استفاده در Redmi Note 13 Pro 5G برخلاف گوشی‌های دیگر هم‌رده از برند اسنپ دراگون و با مدل 7S Gen2 است که می‌تواند نیاز گیمینگ شما را به بهترین شکل رفع کند.

شاید این گوشی قدرت کمتری نسبت به Poco X6 Pro 5G داشته باشد، اما برخورداری از دوربین 200 مگاپیکسلی علاوه بر برخورداری از مشخصات دیگر مشابه Poco X6 Pro 5G، آن را به یک گزینه عالی برای گیمرها تبدیل کرده است. چرا که اگر می‌خواهید از بازی‌های خود تولید محتوا کنید، این گوشی به خوبی از پس این کار برمی‌آید.

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی تا 30 میلیون تومان

در بازه قیمتی بین 20 تا 30 میلیون تومان، گوشی‌های بالارده‌ای وجود دارند که برخی از آن‌ها عملکرد مشابهی با پرچم‌دارها دارند و می‌توانید با مبلغ بسیار کمتر آن‌ها را خریداری کنید.

اگر به دنبال خرید بهترین گوشی گیمینگ شیائومی در این بازه قیمتی هستید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه این بخش را مطالعه کنید.

شیائومی Poco F5 5G؛ شاهکار خوش‌قیمت شیائومی در 2023

سال 2023 سالی بود که شیائومی تصمیم گرفت تا با عرضه گوشی‌های هوشمند برتر با قیمت مناسب، دوباره بازار را به نفع خود به دست بگیرد. شیائومی Poco F5 5G از آن دسته گوشی‌هایی بود که در این سال معرفی شد.

این گوشی که هنوز در بازار از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است، می‌توان در لیست بهترین گوشی های شیائومی برای بازی قرار بگیرد.

Poco f5 5G

گوشی Poco F5 5G از چیپست Snapdragon 7+ Gen 2 بهره می‌برد که آن را به یک گوشی گیمینگ عالی تبدیل کرده است. این گوشی با برخورداری از صفحه‌نمایش آمولد 120 هرتزی، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و رم و حافظه 256 و 12 گیگابایتی می‌تواند نیاز گیمینگ را به خوبی رفع کند.

باید به این نکته در رابطه با Poco F5 5G اشاره کنیم که این گوشی شارژر 67 واتی دارد. در حالی که در همین بازه قیمتی، گوشی نوت 13 پرو پلاس با قیمت پایین‌تر دارای شارژر 120 واتی است!

شیائومی Poco F6؛ Flagship Killer سال 2024!

شیائومی امسال گوشی Poco F6 را معرفی کرد که درست مانند گوشی‌های بالارده مجهز به چیپست Snapdargon 8s Gen3 است! به این معنی که می‌توانید به‌روزترین بازی‌های روز دنیا را با بالاترین کیفیت ممکن روی این گوشی تجربه کنید! البته ممکن است نسبت به گوشی‌های پرچم‌دار مقدار FPS کمتر باشد.

f6 Pro؛ از جمله بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

علاوه بر چیپست عالی، دلایل دیگری نیز وجود دارند که باعث می‌شوند تا بتوان Poco F6 را در لیست بهترین گوشی های میان‌رده گیمینگ شیائومی نیز قرار داد. این گوشی شارژر 90 واتی دارد که در این بازه قیمتی یک گزینه عالی است و می‌تواند گوشی شما را از صفر تا صد در مدت کمتر از 35 دقیقه شارژ کند!

معرفی بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی تا 50 میلیون تومان

در بازه قیمتی بین 30 تا 50 میلیون تومان، شیائومی گوشی‌های زیادی ندارد و گزینه‌ها بسیار محدود می‌شوند. البته در آینده نزدیک و با ورود Poco F6 Pro، این بازه قیمتی از قبل شلوغ‌تر می‌شود و گزینه‌های بیشتری برای خرید خواهید داشت. در ادامه بهترین گوشی شیائومی برای بازی در بازه بین 30 تا 50 میلیون تومان را معرفی خواهیم کرد.

شیائومی 13T Pro

یکی از گوشی‌هایی که می‌توان در بازه قیمتی بین 30 تا 50 میلیون تومان آن را به عنوان بهترین گوشی شیائومی برای گیم معرفی کرد، گوشی 13T Pro است. این گوشی که از جهات مختلف می‌تواند پاسخگوی نیاز گیمینگ شما باشد، از چیپست Dimensity 9200+ استفاده می‌کند.

صفحه‌نمایش مورد استفاده در گوشی 13 تی پرو یک صفحه‌نمایش آمولد است که از 68 میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند و برخلاف گوشی‌های هم‌رده، این صفحه‌نمایش به‌جای 120 هرتز از 144 هرتز پشتیبانی می‌کند که یک مزیت عالی به‌شمار می‌رود.

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

مورد بعدی که گوشی 13 تی پرو را به یک گزینه عالی برای گیمینگ تبدیل می‌کند، نوع حافظه داخلی آن است که برخلاف گوشی‌های در این بازه قیمتی، مجهز به فناوری UFS 4.0 است. همچنین شما می‌توانید این گوشی را با حافظه Ram 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 256، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت خریداری کنید.

مورد بعدی درباره گوشی شیائومی 13 تی پرو وجود دارد، باتری 5000 میلی‌آمپری آن است که تقریبا هیچ برتری نسبت به گوشی‌های دیگر ندارد. اما شارژر این گوشی 120 واتی در مدت کمتر از 20 دقیقه از صفر تا صد شارژ می‌شود.

گوشی Redmi K70؛ یکی از بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی با پردازنده پرچم‌دارها

در بازه قیمتی کمتر از 50 میلیون تومان، شما این امکان را دارید تا گوشی Redmi K70 را خریداری کنید که از پردازنده پرچمدارهای سال 2023 یعنی اسنپ دراگون 8 Gen 2 استفاده می‌کند. یکی از مهم‌ترین مزایای این گوشی روشنایی 4000 نیتی آن است که می‌توانید به راحتی حتی در زیر نور مستقیم آفتاب نیز بدون هیچ کاهش دیدی از آن استفاده کنید.

مورد بعدی درباره Redmi K70، صفحه‌نمایش OLED آن است که گوشی‌های هم‌رده آن از صفحه‌های AMOLED استفاده می‌کنند. این در کنار دوربین قدرتمند با امکان فیلم‌برداری 8K باعث شده است تا بتوانید برای تولید محتوا در کنار گیمینگ نیز از این گوشی استفاده کنید.

ردمی کی 70؛ یکی از بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

از نظر باتری، گوشی Redmi K70 مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپری است که انرژی مورد نیاز خود را از یک شارژر 120 واتی تامین می‌کند. همین باعث شده است تا این گوشی به یک گزینه عالی برای گیمینگ تبدیل شود. چرا که در مدت کمتر از 20 دقیق به صورت کامل شارژ می‌شود و می‌توانید با خیال به بازی‌تان ادامه دهید.

بهترین گوشی پرچم‌دار و گیمینگ شیائومی

در بازه قیمتی بالاتر از 50 میلیون تومان، بهترین گزینه شما خرید پرچم‌دار شیائومی خواهد بود. این گوشی یعنی شیائومی 14 اولترا یکی از بهترین گزینه‌هایی است در بازه قیمتی بالاتر از 60 میلیون تومان قرار دارد و می‌توانید نه‌تنها برای گیمینگ، بلکه برای عکاسی، فیلم‌برداری و همین‌طور تولید محتوا و ادیت نیز از این گوشی استفاده کنید.

پردازنده مورد استفاده در شیائومی 14 اولترا، بهترین پردازنده سال 2024 یعنی اسنپ دراگون 8 نسل 3 است. این گوشی در کنار حافظه 512 گیگابایتی، رم 16 گیگابایتی، صفحه آمولد 120 هرتزی و شارژر 90 واتی برای باتری 5000 میلی‌آمپری، می‌تواند به بهترین شکل ممکن نیاز گیمینگ را رفع کند.

شیائومی 14 اولترا

نکته‌ای که درباره شیائومی 14 اولترا وجود دارد این است که اگر این گوشی را با رام چین خریداری کنید، دیگر باتری آن 5000 میلی‌آمپری نخواهد بود. بلکه باتری نسخه‌های رام چین 5300 میلی‌آمپری است که مقداری جای تعجب دارد! اما در حالت کلی، حتی با باتری 5000 میلی‌آمپری نیز این گوشی می‌تواند به بهترین شکل نیاز شما را برطرف کند.

انتخاب نهایی با شماست!

شما می‌توانید تقریبا با هر نوع بودجه‌ای، یک گوشی گیمینگ برتر را برای گوشی شیائومی خریداری کنید. اگر گوشی دیگری در این بازه‌ها در نظر دارید که می‌تواند مصرف گیمینگ داشته باشد ولی ما در طول متن به آن اشاره نکردیم، خوشحال می‌شویم که نظر خود را با ما در این صفحه از تک ناک به اشتراک بگذارید.

نوشته بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی در هر بازه قیمتی اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow