تبلت گیمینگ جدید ردمی با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ عرضه خواهد شد

پس از عرضه ردمی پد پرو با تراشه اسنپدراگون 7s نسل ۲، حالا ردمی به‌دنبال تولید تبلت گیمینگ مجهز به پردازنده اسنپدرگون ۸ نسل ۴ است. به‌گزارش تک‌ناک، شرکت ردمی که به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های محبوب شیائومی شناخته می‌شود، در می ۲۰۲۴ تبلت ردمی پد پرو را در چین معرفی کرد. این دستگاه که به […] نوشته تبلت گیمینگ جدید ردمی با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ عرضه خواهد شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۸ مهر , ۱۴۰۳ - 02:00
 0  4
تبلت گیمینگ جدید ردمی با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ عرضه خواهد شد


پس از عرضه ردمی پد پرو با تراشه اسنپدراگون 7s نسل ۲، حالا ردمی به‌دنبال تولید تبلت گیمینگ مجهز به پردازنده اسنپدرگون ۸ نسل ۴ است.

به‌گزارش تک‌ناک، شرکت ردمی که به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های محبوب شیائومی شناخته می‌شود، در می ۲۰۲۴ تبلت ردمی پد پرو را در چین معرفی کرد. این دستگاه که به تراشه اسنپدراگون 7s نسل ۲ مجهز است، قدرتمندترین تبلت ساخت این برند محسوب می‌شود. حالا خبرهای جدید از منابع معتبر نشان می‌دهد که این شرکت در حال کار روی تبلت گیمینگ پیشرفته است.

ردمی با ورود به دنیای تبلت‌های گیمینگ، رقبای بزرگ را به چالش می‌کشد

براساس اطلاعاتی که دیجیتال چت استیشن در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر کرده است، ردمی در حال تولید تبلتی پرچم‌دار با طراحی فشرده و صفحه‌نمایش LCD است. اولین گزارش‌های مربوط به این تبلت در ماه آگوست منتشر شد و نشان می‌داد که این تبلت گیمینگ هنوز در مرحله طراحی اولیه قرار دارد. حالا این افشاگر ادعا کرده که تبلت یادشده تا سال ۲۰۲۵ روانه بازار خواهد شد و تمرکز اصلی آن روی اجرای روان بازی‌ها خواهد بود.

نکته مهم در گزارش اخیر دیجیتال چت استیشن استفاده از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در این تبلت گیمینگ است. این تراشه که قرار است در دستگاه‌های پرچم‌دار به‌کار رود، عملکرد بی‌نظیر و تجربه‌ای روان و سریع برای کاربران را نوید می‌دهد.

به‌نقل از گیزموچاینا، تبلت گیمینگ آینده ردمی از‌نظر عملکرد، برتری چشمگیری درمقایسه‌با سری شیائومی پد ۷ خواهد داشت؛ تبلتی که قرار است به‌زودی معرفی شود. طبق گزارش‌ها، سری پد ۷ شامل دو مدل خواهد بود: پد ۷ و پد ۷ پرو. این دستگاه‌ها به‌ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره‌مند خواهند بود. همچنین، هر دو مدل از صفحه‌نمایش ۱۱/۶ اینچی LCD استفاده خواهند کرد.

ردمی با ورود به دنیای تبلت‌های گیمینگ، رقبای بزرگ را به چالش می‌کشد.

اخیراً شرکت نوبیا نیز تبلت گیمینگی با نام رد مجیک نوا را در چین عرضه کرده است. این تبلت به صفحه‌نمایش ۱۰/۹ اینچی LCD و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ Leading Version و باتری ۱۰,۱۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۱۲۰ وات مجهز است و با قیمت حدود ۵۶۵ دلار فروخته می‌شود.

در همین حال، ردمی در حال کار روی گوشی‌های سری ردمی K80 است که قرار است شامل مدل‌های K80 و K80e و K80 پرو باشد. این گوشی‌ها به‌ترتیب به تراشه‌های دیمنسیتی ۸۴۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز خواهند بود. انتظار می‌رود که سری K80 در نوامبر ۲۰۲۴ در چین معرفی شود.

با‌توجه‌به این اخبار، به‌نظر می‌رسد که ردمی در حال آماده‌سازی برای عرضه چندین محصول مهم و رقابتی در آینده نزدیک است که تبلت گیمینگ و سری K80 بخشی از این برنامه هستند. انتظار می‌رود این محصولات تجربه جدیدی برای کاربران فراهم و جایگاه ردمی در بازار فناوری را بیش از پیش تقویت کنند.

نوشته تبلت گیمینگ جدید ردمی با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ عرضه خواهد شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow