به‌روزرسانی بزرگ سیستم‌عامل iOS 18.1 امشب منتشر می‌شود

اپل امشب به‌روزرسانی بزرگ سیستم‌عامل iOS 18.1 خود را برای گوشی‌های آیفون واجد شرایط دریافت آن به صورت عمومی منتشر خواهد کرد. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، ویژگی‌های Apple Intelligence در رونمایی آیفون ۱۶ مشاهده شده بود، اما با گذشت بیش از یک ماه، شرکت اپل هنوز به‌روزرسانی عظیم خود را برای این دستگاه منتشر […] نوشته به‌روزرسانی بزرگ سیستم‌عامل iOS 18.1 امشب منتشر می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۷ آبان , ۱۴۰۳ - 15:00
 0  1
به‌روزرسانی بزرگ سیستم‌عامل iOS 18.1 امشب منتشر می‌شود

اپل امشب به‌روزرسانی بزرگ سیستم‌عامل iOS 18.1 خود را برای گوشی‌های آیفون واجد شرایط دریافت آن به صورت عمومی منتشر خواهد کرد.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، ویژگی‌های Apple Intelligence در رونمایی آیفون ۱۶ مشاهده شده بود، اما با گذشت بیش از یک ماه، شرکت اپل هنوز به‌روزرسانی عظیم خود را برای این دستگاه منتشر نکرده است. امروز روزی می‌باشد که اپل به‌روزرسانی را برای همه مدل‌های سازگار آیفون منتشر خواهد کرد.

اپل هفته گذشته نسخه‌های در صف انتشار به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل iOS 18.1 و iPadOS 18.1، همچنین به‌روزرسانی‌های macOS Sequoia را برای توسعه‌دهندگان به منظور آزمایش نهایی ارائه کرد. این یعنی اپل امروز نسخه نهایی را با ویژگی‌های Apple Intelligence منتشر می‌کند. اگر شما مانند بسیاری از ما منتظر به‌روزرسانی بوده‌اید، توصیه می‌کنیم که پیش از آن دستگاه‌های خود را آماده کنید.

اپل اغلب به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری خود را در ساعت 10:00 صبح به وقت PT (۹:۳۰ شب به وقت ایران) منتشر می‌کند و اگر این شرکت همین برنامه خود را حفظ نماید، باید iOS 18.1 را در همان زمان منتشر کند.

برای راحتی شما، ما زمان انتشار iOS 18.1 را برای هر منطقه زمانی در زیر قرار داده‌ایم.

زمان انتشار به‌روزرسانی بزرگ سیستم‌عامل iOS 18.1 در مناطق مختلف

این به‌روزرسانی شامل تمام مدل‌های سازگار آیفون با ویژگی‌های Apple Intelligence خواهد بود. اما با توجه به اینکه iOS 18.1 یک به‌روزرسانی بزرگ به حساب می‌آید، در ابتدا سرورهای اپل با ترافیک بالای کاربران روبه‌رو خواهد شد. بنابراین اگر به‌روزرسانی در بخش Setting آیفون شما نمایش داده نشد، توصیه می‌شود که صبر کنید و سپس دوباره تلاش نمایید.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که اپل تعدادی Macbook با قطعات داخلی به‌روزرسانی شده و تراشه M4 را نیز عرضه کند. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری هم‌زمان با دستگاه‌های جدید منتشر خواهند شد.

لازم به ذکر است پیش‌بینی می‌شود که اپل نسخه‌های جدیدی از iPadOS 18.1، watchOS 11.1، macOS 15.1، tvOS 18.1 و visionOS 2.1 را برای عموم منتشر کند.

نوشته به‌روزرسانی بزرگ سیستم‌عامل iOS 18.1 امشب منتشر می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow