به‌روزرسانی امنیتی ماه آگوست برای برخی از مدل‌های گلکسی زد فولد منتشر شد

بسیاری از دارندگان گوشی‌های گلکسی زد فولد می‌توانند خوشحال باشند، زیرا به‌روزرسانی امنیتی ماه آگوست برای آن‌ها در دسترس قرار گرفته است! این به‌روزرسانی شامل تعداد زیادی از رفع اشکالات مهم از جمله یک مورد با درجه اهمیت بحرانی بوده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، همانطور که اولین بار توسط وب‌سایت SamMobile […] منبع خبر به‌روزرسانی امنیتی ماه آگوست برای برخی از مدل‌های گلکسی زد فولد منتشر شد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۲۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 18:59
 0  3
به‌روزرسانی امنیتی ماه آگوست برای برخی از مدل‌های گلکسی زد فولد منتشر شد

بسیاری از دارندگان گوشی‌های گلکسی زد فولد می‌توانند خوشحال باشند، زیرا به‌روزرسانی امنیتی ماه آگوست برای آن‌ها در دسترس قرار گرفته است! این به‌روزرسانی شامل تعداد زیادی از رفع اشکالات مهم از جمله یک مورد با درجه اهمیت بحرانی بوده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، همانطور که اولین بار توسط وب‌سایت SamMobile گزارش شده است، پس از سری S24، S23 و حتی گلکسی اس ۲۰ FE، حالا نوبت به سری گلکسی زد فولد رسیده است تا این به‌روزرسانی امنیتی را دریافت کند.

این به‌روزرسانی در ابتدا در ایالات متحده منتشر شده و در حال حاضر برای کاربران گوشی‌های آنلاک (بدون قفل اپراتور) مدل‌های فولد ۴ و فولد ۵ با شماره ساخت‌های نرم‌افزاری F936U1UES6FXGJ و F946U1UES4CXG6 در دسترس قرار گرفته است. همچنین گزارش‌هایی از دریافت به‌روزرسانی توسط نسخه‌های قفل‌شده اپراتوری گلکسی زد فولد ۳ با شماره ساخت نرم‌افزاری F926USQS7IXG6 وجود دارد. در حال حاضر، مدل گلکسی زد فولد ۶ بسته به منطقه جغرافیایی شما، همچنان در صف دریافت به‌روزرسانی ماه ژوئن یا جولای قرار دارد.

اگرچه به‌روزرسانی‌های امنیتی به طور خاص هیجان‌انگیز نیستند، اما اهمیت آن‌ها را نمی‌توان نادیده گرفت. این موضوع به ویژه برای به‌روزرسانی ماه آگوست بیشتر است، چرا که این به‌روزرسانی شامل تعداد زیادی از رفع اشکالات برای خانواده‌ی محصولات سامسونگ خواهد بود. این به‌روزرسانی شامل بیش از ۳۵ رفع اشکال به صورت مستقیم از گوگل است که یکی از آن‌ها با درجه اهمیت بحرانی و بقیه با درجه اهمیت متوسط مشخص شده‌ بودند. همچنین سامسونگ چندین رفع اشکال با اولویت بالا و یک رفع اشکال بحرانی را در این به‌روزرسانی گنجانده است.

بروزرسانی جدید مشکل امنیتی مهمی با شناسه CVE-2024-36972 را برطرف می‌کند که گزارش شده است به مهاجمان اجازه می‌دهد از قابلیت های امنیتی عبور کرده و به داده هایی در دستگاه دسترسی پیدا کنند. این آسیب پذیری به هکرها اجازه می دهد تا امکان دسترسی آسان به اطلاعات، نصب بدافزار و موارد دیگر را داشته باشند.

اگر هنوز این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، باید کمی منتظر باشید. زیرا انتشار به‌روزرسانی‌های امنیتی ممکن است چند هفته یا بیشتر طول بکشد. همچنین می‌توانید به‌صورت دستی برای دریافت به‌روزرسانی اقدام کنید که گاهی ممکن است جواب دهد، اما تضمین‌شده نیست.

منبع خبر به‌روزرسانی امنیتی ماه آگوست برای برخی از مدل‌های گلکسی زد فولد منتشر شد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow