بیت کوین و طلا تنها نجات‌یافتگان بحران اقتصادی جهان!

مدیرعامل بنیاد تتر در اظهارنظری تازه گفته است که در بحبوبه تنش‌های سیاسی و نظامی و حاکم‌شدن جوی از بلاتکلیفی بر شرایط کلان اقتصادی، این بیت کوین و طلا هستند که می‌توانند جان سالم به در ببرند. به‌ گزارش تک‌ناک، پائولو آردوینو، مدیرعامل بنیاد تتر می‌گوید که دارایی‌های کمیابی همانند بیت کوین و طلا می‌توانند... نوشته بیت کوین و طلا تنها نجات‌یافتگان بحران اقتصادی جهان! اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۴ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  0
بیت کوین و طلا تنها نجات‌یافتگان بحران اقتصادی جهان!

مدیرعامل بنیاد تتر در اظهارنظری تازه گفته است که در بحبوبه تنش‌های سیاسی و نظامی و حاکم‌شدن جوی از بلاتکلیفی بر شرایط کلان اقتصادی، این بیت کوین و طلا هستند که می‌توانند جان سالم به در ببرند.

به‌ گزارش تک‌ناک، پائولو آردوینو، مدیرعامل بنیاد تتر می‌گوید که دارایی‌های کمیابی همانند بیت کوین و طلا می‌توانند پناهگاهی امن در برابر ریسک‌های ژئوپلیتیک و تنش‌های نظامی باشند.

آردوینو در مصاحبه‌ای تازه گفته است که گمان نمی‌کند جهان به سمت شرایط بهتری حرکت کند و دیر یا زود موجی از تنش‌های سیاسی جهان را دربرمی‌گیرد.

به نقل از دیلی‌هودل، مدیرعامل بنیاد تتر، اروپا را نقطه آغاز تنش‌ها می‌داند و می‌گوید که دامنه این تنش‌ها به آمریکا و دیگر نقاط جهان سرایت می‌کند. به گفته او اوضاع جهان خوب نیست و به همین دلیل سرمایه‌گذاری در دارایی‌های کمیابی همچون بیت کوین و طلا تنها راه حفظ ارزش دارایی‌ها است.

بیت کوین و طلا از خشم خدا (شرایط بد اقتصادی) نجات خواهند یافت

آردوینو می‌گوید که هراس فزاینده کشورها از گسترش تنش‌ها، آنها را به سوی ذخیره مقادیر هنگفتی از فلزات گرانبها سوق می‌دهد. به‌ همین‌ دلیل، او بر این باور است که در این‌ میان بیت کوین می‌تواند همانند طلا به جایگاه مناسبی دست یابد.

مدیرعامل بنیاد تتر تأکید کرد:

«خرید طلا و بیت کوین، هوشمندانه‌ترین کاری است که می‌توانید با سرمایه مازاد خود انجام دهید. شاید من اشتباه می‌کنم، اما دیر یا زود امواج سهمگین خشم خدا (کنایه از شرایط دشوار اقتصادی و سیاسی) جهان را درمی‌نوردد و در این گیرودار این بیت کوین و طلا هستند که می‌توانند نجات‌بخش باشند.»

هم‌اکنون و در لحظه نگارش این مقاله، هر واحد بیت کوین با ۲ درصد افزایش نسبت به شبانه‌روز گذشته در محدوده ۶۱ هزار دلار معامله می‌شود.

نوشته بیت کوین و طلا تنها نجات‌یافتگان بحران اقتصادی جهان! اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow