تاریخ عرضه بازی Marvel’s Spider-Man 2 برای کامپیوتر مشخص شد

شرکت Insomniac Games در مراسم New York Comic Con امسال اعلام کرد که بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ ۳۰ ژانویه ۲۰۲۵ برای کامپیوتر منتشر خواهد شد. به گزارش تک‌ناک و به نقل از وب‌سایت wccftech، این نسخه از بازی توسط استودیو Nixxes Software که در گذشته نیز روی پورت‌های کامپیوتری Marvel’s Spider-Man Remastered و […] نوشته تاریخ عرضه بازی Marvel’s Spider-Man 2 برای کامپیوتر مشخص شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۹ مهر , ۱۴۰۳ - 18:00
 0  2
تاریخ عرضه بازی Marvel’s Spider-Man 2 برای کامپیوتر مشخص شد

شرکت Insomniac Games در مراسم New York Comic Con امسال اعلام کرد که بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ ۳۰ ژانویه ۲۰۲۵ برای کامپیوتر منتشر خواهد شد.

به گزارش تک‌ناک و به نقل از وب‌سایت wccftech، این نسخه از بازی توسط استودیو Nixxes Software که در گذشته نیز روی پورت‌های کامپیوتری Marvel’s Spider-Man Remastered و Miles Morales کار کرده بود، به کامپیوتر منتقل می‌شود.

به گفته Julian Huijbregts، مدیر ارتباطات Nixxes، این همکاری ادامه خواهد داشت و بازی جدید با ویژگی‌های گرافیکی بهبود‌یافته و پشتیبانی از تنظیمات مختلف منتشر می‌شود.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ ۳۰ ژانویه ۲۰۲۵ برای کامپیوتر عرضه می شود

در این نسخه بازی، بازیکنان شاهد ارتقای ویژگی‌های نورپردازی Ray Tracing و گزینه‌های گرافیکی متنوع خواهند بود تا تجربه‌ای بهینه برای کاربران PC فراهم شود. علاوه بر این، پشتیبانی از نمایشگرهای فوق‌عریض و کنترل‌های کیبورد و موس نیز اضافه می‌شود.

البته، برای افرادی که منتظر بسته‌های الحاقی داستانی مانند: The City That Never Sleeps بودند، خبر بدی وجود دارد. تیم توسعه تأیید کرد که هیچ بسته الحاقی داستانی برای Marvel’s Spider-Man 2 منتشر نخواهد شد.

با وجود این، نسخه کامپیوتر بازی از ابتدا شامل حالت +New Game، لباس‌های جدید و حالت Photo Mode خواهد بود، که در به‌روزرسانی‌های نسخه اصلی اضافه شده‌اند.

نوشته تاریخ عرضه بازی Marvel’s Spider-Man 2 برای کامپیوتر مشخص شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow