همه چیز درباره رویداد معرفی گوشی پیکسل ۹

گوگل به‌ تازگی رویداد سخت‌افزاری Made by Google خود را به پایان رساند و به طور رسمی ترکیب جدید پیکسل 9 و به‌روزرسانی‌ها در سایر دستگاه‌های گوگل را شرح داد. اگرچه رویداد پیکسل بسیاری از افشاگری‌های چند هفته گذشته را تأیید کرد، با وجود این، گوگل همچنان اطلاعیه‌های بیشتری را در این رویداد به اشتراک... نوشته همه چیز درباره رویداد معرفی گوشی پیکسل ۹ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۴ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  0
همه چیز درباره رویداد معرفی گوشی پیکسل ۹

گوگل به‌ تازگی رویداد سخت‌افزاری Made by Google خود را به پایان رساند و به طور رسمی ترکیب جدید پیکسل 9 و به‌روزرسانی‌ها در سایر دستگاه‌های گوگل را شرح داد.

اگرچه رویداد پیکسل بسیاری از افشاگری‌های چند هفته گذشته را تأیید کرد، با وجود این، گوگل همچنان اطلاعیه‌های بیشتری را در این رویداد به اشتراک گذاشت.

مجموعه حرفه‌ای پیکسل 9 گوگل

رویداد معرفی گوشی پیکسل 9 برگزار شد

گوگل بالأخره مجموعه پیکسل 9 خود را که شامل سه گوشی اسلب و یک گوشی تاشو است، به پایان رساند. خط تولید معمولی شامل پیکسل 9 پایه با نمایشگر 6.3 اینچی، پیکسل 9 پرو XL با صفحه نمایش 6.8 اینچی و گزینه جدید کوچک‌تر پیکسل 9 پرو با اندازه 6.3 اینچ است. این سه دستگاه دارای محفظه دوربین بیضی شکل بازطراحی شده، تراشه G4 Tensor به‌روز شده گوگل، عمر باتری بهتر و ویژگی جدید SOS ماهواره‌ای هستند.

در حالی که قیمت اولیه 799 دلاری Pixel 9 از مدل سال گذشته 100 دلار بیشتر است، قیمت Pixel 9 Pro از 999 دلار شروع می‌شود و Pro XL قیمتی معادل 1099 دلار به بالا دارد.

Pixel 9 و 9 Pro XL از 22 آگوست (1 شهریور) به نمایندگی‌های معتبر ارسال می‌شود و از سپتامبر (اواسط شهریور تا اواسط مهر) Pixel 9 Pro کوچک‌تر عرضه خواهد شد.

Pixel 9 Pro Fold صفحه نمایش بزرگ‌تر و نمایه باریک‌تری دارد

معرفی Pixel 9 Pro Fold در رویداد معرفی گوشی پیکسل 9

گوگل در این رویداد علاوه بر سه دستگاه جدید استاندارد پیکسل، Pixel 9 Pro Fold را نیز به نمایش گذاشت. Fold تازه‌سازی شده، بلندتر و باریک‌تر از مدل قبلی خود است و نمایشگرهای بزرگ‌تری با ابعاد 6.3 اینچ در بیرون و 8 اینچ در داخل ارائه می‌کند.

این دستگاه که دارای تراشه G4 Tensor نیز می‌باشد، دارای صفحه نمایش داخلی با حداکثر روشنایی بالاتر در 2700 نیت در مقایسه با 1450 در Pixel Fold اصلی است. Pixel 9 Pro Fold قیمت 1799 دلاری دارد و از 4 سپتامبر (14 شهریور) عرضه می‌شود.

استفاده گسترده از هوش مصنوعی

معرفی کابردهای مختلف هوش مصنوعی در رویداد معرفی گوشی پیکسل 9

دستگاه‌های پیکسل جدید گوگل دارای دستیار هوش مصنوعی Gemini این شرکت هستند، که می‌توانید از آن برای یافتن اطلاعات در برنامه‌های خود استفاده کنید، یا درباره عکسی که به تازگی گرفته‌اید از این هوش مصنوعی سؤال بپرسید.

همچنین مجموعه Pixel 9 دو برنامه جدید هوش مصنوعی ارائه می‌کند. Pixel Screenshots که از هوش مصنوعی روی دستگاه برای جست‌وجوی اطلاعات در اسکرین‌شات‌های ذخیره‌شده استفاده می‌کند و Pixel Studio که یک تولیدکننده متن به تصویر است.

گوگل ابزارهای ویرایش تصویر هوش مصنوعی را به همراه دوربین‌های به‌روز شده مدل Pixel 9 معرفی کرد، از جمله گزینه “Add Me” که با این ابزار می‌توان یک عکس تکی را به یک عکس گروهی اضافه کرد.

هوش مصنوعی دیگری که در گوشی‌های جدید پیکسل استفاده شده است “Magic Editor” نام دارد که در Google Photos به شما اجازه می‌دهد از هوش مصنوعی مولد برای جایگزینی بخش‌های کامل یک عکس، مانند آسمان استفاده کنید.

Google Pixel Watch 3 یک گزینه بزرگ‌تر 45 میلی‌متری دارد

همه‌ چیزهایی که درباره رویداد معرفی گوشی پیکسل 9 باید بدانید

پیکسل واچ 3 گوگل در یک گزینه بزرگ‌تر 45 میلی‌متری در کنار مدل 41 میلی‌متری عرضه می‌شود. علاوه بر حاشیه‌های نازک‌تر که صفحه نمایش بیشتری را ارائه می‌کنند، پیکسل واچ 3 دارای یک تراشه جدید دارای پهنای باند زیاد، صفحه‌نمایش روشن‌تر که تا 2000 نیت روشن‌تر است و مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید تناسب اندام می‌باشد.

یکی از قابل‌توجه‌ترین ویژگی‌های پیکسل واچ 3 این است که می‌تواند تشخیص دهد که آیا نبض کاربر متوقف شده است یا خیر، که این ویژگی به آن اجازه می‌دهد در صورتی که کاربر به درخواست برای چک کردن پاسخ نداد و متوجه نشد، با خدمات اضطراری تماس بگیرد.

قیمت ساعت 41 میلی‌متری پیکسل واچ 3 از 349.99 دلار شروع می‌شود، در حالی که ساعت 45 میلی‌متری از 399.99 دلار شروع می‌شود. هر دو سایز از 10 سپتامبر (20 شهریور) در دسترس خواهند بود.

Pixel Buds Pro 2 از داخل و خارج ارتقا یافته است

معرفی ارتقاهای Pixel Buds Pro 2 در رویداد پیکسل

Pixel Buds Pro 2 گوگل نه تنها کوچک‌تر و سبک‌تر است، بلکه اکنون مجهز به درایورهای 11 میلی‌متری و تراشه جدید Tensor A1 می‌باشد، که قرار است حذف فعال نویز (ANC) را بهبود بخشد.

همچنین این Budهای جدید دارای طراحی باله شکل هستند که به آنها کمک می‌کند در طول ورزش در گوش شما بمانند و حداکثر هشت ساعت پخش صدا با فعال کردن ANC (یا تا 30 ساعت با قاب) دارند.

Pixel Buds Pro 2 با قیمت 229 دلار کمی بیشتر از مدل‌های قبلی خود که با قیمت 200 دلار به بازار عرضه می‌شدند، به فروش خواهند رفت. ارسال آنها از 26 سپتامبر (5 مهر) آغاز می‌شود.

گوگل گزینه چت صوتی Gemini را راه‌اندازی کرد

گوگل گزینه چت صوتی Gemini را راه‌اندازی کرد

Gemini Live که گوگل برای اولین بار در ماه می در رویداد I/O اعلام کرد، اکنون برای کاربران Gemini Advanced عرضه می‌شود.

گزینه جدید چت صوتی به شما امکان می‌دهد با صدای بلند از دستیار هوش مصنوعی گوگل سؤال کنید و با استفاده از 10 صدای مختلف به شما پاسخ خواهد داد. Gemini Live درست مانند دستیار صوتی ChatGPT، به شما امکان می‌دهد با آن صحبت کنید.

 

نوشته همه چیز درباره رویداد معرفی گوشی پیکسل ۹ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow