به‌روزرسانی پچ سه‌شنبه ویندوز ۱۱ برای نسخه‌های مختلف منتشر شد

مایکروسافت به‌روزرسانی امنیتی پچ سه‌شنبه ویندوز ۱۱ را منتشر کرده است که شامل رفع مشکلات امنیتی و بهبود عملکرد کلی سیستم می‌شود. مایکروسافت به‌روزرسانی پچ سه‌شنبه را برای ویندوز ۱۱ نسخه‌های 23H2 و 22H2 و 21H2 منتشر کرده است. به‌روزرسانی نسخه‌های 23H2 و 22H2 از‌طریق KB5043076 و به‌روزرسانی 21H2 از‌طریق KB5043067 ارائه می‌شود. پس از […] نوشته به‌روزرسانی پچ سه‌شنبه ویندوز ۱۱ برای نسخه‌های مختلف منتشر شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  1
به‌روزرسانی پچ سه‌شنبه ویندوز ۱۱ برای نسخه‌های مختلف منتشر شد

مایکروسافت به‌روزرسانی امنیتی پچ سه‌شنبه ویندوز ۱۱ را منتشر کرده است که شامل رفع مشکلات امنیتی و بهبود عملکرد کلی سیستم می‌شود.

مایکروسافت به‌روزرسانی پچ سه‌شنبه را برای ویندوز ۱۱ نسخه‌های 23H2 و 22H2 و 21H2 منتشر کرده است. به‌روزرسانی نسخه‌های 23H2 و 22H2 از‌طریق KB5043076 و به‌روزرسانی 21H2 از‌طریق KB5043067 ارائه می‌شود. پس از اعمال به‌روزرسانی، به‌ترتیب سیستم‌عامل شما در نسخه‌های ساخت ۲۲۶۳۱/۴۱۶۹ و ۲۲۶۲۱/۴۱۶۹ و ۲۲۰۰۰/۳۱۹۷ خواهید بود.

نئووین می‌نویسد که در نسخه‌های 23H2 و 22H2 ویندوز ۱۱ این به‌روزرسانی مشکلات امنیتی سیستم‌عامل ویندوز را برطرف می‌کند. این به‌روزرسانی بهبودهای کیفی در استک سرویس‌دهی ایجاد می‌کند که مؤلفه‌ای است که به‌روزرسانی‌های ویندوز را نصب می‌کند.

به‌روزرسانی‌های استک سرویس‌دهی (SSU) تضمین می‌کنند که استک سرویس‌دهی قوی و مطمئنی دارید تا دستگاه‌های شما بتوانند به‌روزرسانی‌های مایکروسافت را دریافت و نصب کنند.

به‌روزرسانی Patch Tuesday ویندوز ۱۱

اگر به‌روزرسانی‌های قبلی را نصب کرده‌اید، فقط به‌روزرسانی‌های جدید موجود در این بسته دانلود و روی دستگاه شما نصب خواهند شد. این به‌روزرسانی‌ها از‌طریق Windows Update در‌دسترس خواهند بود و در اکثر مواقع باید به‌طور خودکار نصب شوند. اگر می‌خواهید این به‌روزرسانی‌ها را برای نصب آفلاین دانلود کنید، می‌توانید آن‌ها را از وب‌سایت کاتالوگ مایکروسافت دریافت کنید.

نوشته به‌روزرسانی پچ سه‌شنبه ویندوز ۱۱ برای نسخه‌های مختلف منتشر شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow