تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ ۲۰۲۴ اعلام شد

کنفرانس سالانه‌ی توسعه‌دهندگان سامسونگ موسوم به SDC سوم اکتبر (دوازدهم مهر) در محل McEnery Convention Center شهر سن‌خوزه در ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد. به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ روز گذشته اعلام کرد که کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ ۲۰۲۴، یعنی SDC (مخفف Samsung Developer Conference)، در ۳ اکتبر (۱۲ مهر) برگزار خواهد شد. در این کنفرانس، شاهد رونمایی... نوشته تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ ۲۰۲۴ اعلام شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۹ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  1
تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ ۲۰۲۴ اعلام شد

کنفرانس سالانه‌ی توسعه‌دهندگان سامسونگ موسوم به SDC سوم اکتبر (دوازدهم مهر) در محل McEnery Convention Center شهر سن‌خوزه در ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ روز گذشته اعلام کرد که کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ ۲۰۲۴، یعنی SDC (مخفف Samsung Developer Conference)، در ۳ اکتبر (۱۲ مهر) برگزار خواهد شد. در این کنفرانس، شاهد رونمایی جدیدترین دستاوردها و نوآوری‌های سامسونگ خواهیم بود.

One UI 7.0 ممکن است در کنفرانس توسعه‌دهندگان ۲۰۲۴ به نمایش گذاشته شود

سامسونگ در دهمین کنفرانس توسعه‌دهندگان خود، با تمرکز بر هوش مصنوعی و همکاری با توسعه‌دهندگان، ده سال نوآوری و دستاورد مشترک را جشن می‌گیرد. در این رویداد مهم، علاوه‌بر بحث درباره‌ی One UI و Samsung Health و Smarthings، احتمالاً شاهد انتشار رسمی رابط کاربری One UI 7.0 نیز خواهیم بود.

علاوه‌براین، سامسونگ ممکن است سیستم‌عامل تایزن ۸/۰ را در کنفرانس مذکور به‌نمایش بگذارد. همچنین، درباره‌ی نوآوری‌ها و ویژگی‌های جدید در Samsung Knox و SmartThings و Galaxy AI بحث کند. در کنفرانس SDC امسال، بر نحوه‌ی استفاده‌ی توسعه‌دهندگان از قدرت هوش مصنوعی برای ایجاد برنامه‌ها و خدمات متحول‌کننده تمرکز خواهد شد.

اندروید هدلاینز می‌نویسد که توسعه‌دهندگان می‌توانند در کنفرانس مذکور با حضور در جلسات Open Stage، از دانش و تجربه‌ی متخصصان دیگر بهره‌مند شوند و با آن‌ها به گفت‌وگو بنشینند. علاوه‌براین، در Tech Square می‌توانند با محصولات و خدمات جدید سامسونگ به‌صورت عملی کار و در Code Lab جدیدترین ابزارها و SDKها را آزمایش کنند.

نوشته تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ ۲۰۲۴ اعلام شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow