رکورد بیشترین دوام باتری به آیفون ۱۶ رسید

در آزمایشی جامع، آیفون ۱۶ پلاس توانست رکورد دوام باتری را در بین تمام مدل‌های آیفون ۱۶ بشکند. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، شرکت اپل پیش‌تر مدعی شده بود که آیفون ۱۶ پرو مکس بیشترین عمر باتری را در بین تمام مدل‌ها دارد و با ۲۹ ساعت پخش ویدیو، رکورددار دوام در بین تمام آیفون‌ها […] نوشته رکورد بیشترین دوام باتری به آیفون ۱۶ رسید اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۹ مهر , ۱۴۰۳ - 18:00
 0  2
رکورد بیشترین دوام باتری به آیفون ۱۶ رسید

در آزمایشی جامع، آیفون ۱۶ پلاس توانست رکورد دوام باتری را در بین تمام مدل‌های آیفون ۱۶ بشکند.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، شرکت اپل پیش‌تر مدعی شده بود که آیفون ۱۶ پرو مکس بیشترین عمر باتری را در بین تمام مدل‌ها دارد و با ۲۹ ساعت پخش ویدیو، رکورددار دوام در بین تمام آیفون‌ها است. با وجود این، نتایج تست‌های اخیر نشان می‌دهد که این عنوان به آیفون ۱۶ پلاس می‌رسد.

با توجه به اینکه اپل تراشه‌های A18 و A18 پرو را با همان فرایند ۳ نانومتری تولید کرده است، تفاوت عمر باتری در مدل‌های مختلف آیفون ۱۶ کمتر مشهود است. در نتیجه، ارتقای صفحه نمایش LTPO OLED در مدل‌های پرو و سایر تغییرات، به عوامل اصلی تعیین‌کننده‌ عمر باتری تبدیل شده‌اند.

کانال یوتیوب PhoneBuff تصمیم گرفت هر چهار مدل آیفون ۱۶ را به‌ طور دقیق و مشابه کالیبره کند تا میزان انحراف به حداقل برسد.

آیفون ۱۶ استاندارد به عنوان اولین مدل، پس از ۹ ساعت و ۳۸ دقیقه خاموش شد. وقتی این زمان با ۱۶ ساعت استندبای که برای تمامی مدل‌ها یکسان بود ترکیب شد، به یک زمان کلی ۲۵ ساعت و ۳۸ دقیقه رسید.

باتری آیفون ۱۶ پرو نیز کمی بعد با ۹ ساعت و ۴۳ دقیقه کارکرد و مجموع ۲۵ ساعت و ۴۳ دقیقه، تمام شد.

همان‌طور که گفته شد، برنده‌ این تست آیفون ۱۶ پلاس بود. این مدل غیر پرو با نمایشگر روشن به مدت ۱۲ ساعت و ۱۲ دقیقه و در کل ۲۸ ساعت و ۱۲ دقیقه، از مدل‌های پرو پیشی گرفت.

باتری  غافلگیرکننده‌ آیفون ۱۶ پلاس

آیفون ۱۶ پلاس ۱۱ دقیقه بیشتر از آیفون ۱۶ پرو مکس دوام آورد. بنابراین بر اساس این آزمایش، اگر به دنبال بیشترین عمر باتری هستید، می‌توانید با صرف هزینه کمتر، به جای مدل‌های پرو، آیفون ۱۶ پلاس را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که یوتیوبر کانال یوتیوب PhoneBuff، در ابتدای آزمایش تأکید کرد که این نتایج تخمینی هستند و ممکن است در آزمایش‌های بعدی متفاوت باشند. بنابراین کالیبراسیون دقیق در هر آزمایش تخلیه باتری ضروری است.

این گزارش می‌تواند توجه زیادی را به مدل iPhone 16 Plus جلب کند و سؤالاتی را در خصوص ادعاهای اپل و کیفیت باتری‌های سری جدید آیفون‌ها ایجاد نماید.

نوشته رکورد بیشترین دوام باتری به آیفون ۱۶ رسید اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow